Luc de Jong
Aanvoerder
We kunnen negatief zijn, maar dat doet die dan weer wel goedStandbeeld voor JDJ!!
We kunnen negatief zijn, maar dat doet die dan weer wel goedStandbeeld voor JDJ!!
Toch zie ik Doan nog steeds een beetje als een nummer 10. Zou het daar op dit moment beter doen dan Gotze geloof ik zo.Het is een Belg, jongens. Wordt niks.
Geintje. Ziet er goed uit. Wel veel concurrentie op z’n plek met Madueke en Doan.
Wat mogen we meer verwachten van een spits dan dat hij goed kan afmaken?Hij is vooral een vrij beperkte spits die goed kan afmaken, maar daarbuiten vrij doorsnee is.
Gewoon minuten geven alvast..Het is allemaal even afwachten hoe de stap naar het eerste voor hem zal zijn. Dat die stap eraan zit te komen lijkt mij duidelijk. Ben benieuwd.
Genieten hoor dit filmpje…wat een klasse…
Het zou in ieder geval mooi zijn als de volgende al weer klaar staat.Genieten hoor dit filmpje…wat een klasse…
Even veel potentie als Noni deze jongen misschien wel??
Schmidt komt op mij niet over als een coach die makkelijk jonge jongens een kans geeft.Het zou in ieder geval mooi zijn als de volgende al weer klaar staat.
Donderdag kunnen we hem dus wellicht zien spelen, lijkt me?
Wel joh! In de 92e minuut ofzo, maar hij doet het wel!!Schmidt komt op mij niet over als een coach die makkelijk jonge jongens een kans geeft.
Ik neem aan dat Schmidt goed contact heeft met Ruud. Ruud zal ook wel influisteren wie wel en niet een kans zou moeten krijgen. Ruud is zelf ook van de geleidelijke weg.Schmidt komt op mij niet over als een coach die makkelijk jonge jongens een kans geeft.
Ik durf geen aannames meer te maken waar het PSV / Schmidt / beleid aangaat.Ik neem aan dat Schmidt goed contact heeft met Ruud. Ruud zal ook wel influisteren wie wel en niet een kans zou moeten krijgen. Ruud is zelf ook van de geleidelijke weg.
Denk eerlijk gezegd hetzelfde. Vraag me oprecht af of hij de komende weken een kans krijgt..Schmidt komt op mij niet over als een coach die makkelijk jonge jongens een kans geeft.
Verkoop van Doan? Waarom hopelijk? Die lijkt net zijn draai gevonden te hebben. Type speler die je er best bij kunt hebbenVertessen en Bruma moeten ook minuten maken. Bakayoko zal volgend seizoen na hopelijk een verkoop van Doan vast bij de selectie zitten. Dit is ook denk ik aan het begin van het seizoen afgesproken.
Ja, totdat hij bij het eerste komt en het systeem daar een halt toe roept.Alle acties terzijde is het gewoon fantastisch om eens een psv speler te zien die gewoon op doel schiet.
Zoals IPF al zegt, haal die jongen dit weekend bij het eerste, al is het maar op de bank, gewoon om hem erkenning te geven van zijn goede prestaties in jong en dat ie even kan ruiken aan de volgende stap.Het lijkt erop dat Schmidt nooit aanwezig is wanneer Jong PSV speelt, zowel uit en thuis. Zéér kwalijke zaak. mocht dit inderdaad zo zijn. Ik zie hem tijdens die wedstrijden nooit, jullie wel?
Bakayoko af en toe bij de selectie van PSV 1 halen. Dat zou ik doen, en speeltijd zondag geven. Hij steekt in een blakende vorm en heeft een surplus aan technische bagage. Je moet ajax verrassen met een stunt op taktisch gebied.
Zet hem maar op Blind.
Probleem is een beetje dat er veel te veel spelers zijn die er "er best bij kunt hebben", maar weinig spelers die echt meerwaarde leveren. Bakayoko had natuurlijk gewoon op de bank moeten zitten tegen Ajax.Verkoop van Doan? Waarom hopelijk? Die lijkt net zijn draai gevonden te hebben. Type speler die je er best bij kunt hebben