Johan Bakayoko (A)

Kan je dan nagaan wat een indruk jouw posts maken. Ik dacht dat er meerdere mensen die vergelijking en ook op die wijze gemaakt hadden. Dat was zo bij mij blijven hangen. Ik had niet meer teruggelezen.
D'r stond verdorie nog een smiley achter :ROFL:
 
Het schijnt dat Fortuna Sittard hem wilde huren maar dat PSV hem niet laat gaan omdat ze hem meer bij het eerste willen gaan betrekken. Persoonlijk vind ik het zonde omdat hij bij Fortuna sowieso veel speeltijd zou hebben gekregen en hij het bij PSV waarschijnlijk met korte invalbeurtjes moet gaan doen aangezien hij in principe Doan, Madueke en Vertessen voor hem heeft. Gemiste kans.
 
Het schijnt dat Fortuna Sittard hem wilde huren maar dat PSV hem niet laat gaan omdat ze hem meer bij het eerste willen gaan betrekken. Persoonlijk vind ik het zonde omdat hij bij Fortuna sowieso veel speeltijd zou hebben gekregen en hij het bij PSV waarschijnlijk met korte invalbeurtjes moet gaan doen aangezien hij in principe Doan, Madueke en Vertessen voor hem heeft. Gemiste kans.
Ligt eraan. Bij Fortuna zijn de trainingen van minder niveau daarnaast verlies je zo een jongen toch uit het oog. Ik snap wel dat ze hem erbij willen hebben. Bij jong psv doet hij genoeg wedstrijd ritme op en traint hopelijk snel met de grote jongens.
 
Alle acties terzijde is het gewoon fantastisch om eens een psv speler te zien die gewoon op doel schiet.
Volgens mij deed Madueke niet anders. En Gakpo ook, als hij de kans krijgt. Maar tegenstanders doen ook hun huiswerk. Als jij de hele tijd naar hetzelfde been draait om te vuren, gaan ze dus dat been blocken en die weg afsluiten. Je zult diverser moeten worden, zodat tegenstanders moeten kiezen.
 
Volgens mij deed Madueke niet anders. En Gakpo ook, als hij de kans krijgt. Maar tegenstanders doen ook hun huiswerk. Als jij de hele tijd naar hetzelfde been draait om te vuren, gaan ze dus dat been blocken en die weg afsluiten. Je zult diverser moeten worden, zodat tegenstanders moeten kiezen.
Deed Robben ook altijd: steeds dezelfde beweging en schieten met links, altijd. Maar ja dat is het kernmerk van de wereldtop; je weet wat ie gaat doen maar je kunt hem niet stoppen.
 
Deed Robben ook altijd: steeds dezelfde beweging en schieten met links, altijd. Maar ja dat is het kernmerk van de wereldtop; je weet wat ie gaat doen maar je kunt hem niet stoppen.
Haha, die had ik er nog even bij moeten zetten idd.
 
hallo, ik ben nieuw op het forum en ik zou graag willen weten wat de fouten, verbeterpunten zijn van johan Bakayoko volgens jou?
hartelijk bedankt 👍
 
  • Leuk
Reactions: IPF
hallo, ik ben nieuw op het forum en ik zou graag willen weten wat de fouten, verbeterpunten zijn van johan Bakayoko volgens jou?
hartelijk bedankt 👍
Geen idee, lastige is dat JPSV zelden integraal wordt uitgezonden. Vraag mij af of iemand zich durft te branden aan deze vraag.

Wat hij zelf in het najaar aangaf was dat zijn rendement omhoog moet, daar lijkt hij nu wel stappen in te zetten. Maar dan nogmaals, we zien dat ie 4x scoort, maar geen idee of hij daar 5 of 15 pogingen voor nodig had.

Enne welkom
 
Ben niet zo blij met het feit dat sinds hij bij de A-selectie zit hij weinig wedstrijdminuten maakt. Dit gebeurt vaker bij spelers en stagneert de ontwikkeling naar mijn idee.
Tsja. De concurrentie is groot. Hij speelt alles bij jong toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan