Johan Bakayoko (A)

Hij is vooral een vrij beperkte spits die goed kan afmaken, maar daarbuiten vrij doorsnee is.
Wat mogen we meer verwachten van een spits dan dat hij goed kan afmaken?
Piroe had ik graag langer bij PSV gezien, net als destijds Robert die ook vaak scoorde maar te beperkt werd gevonden.
Op iemand die makkelijk scoort kun je niet zuinig genoeg zijn is mijn ervaring.
Het spelletje is ooit uitgevonden om meer doelpunten te maken dan je tegenpartij.

Ook van Hendrix verwachtte je blijkbaar teveel. Ik vind dat Jorrit een prima kracht was voor PSV , net zo onderschat als van der Doelen destijds.

Weer meer on topic;
Wat we ook gisteren weer te zien kregen van Bakayoko doet het hart van de PSV supporter sneller kloppen.
En wat Ruud over hem zei lijkt te wijzen op een zeer hoopvolle toekomst voor hem bij deze club.
Het enige spijtige is dat we maar zo kort kunnen genieten van dit soort spelers omdat ze na 1 of 2 jaar naar elders verkassen.
 
In het interview met L1, dat ik op ESPN zag, was hij trouwens beleefd en bescheiden. Is trouwens Vlaming.
 
Schmidt komt op mij niet over als een coach die makkelijk jonge jongens een kans geeft.
Ik neem aan dat Schmidt goed contact heeft met Ruud. Ruud zal ook wel influisteren wie wel en niet een kans zou moeten krijgen. Ruud is zelf ook van de geleidelijke weg.
 
Ik neem aan dat Schmidt goed contact heeft met Ruud. Ruud zal ook wel influisteren wie wel en niet een kans zou moeten krijgen. Ruud is zelf ook van de geleidelijke weg.
Ik durf geen aannames meer te maken waar het PSV / Schmidt / beleid aangaat.
 
Schmidt komt op mij niet over als een coach die makkelijk jonge jongens een kans geeft.
Denk eerlijk gezegd hetzelfde. Vraag me oprecht af of hij de komende weken een kans krijgt..

Is volgens mij nog niet eens uitgenodigd voor de training so far.
 
Vertessen en Bruma moeten ook minuten maken. Bakayoko zal volgend seizoen na hopelijk een verkoop van Doan vast bij de selectie zitten. Dit is ook denk ik aan het begin van het seizoen afgesproken.
Verkoop van Doan? Waarom hopelijk? Die lijkt net zijn draai gevonden te hebben. Type speler die je er best bij kunt hebben
 
Het lijkt erop dat Schmidt nooit aanwezig is wanneer Jong PSV speelt, zowel uit en thuis. Zéér kwalijke zaak. mocht dit inderdaad zo zijn. Ik zie hem tijdens die wedstrijden nooit, jullie wel?
Bakayoko af en toe bij de selectie van PSV 1 halen. Dat zou ik doen, en speeltijd zondag geven. Hij steekt in een blakende vorm en heeft een surplus aan technische bagage. Je moet ajax verrassen met een stunt op taktisch gebied.
Zet hem maar op Blind.
 
Het lijkt erop dat Schmidt nooit aanwezig is wanneer Jong PSV speelt, zowel uit en thuis. Zéér kwalijke zaak. mocht dit inderdaad zo zijn. Ik zie hem tijdens die wedstrijden nooit, jullie wel?
Bakayoko af en toe bij de selectie van PSV 1 halen. Dat zou ik doen, en speeltijd zondag geven. Hij steekt in een blakende vorm en heeft een surplus aan technische bagage. Je moet ajax verrassen met een stunt op taktisch gebied.
Zet hem maar op Blind.
Zoals IPF al zegt, haal die jongen dit weekend bij het eerste, al is het maar op de bank, gewoon om hem erkenning te geven van zijn goede prestaties in jong en dat ie even kan ruiken aan de volgende stap.
 
Verkoop van Doan? Waarom hopelijk? Die lijkt net zijn draai gevonden te hebben. Type speler die je er best bij kunt hebben
Probleem is een beetje dat er veel te veel spelers zijn die er "er best bij kunt hebben", maar weinig spelers die echt meerwaarde leveren. Bakayoko had natuurlijk gewoon op de bank moeten zitten tegen Ajax.
 
Ik denk dat we de verwachtingen rond Bakayoko ietswat aan de hoge kant liggen na een paar leuke wedstrijdjes. Laat die jongen nog lekker een jaartje in Jong PSV voetballen en dan rustig brengen. Hij gaat echt niet nu ineens wedstrijden voor ons winnen. Zelfde dingen werden ook gelijk geroepen toen Fofana het even leuk deed. Komen er uiteindelijk hopelijk wel maar heb geduld aub. Daarnaast is de positie met Doan en hopelijk snel weer Madueke genoeg bezet.
 
Ik denk dat we de verwachtingen rond Bakayoko ietswat aan de hoge kant liggen na een paar leuke wedstrijdjes. Laat die jongen nog lekker een jaartje in Jong PSV voetballen en dan rustig brengen. Hij gaat echt niet nu ineens wedstrijden voor ons winnen. Zelfde dingen werden ook gelijk geroepen toen Fofana het even leuk deed. Komen er uiteindelijk hopelijk wel maar heb geduld aub. Daarnaast is de positie met Doan en hopelijk snel weer Madueke genoeg bezet.
Gewoon laten spelen. Brobbey zou bij ons ook nog steeds in Jong PSV spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan