Johan Bakayoko (A)

5+5 kom op zeg! Dat is wat de kinderen van de Sheikh in 2 maanden uitgeven aan 2 auto’s. Bovendien hebben we het hier over een Belgisch talent van de jeugdopleiding van PSV. Die staan er altijd goed op en zullen hoe dan ook doorbreken hier in het Eerste.
 
5+5 kom op zeg! Dat is wat de kinderen van de Sheikh in 2 maanden uitgeven aan 2 auto’s. Bovendien hebben we het hier over een Belgisch talent van de jeugdopleiding van PSV. Die staan er altijd goed op en zullen hoe dan ook doorbreken hier in het Eerste.
Wel jeugdinternational van Belgie. (Na de gouden generatie, maar dat geeft niks)
 
15 miljoen is echt veel geld waar je je mee kan versterken, ook komende zomer. Ik hoop vurig dat ik er naast zit en ik val een beetje in herhaling, maar ik zie het grote talent in Bakayoko niet.
15 miljoen is niks meer tegenwoordig. Vergeet ook niet de bedragen die PSV voor Baumi en Bruma heeft neergeteld. Dat kun je zomaar weer binnenhengelen voor dat geld, en die kans acht ik groter dan dat er goed wordt gekocht, gezien de staat van dienst van PSV's scouting.
 
15 miljoen is niks meer tegenwoordig. Vergeet ook niet de bedragen die PSV voor Baumi en Bruma heeft neergeteld. Dat kun je zomaar weer binnenhengelen voor dat geld, en die kans acht ik groter dan dat er goed wordt gekocht, gezien de staat van dienst van PSV's scouting.
Ik ben wel toe aan een paar spelers die ‘het zien’. Veerman heeft dat bijvoorbeeld. Maar ook op de vleugels zou ik graag spelers zien die vaker de logische keuze maken. Die het voetbal simpel houden ipv zich 12 keer per helft vast te lopen. Dat soort spelers zouden we meer moeten hebben.
 
Niks ervan, gewoon hier houden. PSG heeft een bodemloze put aan geld. Als ze hem echt zo graag willen hebben mogen ze 35 miljoen aftikken, en PSV houdt een doorverkooppercentage van 15% en er komt zwart op wit te staan dat Xavi niet van PSV naar PSG gaat.
Precies. Niet toegeven aan die exorbitant rijke clubs die voor een koopje komen op een dag voor het transferwindow sluit.
 
15 miljoen is echt veel geld waar je je mee kan versterken, ook komende zomer. Ik hoop vurig dat ik er naast zit en ik val een beetje in herhaling, maar ik zie het grote talent in Bakayoko niet.
het gras is altijd groener ........ik hoor het graag versterken ......ander halen en betalen maar versterken
Een jong talent de deur wijzen en dan hopen ( gokken) dat je beter kan halen
 
5+5 kom op zeg! Dat is wat de kinderen van de Sheikh in 2 maanden uitgeven aan 2 auto’s. Bovendien hebben we het hier over een Belgisch talent van de jeugdopleiding van PSV. Die staan er altijd goed op en zullen hoe dan ook doorbreken hier in het Eerste.

Belgen! Die zijn fantastisch!
 
5+5 kom op zeg! Dat is wat de kinderen van de Sheikh in 2 maanden uitgeven aan 2 auto’s. Bovendien hebben we het hier over een Belgisch talent van de jeugdopleiding van PSV. Die staan er altijd goed op en zullen hoe dan ook doorbreken hier in het Eerste.

Dan 12 miljoen direct, clausule Xavi komt te vervallen en ze mogen de spelersbus hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan