Johan Bakayoko (A)

Hij kan het niet maken om nóg een aanvaller te verkopen toch...
Je zou zeggen van niet, maar als PSG met een zak geld aan komt zetten voor een speler die nog niets heeft laten zien in PSV 1 dan zal Brands toch even 2x na moeten denk ik

Dat ligt natuurlijk helemaal aan de voorwaarden. Als dat is dat PSG Europees voetbal haalt of kampioen wordt, lijken me die wel haalbaar. Als Bakayoko minstens volledige 20 wedstrijden gaat spelen, lijkt het me wat onrealistischer.

Dubbel gevoel, zonde om een talent zo vroeg weg te laten gaan als die nog flink in waarde kan stijgen. Aan de andere kant 15 miljoen kan je wel een directe versterking voor halen die op dit moment wel beter is dan Bakayoko en keihard vechten voor plek 2. Maar achteraf was het vgm 8 incl bonussen dus misschien is het dan maar goed zo, hij is ook pas 19.

Dubbel gevoel, zonde om een talent zo vroeg weg te laten gaan als die nog flink in waarde kan stijgen. Aan de andere kant 15 miljoen kan je wel een directe versterking voor halen die op dit moment wel beter is dan Bakayoko en keihard vechten voor plek 2. Maar achteraf was het vgm 8 incl bonussen dus misschien is het dan maar goed zo, hij is ook pas 19.
Die over 3 jaar bij vitesse speelt. Jammer, had je gewoon moeten verkopen.

Contract opwaarderen en een clausule toevoegen is hoe het o.a bij Sangaré is gegaan. Staat nog vast tot 2025. Mag toch hopen dat ze dat niet weer gaan doen?

Nou Johan, omdat PSG gisteren bij ons is gekomen met een bod van 15 miljoen en we dat hebben afgeslagen hebben we hier een contract voor jou met een clausule van 20 miljoen. Wij willen er natuurlijk wel wat meer op verdienen als we je de volgende keer wel weg laten gaan!

Nou Johan, omdat PSG gisteren bij ons is gekomen met een bod van 15 miljoen en we dat hebben afgeslagen hebben we hier een contract voor jou met een clausule van 20 miljoen. Wij willen er natuurlijk wel wat meer op verdienen als we je de volgende keer wel weg laten gaan!
Ja, dat was dus ook mijn reactie. Wel heel des PSV's. Ook met Gakpo en Sangaré eigenlijk helemaal geen goede reden om te verlengen.

"We geloven in je. Je hebt je stormachtig ontwikkeld. We zien je als dragende speler en aanvalsleider van de toekomst en willen verder blijven investeren in je potentieel." Einde sales pitch.

Mooie deal. Even een bod regelen van een andere club en je krijgt opslag. Nu las ik laatst dat hij bijzonder weinig (voor een voetballer) verdiende, dus werd dat vast tijd.

Verlengen - en uitlenen aan Utrecht / Heerenveen / Groningen (als ze niet degraderen) / RKC. Aanvallende teams in de Eredivisie - onder de top. En dan laat ik me - wederom - graag verrassen.

Verlengen - en uitlenen aan Utrecht / Heerenveen / Groningen (als ze niet degraderen) / RKC. Aanvallende teams in de Eredivisie - onder de top. En dan laat ik me - wederom - graag verrassen.
Dat kan dan pas weer in de zomer. Laat Johan dan de komende maanden maar bewijzen dat jouw suggestie niet nodig is!

Terug
Bovenaan Onderaan