Johan Bakayoko (A)

is pas 19 ..............als hij op 21 dus twee jaren leertijd en speelt tot zijn 30 ste ...................
Ja klopt, maar ik vind het geen goede voetballer. Te veel dingen die hij denk ik niet afleert. Type Bruma. Saibari, Simons zijn veel verder en zijn ook jong.
 
In de competitie opgeteld een kleine 5 wedstrijden. 3x hele wedstrijd, 2x gestart en na gemiddeld een ruim uur er uitgehaald en 2x ingevallen voor gemiddeld 1 kwartier. Daarin heeft hij 2x gescoord en geen assists geleverd. Staat mij wel bij dat hij ook een enkele keer op rechts stond, wat niet zijn ideale positie is.

Ben overigens niet negatief, maar voor de volgende stap moet hij meters maken, als dat bij PSV niet kan dan door verhuren aan een middenmoter (geen degradatievoetbal, dat is anders, geen KKD, dat kan bij JPSV).
Waar jij rechts zegt, bedoel je links. Stop de tijd! Of niet?
Ja klopt, maar ik vind het geen goede voetballer. Te veel dingen die hij denk ik niet afleert. Type Bruma. Saibari, Simons zijn veel verder en zijn ook jong.
Is hij niet meer een type Madueke?
 
Ja klopt, maar ik vind het geen goede voetballer. Te veel dingen die hij denk ik niet afleert. Type Bruma. Saibari, Simons zijn veel verder en zijn ook jong.

Saibari is ook 2 jaar ouder, die wordt over 3 weken al 22. Dus niet heel gek dat hij waarschijnlijk net een stapje verder is. En ik mag toch hopen dat hij gewoon ergens op het middenveld zijn kansen gaat krijgen, want op de vleugels wordt ik er ook niet warm van.
 
Ja klopt, maar ik vind het geen goede voetballer. Te veel dingen die hij denk ik niet afleert. Type Bruma. Saibari, Simons zijn veel verder en zijn ook jong.
hij komt met 19 paskijken en zou dan niks meer bij te leren hebben of ervaring kunnen opdoen ???
 
Waar jij rechts zegt, bedoel je links. Stop de tijd! Of niet?

Is hij niet meer een type Madueke?
Madueke is veel verfijnder. Het kan dat ik er helemaal naast zit hoor, laten we ‘t hopen, maar ik vind ‘t een blind paard dat rent en vliegt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan