Joey Veerman (M)

Maar hij heeft in zijn tijd bij volendam gezegd dat ie Feyenoord fan was. Zou hij daar zelf uiteindelijk niet voor kiezen mocht Feyenoord nog een bod doen?

el berber

Jeugdspeler
Denk dat Roger hem voorzichtig brengt... ein topspieler but not yet fit enough for psv eindhoven. Zal wel eind dit seizoen een paar wedstrijdjes 2 minuten voor tijd invallen.

Penalty

Internationale Legende
Denk dat Roger hem voorzichtig brengt... ein topspieler but not yet fit enough for psv eindhoven. Zal wel eind dit seizoen een paar wedstrijdjes 2 minuten voor tijd invallen.
"Hij zal eerst nog aan de stad moeten wennen."
"Het voetbalveld in Eindhoven is ook heel anders dan in Heerenveen".

omhaal

Terreinknecht
Ik ben ook zeker geen John De Jong fan, maar het is wel prima dat er een keer pro-actief gehandeld wordt met transfers ipv wachten dat einde transferperiode. En we kunnen zeker nog een middenvelder gebruiken. Gotze vind ik bijv. dit seizoen tegenvallen. Hoeveel goals/assists heeft die?

Nu had ik echter ook liever een fysiek sterke speler erbij gehad, Veerman zou inderdaad weer een Ramselaar/Doan aankoop kunnen zijn. Leuk voor de breedte, tekort voor de basis.

Nu nog een verdediger en spits erbij. Zal niet gauw gebeuren. Misschien is Vd Ven een optie, huren van Wolfsburg. Men zou in de zomer al rond zijn geweest met hem. Wordt het Volendam gehalte nog groter. ;)

Penalty

Internationale Legende
Het is al op een detail na rond.

PSV troeft Feyenoord af en heeft Joey Veerman binnen: SC Heerenveen incasseert miljoenen​

link

Bronnen bevestigen dat de deal op slechts een detail na rond is. Veerman levert Heerenveen naar verluidt 6 miljoen euro op. Normaal kan dat bedrag via doorverkooppercentages nog verder oplopen.

FINimbtXsAE1Gwt

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Bas

CNG MrKrateos

Assistent Bondscoach
Is wel snel gegaan dan.

Feyenoord dus afgetroefd. De vorige keer dat dat gebeurde betrof het een zekere verdediger van AZ. Kan niet misgaan.

znq

Aanvoerder
Ik moet zeggen dat ik de speler niet altijd zo volg maar ben eigenlijk wel blij dat we een goede CM erbij krijgen naast Sangare. Ik weet niet of Veerman de juiste is maar ik geef hem graag het voordeel van de twijfel dus succes als hij komt :)!

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden
Een bagger speler van jewelste. Leuke passes tegen Fortuna en PEC (zelfs dan laat hij zijn man lopen en verliest hij z'n duels) en in letterlijk alle wedstrijden tegen PSV en Ajax 0,0 laten zien.

Ik zeg het niet snel, maar ik zie nog liever de kreupele Van Ginkel. De Jong met z'n bord op schoot. Ik walg er van en dit is wmb echt reden voor ontslag. 5,5 miljoen... Ik zou gewoon met uitroeptekens willen typen zo kotsmisselijk word ik van dit bericht. We hebben een debiel als TD die de club kapot maakt.
Hij moet fitter worden en vuile meters willen maken. Maar je ziet toch maar weinig (haalbare) spelers met zo'n mooie passing en zo'n gemak in het spel? En dat is toch wat we nodig hebben - creativiteit naast het beest Sangaré. PSV kampt al seizoenen met een 'gebroken' veldspel: te veel ruimte achter de aanvallers, en te weinig regie bij de controlerende spelers. Verbinding maak je door een specifieke kwaliteit: een box to box speler, inschuiven of een goede passing - maar Van Ginkel is de power kwijt, Guti is gewoon te licht, Pröpper is mij onduidelijk, Boscagli blijkbaar toch meer een CV, Doan doet het goed aan de zijkant... Eerder wist Rosario het ook niet te brengen. Hendrix... Zó veel spelers die het niet hebben gered in deze bermudadriehoek van het veldspel. Ik denk: ga nu eens voor een speler die niet 'controleert', maar een specifieke kwaliteit heeft. Dat heeft deze jongen wel.
Er zit zeker een risico aan - maar voor 6 miljoen vind ik het wel acceptabel.

Humtoezje

International
Zyiech (ik weet niet eens meer hoe je zijn naam spelt) was nagenoeg PSV-er, maar pastte toch niet in de cultuur. En dat is ook zo. Dus de transfer ging van Twente naar Ajax, tot mijn spijt voetbaltechnisch gezien.
Berghuis idem dito.
Maar Veerman past wel bij PSV.

Nu maar hopen dat hij hier doorgroeit naar het Ajaxniveau van Zy, Ziejeg, Zie ‘m daar in London op de bank zitten en kwijnt behoorlijk weg.

En hopelijk ontwikkelt Veerman zich sneller dan bv Doan.

Laatst bewerkt:

Humtoezje

International
Hij moet fitter worden en vuile meters willen maken. Maar je ziet toch maar weinig (haalbare) spelers met zo'n mooie passing en zo'n gemak in het spel? En dat is toch wat we nodig hebben - creativiteit naast het beest Sangaré. PSV kampt al seizoenen met een 'gebroken' veldspel: te veel ruimte achter de aanvallers, en te weinig regie bij de controlerende spelers. Verbinding maak je door een specifieke kwaliteit: een box to box speler, inschuiven of een goede passing - maar Van Ginkel is de power kwijt, Guti is gewoon te licht, Pröpper is mij onduidelijk, Boscagli blijkbaar toch meer een CV, Doan doet het goed aan de zijkant... Eerder wist Rosario het ook niet te brengen. Hendrix... Zó veel spelers die het niet hebben gered in deze bermudadriehoek van het veldspel. Ik denk: ga nu eens voor een speler die niet 'controleert', maar een specifieke kwaliteit heeft. Dat heeft deze jongen wel.

Deze wil ik nomineren voor post van het jaar 2022.
‘Bermudadriehoek van het veldspel…’

Laatst bewerkt:

Luc de Jong

International
Naja, in ieder geval snel gehandeld en 6 miljoen kan nog net imo. Heb niet helemaal het vertrouwen dat die gaat slagen, maar we gaan het meemaken. Laat me graag positief verassen.

Schoutjes

Supporter
Top!! Meer voetbal op het middenveld; dat is echt nodig. En een Nederlandse jongen ook dat is nodig!

Kruspe

Administrator
Administrator
Het is niet dat ik het oneens ben met de strekking van je verhaal. We hebben sowieso een CM nodig. Eerst om Sangaré te vervangen, daarna zodat er een echt goede speler naast hem gezet kan worden ipv alle sympathieke net niet middenvelders.

Maar dat is dus geen Veerman. Iedere speler die jij hier opnoemde, zelfs met kapotte knieën, is op dit moment beter dan Veerman die letterlijk niks anders in huis heeft dan passing en verder overlopen wordt. Zal vast wel een leuke wedstrijd spelen tegen de kleintjes, maar hij gaat je nooit naar het CL-niveau brengen zoals een Sangaré, Gakpo of Madueke dat wel kunnen

Wageninger77

Invaller
Ik denk dat het een Ramselaartje of Mahertje wordt.
Leuk maar dit soort jongens breken alleen echt door bij Ajax. Bij PSV lukt het op de een of andere manier net nooit.

Hij zal het komende half jaar vooral banken lijkt me. Volgend jaar is er denk ik wel meer ruimte voor hem om mijn ongelijk te bewijzen...

Bovenaan Onderaan