goedverhaallekkerkort
Jeugdspeler
Maar hij heeft in zijn tijd bij volendam gezegd dat ie Feyenoord fan was. Zou hij daar zelf uiteindelijk niet voor kiezen mocht Feyenoord nog een bod doen?
"Hij zal eerst nog aan de stad moeten wennen."Denk dat Roger hem voorzichtig brengt... ein topspieler but not yet fit enough for psv eindhoven. Zal wel eind dit seizoen een paar wedstrijdjes 2 minuten voor tijd invallen.
Hij moet fitter worden en vuile meters willen maken. Maar je ziet toch maar weinig (haalbare) spelers met zo'n mooie passing en zo'n gemak in het spel? En dat is toch wat we nodig hebben - creativiteit naast het beest Sangaré. PSV kampt al seizoenen met een 'gebroken' veldspel: te veel ruimte achter de aanvallers, en te weinig regie bij de controlerende spelers. Verbinding maak je door een specifieke kwaliteit: een box to box speler, inschuiven of een goede passing - maar Van Ginkel is de power kwijt, Guti is gewoon te licht, Pröpper is mij onduidelijk, Boscagli blijkbaar toch meer een CV, Doan doet het goed aan de zijkant... Eerder wist Rosario het ook niet te brengen. Hendrix... Zó veel spelers die het niet hebben gered in deze bermudadriehoek van het veldspel. Ik denk: ga nu eens voor een speler die niet 'controleert', maar een specifieke kwaliteit heeft. Dat heeft deze jongen wel.Een bagger speler van jewelste. Leuke passes tegen Fortuna en PEC (zelfs dan laat hij zijn man lopen en verliest hij z'n duels) en in letterlijk alle wedstrijden tegen PSV en Ajax 0,0 laten zien.
Ik zeg het niet snel, maar ik zie nog liever de kreupele Van Ginkel. De Jong met z'n bord op schoot. Ik walg er van en dit is wmb echt reden voor ontslag. 5,5 miljoen... Ik zou gewoon met uitroeptekens willen typen zo kotsmisselijk word ik van dit bericht. We hebben een debiel als TD die de club kapot maakt.
I stand correctedEen paar seizoenen? Een paar wedstrijden. Jonk kwam, als ik wiki goed interpreteer, halverwege 2019 en Veerman ging in augustus 2019 naar Heerenveen.
Over 3 jaar verkopen voor € 20 miljoen.Hij wordt steeds duurder
Hij moet fitter worden en vuile meters willen maken. Maar je ziet toch maar weinig (haalbare) spelers met zo'n mooie passing en zo'n gemak in het spel? En dat is toch wat we nodig hebben - creativiteit naast het beest Sangaré. PSV kampt al seizoenen met een 'gebroken' veldspel: te veel ruimte achter de aanvallers, en te weinig regie bij de controlerende spelers. Verbinding maak je door een specifieke kwaliteit: een box to box speler, inschuiven of een goede passing - maar Van Ginkel is de power kwijt, Guti is gewoon te licht, Pröpper is mij onduidelijk, Boscagli blijkbaar toch meer een CV, Doan doet het goed aan de zijkant... Eerder wist Rosario het ook niet te brengen. Hendrix... Zó veel spelers die het niet hebben gered in deze bermudadriehoek van het veldspel. Ik denk: ga nu eens voor een speler die niet 'controleert', maar een specifieke kwaliteit heeft. Dat heeft deze jongen wel.
Er zit zeker een risico aan - maar voor 6 miljoen vind ik het wel acceptabel.
3 punten per jaar erbij.Hebben we concurrent Heerenveen toch maar mooi zwakker gemaakt!
3 punten per jaar erbij.
Nu nog een Feyenoorder kopen.
Bijlow?
Het is niet dat ik het oneens ben met de strekking van je verhaal. We hebben sowieso een CM nodig. Eerst om Sangaré te vervangen, daarna zodat er een echt goede speler naast hem gezet kan worden ipv alle sympathieke net niet middenvelders.Hij moet fitter worden en vuile meters willen maken. Maar je ziet toch maar weinig (haalbare) spelers met zo'n mooie passing en zo'n gemak in het spel? En dat is toch wat we nodig hebben - creativiteit naast het beest Sangaré. PSV kampt al seizoenen met een 'gebroken' veldspel: te veel ruimte achter de aanvallers, en te weinig regie bij de controlerende spelers. Verbinding maak je door een specifieke kwaliteit: een box to box speler, inschuiven of een goede passing - maar Van Ginkel is de power kwijt, Guti is gewoon te licht, Pröpper is mij onduidelijk, Boscagli blijkbaar toch meer een CV, Doan doet het goed aan de zijkant... Eerder wist Rosario het ook niet te brengen. Hendrix... Zó veel spelers die het niet hebben gered in deze bermudadriehoek van het veldspel. Ik denk: ga nu eens voor een speler die niet 'controleert', maar een specifieke kwaliteit heeft. Dat heeft deze jongen wel.
Er zit zeker een risico aan - maar voor 6 miljoen vind ik het wel acceptabel.