Joey Veerman (M)

Sterker nog een bedrag boven de 5 miljoen is gewoon weggegooid geld: zulke spelers raken namelijk later nooit voor meer dan 8-9 miljoen kwijt aan de competities waar hij zou passen, Italië of Duitsland. Het is geen groot talent oid waarvan je zou zeggen dat er nog veel rek in zit. Ik vind hem dan ook meer een AZ speler, lees: goed in de Eredivisie maar bij een stap hoger gelijk een mislukking. Maar voor 5-6 miljoen zou ik dat gokje wel wagen. Overigens vind ik zijn mentaliteit niet altijd oke: hij heeft keer op keer zijn club openlijk bekritiseerd om het bedrag wat ze voor hem vragen. Dat doe je niet als speler. Zelfs de Ajax spelers roepen altijd dat de club aan hen mag verdienen enz. Bovendien was hij na het mislukken van een transfer maanden lang niet te benijden kwa spel en liet hij zien geen vechter te zijn die zich er over heen kan zetten.
Hij heeft zeker potentie, ik vind hem alleen te vaak (en dat al bij Heerenveen) onzichtbare wedstrijden afwisselen mét sterke optredens.
Ik zou liever een fysiek sterkere speler zien komen. Ik heb al vaker de naam Kampl genoemd. Een speler die zowel de power heeft en kan knokken, maar ook die technisch sterk genoeg is om de slag op het middenveld te winnen van de tegenstander.
 
Zeker een talentvolle speler - en écht het type speler dat we misschien wel het meeste nodig hebben: een spelverdeler. Sinds Guardado is die plek nooit meer op niveau opgevuld.
Fijn idee ook dat hij juist op zijn positie paar seizoenen onder Jonk speelde
Moeiteloos overstap naar Heerenveen gemaakt.
En ondanks dit alles toch ook het gevoel dat hij op deze leeftijd nét iets verder had kunnen zijn... Maar kan natuurijk altijd nog.
 

Blijkbaar in deze transferperiode dus al.
Who pays the ferryman? :rolleyes:

13071.jpg
 
Ja bord op schoot.. je kan ook zeggen dat we iemand halen die wel openingen vindt tegen kleine clubs. Ik heb twijfels maar alleen maar buitenlandse spelers vind ik ook niet leuk. Al hoopte ik stiekem wel een beetje op Timber van Utrecht 😬
 
Ik zeg het hier maar vast, voordat jullie dat over 1,5 jaar ook gaan doen: dit wordt een toptransfer.
Gaat PSV een heleboel plezier aan beleven.

Voor degene die dit raar vinden. Beeld je een goede of desnoods slechte Veerman in op de plek van een, ik noem maar een naam, Rosario en je had de afgelopen jaren om de titel meegedaan.

P.s. Ik kijk nu al uit naar de relaxte no-nonsense interviews.
 
Laatst bewerkt:
Zeker een talentvolle speler - en écht het type speler dat we misschien wel het meeste nodig hebben: een spelverdeler. Sinds Guardado is die plek nooit meer op niveau opgevuld.
Fijn idee ook dat hij juist op zijn positie paar seizoenen onder Jonk speelde
Moeiteloos overstap naar Heerenveen gemaakt.
En ondanks dit alles toch ook het gevoel dat hij op deze leeftijd nét iets verder had kunnen zijn... Maar kan natuurijk altijd nog.
Een paar seizoenen? Een paar wedstrijden. Jonk kwam, als ik wiki goed interpreteer, halverwege 2019 en Veerman ging in augustus 2019 naar Heerenveen.
 
Maar hij heeft in zijn tijd bij volendam gezegd dat ie Feyenoord fan was. Zou hij daar zelf uiteindelijk niet voor kiezen mocht Feyenoord nog een bod doen?
 
Denk dat Roger hem voorzichtig brengt... ein topspieler but not yet fit enough for psv eindhoven. Zal wel eind dit seizoen een paar wedstrijdjes 2 minuten voor tijd invallen.
 
Denk dat Roger hem voorzichtig brengt... ein topspieler but not yet fit enough for psv eindhoven. Zal wel eind dit seizoen een paar wedstrijdjes 2 minuten voor tijd invallen.
"Hij zal eerst nog aan de stad moeten wennen."
"Het voetbalveld in Eindhoven is ook heel anders dan in Heerenveen".
 
Ik ben ook zeker geen John De Jong fan, maar het is wel prima dat er een keer pro-actief gehandeld wordt met transfers ipv wachten dat einde transferperiode. En we kunnen zeker nog een middenvelder gebruiken. Gotze vind ik bijv. dit seizoen tegenvallen. Hoeveel goals/assists heeft die?

Nu had ik echter ook liever een fysiek sterke speler erbij gehad, Veerman zou inderdaad weer een Ramselaar/Doan aankoop kunnen zijn. Leuk voor de breedte, tekort voor de basis.

Nu nog een verdediger en spits erbij. Zal niet gauw gebeuren. Misschien is Vd Ven een optie, huren van Wolfsburg. Men zou in de zomer al rond zijn geweest met hem. Wordt het Volendam gehalte nog groter. ;)
 
Het is al op een detail na rond.

PSV troeft Feyenoord af en heeft Joey Veerman binnen: SC Heerenveen incasseert miljoenen​

link

Bronnen bevestigen dat de deal op slechts een detail na rond is. Veerman levert Heerenveen naar verluidt 6 miljoen euro op. Normaal kan dat bedrag via doorverkooppercentages nog verder oplopen.

FINimbtXsAE1Gwt
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Bas
Terug
Bovenaan Onderaan