Joël Drommel (GK)

Sadilek terughalen en n paar keepershandschoenen (kindermaatje) uit de fanstore aan laten trekken.
 
4,5 miljoen in de prullenbak. Maar we schijnen geen geld te hebben.
Doet mijn vrouw ook altijd. Eerst heeft ze commentaar op mij dat ik een broek koop van 170 euro, waar ik vervolgens 2 a 3 jaar echt veel plezier van heb, daarna koopt ze zelfs 3a4 broeken van 50 euro in de aanbieding, waarvan ze vervolgens de helft niet aantrekt omdat die haar toch te dik maken of niet echt lekker zitten en niet staan bij haar nieuwe schoenen.
Als je kwaliteit wilt moet je heel goed scouten en durven investeren.
 
Doet mijn vrouw ook altijd. Eerst heeft ze commentaar op mij dat ik een broek koop van 170 euro, waar ik vervolgens 2 a 3 jaar echt veel plezier van heb, daarna koopt ze zelfs 3a4 broeken van 50 euro in de aanbieding, waarvan ze vervolgens de helft niet aantrekt omdat die haar toch te dik maken of niet echt lekker zitten en niet staan bij haar nieuwe schoenen.
Als je kwaliteit wilt moet je heel goed scouten en durven investeren.
Maher, dat was een broek met doorgroeimogelijkheden. En een dure ook.
 
Had zich bij de goal van Haller wel beter mogen positioneren. Miniscuul stapje naar links en had 'm kunnen wegtikken.

Heb gewoon niet het idee dat deze jongen met 100% vertrouwen keept. Kijkt altijd onzeker en straalt niet echt uit van "gij kent mn verdediging wel uitspelen, maar mij passeer je nie".
Dezelfde blik als Isaksson altijd had. Die bange 'deer in the headlights-look'.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan