Joël Drommel (GK)

Als die voldoet, wel belangrijk om de rest van de zin te lezen waarin ik de suggestie doe. Indien ook die niet voldoen kan, zoals jij verwacht, in de winter iemand halen. Tot de winter zonder keeper spelen lijkt me ook geen optie. En ik ben wel klaar met Drommel. Die kost ons nodeloos veel punten, tegendoelpunten en extra energie om achterstanden weer ongedaan te maken.
Bij elk afstandsschot ben ik inmiddels verbaasd als hij 'm heeft. Dat kan niet het keepersniveau zijn dat PSV moet willen, laat staan accepteren.

....Zou je denken.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond Mvogo geen goede keeper, maar die had nog wel eens een goede safe. Drommel keept als een voetballer die, na de rode kaart voor zijn keeper en er niet meer gewisseld mag worden, de handschoenen aantrekt voor de laatste 4 minuten.
 
Laatst bewerkt:
Een dip, maar intrinsiek echt nog wel beter dan Mvogo. En wat iedereen stilletjes lijkt te vergeten is het aantal superieure 1 op 1 reddingen dit seizoen.
Belachelijke situaties veroorzaakt door bijvoorbeeld een Obispo of Boscagli waar ik het doelpunt al geteld had bedoel ik dan.

Komt wel goed met die jongen.
 
Een dip, maar intrinsiek echt nog wel beter dan Mvogo. En wat iedereen stilletjes lijkt te vergeten is het aantal superieure 1 op 1 reddingen dit seizoen.
Belachelijke situaties veroorzaakt door bijvoorbeeld een Obispo of Boscagli waar ik het doelpunt al geteld had bedoel ik dan.

Komt wel goed met die jongen.

Al zei het mogelijk tegen beter weten in: ik sluit mij voor nu hier bij aan. Je hoort regelmatig dat keeper zijn ook heel erg over zelfvertrouwen hebben gaat. Ik herinner mij hoe slecht Bijlow was toen ie begon bij Feyenoord, en dat is nu de eerste keeper van Oranje. Onana ging van grabbelaar bij Jong Ajax naar EL finale en CL halve finale doelman. In Duitsland is Flekken de best presterende Bundesliga doelman op dit moment, terwijl die als onbekende jonge jongen jarenlang in de krochten van het Duitse voetbal zat. Bij Bilbao was Kepa een fantastische keeper, maar bij Chelsea lukte op een gegeven moment niks meer. Het keepersvak is onvoorspelbaar. Of dit ook voor Drommel opgaat valt te bezien, maar ik wil hem nog niet afschrijven. De verdediging van PSV loopt überhaupt te schutteren en oogt erg broos. Dat doet ook wat met de keeper. Aan het begin van het seizoen liet Drommel toch ook goede dingen zien, getuige hoe vaak hij toen de top 3 speler van de week haalde.
 
Laatst bewerkt:
Al zei het mogelijk tegen beter weten in: ik sluit mij voor nu hier bij aan. Je hoort regelmatig dat keeper zijn ook heel erg over zelfvertrouwen hebben gaat. Ik herinner mij hoe slecht Bijlow was toen ie begon bij Feyenoord, en dat is nu de eerste keeper van Oranje. Onana ging van grabbelaar bij Jong Ajax naar EL finale en CL halve finale doelman. In Duitsland is Flekken de best presterende Bundesliga doelman op dit moment, terwijl die als onbekende jonge jongen jarenlang in de krochten van het Duitse voetbal zat. Bij Bilbao was Kepa een fantastische keeper, maar bij Chelsea lukte op een gegeven moment niks meer. Het keepersvak is onvoorspelbaar. Of dit ook voor Drommel opgaat valt te bezien, maar ik wil hem nog niet afschrijven. De verdediging van PSV loopt überhaupt te schutteren en oogt erg broos. Dat doet ook wat met de keeper. Aan het begin van het seizoen liet Drommel toch ook goede dingen zien, getuige hoe vaak hij toen de top 3 speler van de week haalde.
dan is de vraag, hoe lang willen hem geven dan om zich echt te bewijzen? Een seizoen? Tot aan de winterstop? Gomes begon bij ons ook niet goed, maar herpakte zich binnen een maand of twee en werd daardoor de beste doelman in de ed en maakte ook Europees zijn status waar..
 
dan is de vraag, hoe lang willen hem geven dan om zich echt te bewijzen? Een seizoen? Tot aan de winterstop? Gomes begon bij ons ook niet goed, maar herpakte zich binnen een maand of twee en werd daardoor de beste doelman in de ed en maakte ook Europees zijn status waar..
Mvogo mocht een seizoen aanklooien. Drommel is nu (samen met de hele achterhoede) 1,5e maand uit vorm. Ik zou hem zelf toch zeker tot de winter geven, maar het hangt ook af van hoe slecht het niveau blijft. Echter, zoals ik aangaf weet ik zeker dat de absurd slechte vorm van onze overige verdediging ook een rol speelt. Ik denk dat weinig keepers met veel zelfvertrouwen spelen in dit PSV in deze vorm.
 
Mvogo mocht een seizoen aanklooien. Drommel is nu (samen met de hele achterhoede) 1,5e maand uit vorm. Ik zou hem zelf toch zeker tot de winter geven, maar het hangt ook af van hoe slecht het niveau blijft. Echter, zoals ik aangaf weet ik zeker dat de absurd slechte vorm van onze overige verdediging ook een rol speelt. Ik denk dat weinig keepers met veel zelfvertrouwen spelen in dit PSV in deze vorm.
Is Drommel al in vorm geweest vind je?
Ik wilde heel graag dat hij het goed ging doen en in het begin heb ik mezelf vooral voorgehouden dat hij even zijn draai moest vinden. Maar eerlijk gezegd vind ik dat hij vanaf de eerste wedstrijd tekort komt.
 
Is Drommel al in vorm geweest vind je?
Ik wilde heel graag dat hij het goed ging doen en in het begin heb ik mezelf vooral voorgehouden dat hij even zijn draai moest vinden. Maar eerlijk gezegd vind ik dat hij vanaf de eerste wedstrijd te kort komt.

In vorm niet, maar er zat wel een hoopvolle lijn in, tot na Benfica thuis of AZ uit iedereen afgleed naar een bedenkelijk niveau, op Gakpo, Sangare en Vertessen na.
 
Bij Twente was hij toch ook niet goed? In zijn laatste 2 maanden daar had hij bijna weekelijks een ketser. 'Toen was hij met zijn hoofd al bij PSV', alsof dat een reden is om elke week een blunder te maken.

Hoop echt dat hij zich herpakt, maar ik zie het helaas ook niet snel gebeuren. Vind zijn uittrappen nou ook niet geweldig. #Unnerstal terug
 
Terug
Bovenaan Onderaan