Willems moet gewoon vertrekken, gaat bij Psv niets meer woren.
Maar als die Schweinhunden denken de prijs te kunnen drukken dan zeg ik verlies nemen en wachten op een andere club!
 
Te voorbarig om Willems nu al bij PSV Historie te plaatsen, zonder dat de deal helemaal rond is.....en de kans is vrij groot dat PSV bij de transferdeadline nog steeds opgescheept zit met Willems....
 
Willems blijft gewoon tot aan de winterstop bij PSV voetballen....Brands hoeft dus niet op zoek naar zijn vervanger en bespaart hem enorm veel transfer-stress in deze " drukke" zomerweken....
 
Te voorbarig om Willems nu al bij PSV Historie te plaatsen, zonder dat de deal helemaal rond is.....en de kans is vrij groot dat PSV bij de transferdeadline nog steeds opgescheept zit met Willems....

Stel voor dat dat gebeurt.. hij nam nu al geregeld genoegen met een 6je (lees 5je), dat gaat een 4tje (lees 3tje) worden!
 
Het is officieel.

Jetro Willems vervolgt carrière bij Eintracht Frankfurt

http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel...-frankrurt.htm

Jetro Willems vertrekt bij PSV. De 23-jarige verdediger die tweemaal kampioen werd met PSV vervolgt zijn carrière in Duitsland bij Eintracht Frankfurt. Willems speelde 144 eredivisiewedstrijden voor PSV en kwam daarbij tot elf treffers.

 
Het is niet de topclub die hij voor ogen had maar Eintracht Frankfurt is wel een prachtige club, ben benieuwd hoe hij het in de Bundesliga gaat doen. Met het niveau van na zijn blessure zie ik hem daar niet slagen.
 
Hopelijk geven de weerstand en een nieuwe omgeving extra impuls en motivatie aan hem. Hij was hier lang niet uitgeleerd vind ik, maar als je zelf gaat denken dat je wel uitgeleerd bent, dan moet je het maar gaan ervaren. Wens hem iig veel succes en hoop dat hij zich gaat laten zien in de Bundesliga!
 
Ok....dat lucht op ! Eindelijk definitief vertrokken....!! Nu maar afwachten wie Brands haalt als de opvolger van Jetro ....
 
Succes Jetro!

Bedankt voor toch vele jaren dienst.
Jammer dat het de laatste twee seizoenen niet denderend was.
Met dat in het achterhoofd is de transfersom ook wel okee denk ik. Maar er had zoveel meer ingezeten... :(

Jetro is denk ik inderdaad de beste aanvallende linksback die we ooit gehad hebben.
Niet zo'n goede verdediger als Heintze en lang niet zo legendarisch. Maar Willems kan wel veel beter voetballen, en hoeft nog maar 1 stapje te maken om hoger te pieken dan Heintze.

Doei doei :beer:

 
Anderhalf seizoen gepiekt. Daarna motivatieproblemen plus blessureleed. Soms is het tijd om te wieberen. Wens `m veel succes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan