Ben je liever kwijt dan rijk bedoel je denk ik ;)

Zijn er zo weinig toppers geweest bij PSV op de linksbackpositie? Ja, misschien wel. Ik kom iig even niet verder dan Heintze op nr.1, Numan op nr.2, en dan misschien Lee als nr.3. Mits niemand anders met meer namen aan kan komen, zou Willems wmb de vierde plek innemen. Op zich wel bizar.

7 miljoen, tja. Om het in perspectief te plaatsen: Bazoer ging als bankzitter na een matig jaar toch voor 15 miljoen naar de BL.

Op zich, 7 miljoen na lange tijd uit vorm geweest te zijn en slechts een eenjarig contract is niet verkeerd. Al zal Ajax er misschien meer uitgepeurd hebben.

Welnee, het forum zou niet meer hetzelfde zijn zonder jouw profielfoto en nickname! :(

Eens. Die is fantastisch.
 
Bedankt voor dat ene mooie jaar. 7 miljoen vangen voor een te zware, trage en ongemotiveerde speler met nog een eenjarig contract is een top prestatie. Klasse onderhandeld en nu snel een goede CV binnen harken voor die centen.
 
Weer een speler die ooit goud waard was, en nu voor een prikkie verkocht wordt. En ook een speler die naar een willekeurige club in het buitenland gaat, om maar weg te komen. Eintracht Frankfurt....poeh poeh.
 
Weer een speler die ooit goud waard was, en nu voor een prikkie verkocht wordt. En ook een speler die naar een willekeurige club in het buitenland gaat, om maar weg te komen. Eintracht Frankfurt....poeh poeh.

Tja, op zicht ook geen onverstandige stap na zijn vormdip. Spelen ze Europees?

Ik neem aan dat zijn doel is de Bundesliga kennis te laten maken met Willems en dan het jaar daarna naar Dortmund/Leipzig/Schalke o.i.d. te gaan.
 
Tja, op zicht ook geen onverstandige stap na zijn vormdip. Spelen ze Europees?

Nee ze zijn 11e geworden in de Bundesliga en zouden alleen bij een bekerwinst geplaatst zijn. De bekerfinale hebben ze met 2-1 verloren van Borussia Dortmund.
 
Bedankt voor dat ene mooie jaar. 7 miljoen vangen voor een te zware, trage en ongemotiveerde speler met nog een eenjarig contract is een top prestatie. Klasse onderhandeld en nu snel een goede CV binnen harken voor die centen.

Een goede CV halen en een goede linksback.....en ook een goede rechtsback, want Arias zit ook in de vertrekhal met zijn koffers....
 
Tja, op zicht ook geen onverstandige stap na zijn vormdip. Spelen ze Europees?

Ik neem aan dat zijn doel is de Bundesliga kennis te laten maken met Willems en dan het jaar daarna naar Dortmund/Leipzig/Schalke o.i.d. te gaan.

Jetro denkt al jaren beter te zijn dan dat hij is. Goede voorzet, moderne back, maar zelfs in de Mickey Mouse League gaat er met grote regelmaat een middelmatige rechtsvoor voorbij. Hopelijk brengt deze stap hem nieuw elan.
 
Inderdaad...helemaal eens met wat je zegt over Willems....nu ben ik zeker benieuwd naar zijn opvolger.....kijken welk konijn Brands weet te toveren uit de hoge hoed !
 
Nee ze zijn 11e geworden in de Bundesliga en zouden alleen bij een bekerwinst geplaatst zijn. De bekerfinale hebben ze met 2-1 verloren van Borussia Dortmund.

Hmmm, dat is wel dan echt een stap terug. Maar wie weet worden we door Jetro verrast.
 
:unsure:Die keuring duurt wel erg lang. :re:

Nog voordat hij getekend heeft bij Eintracht Frankfurt staat Jetro Willems hier al in Historie. :shifty:
 
:unsure:Die keuring duurt wel erg lang. :re:

Nog voordat hij getekend heeft bij Eintracht Frankfurt staat Jetro Willems hier al in Historie. :shifty:
Ze nemen het zekere voor het onzekere. Hoe geloofwaardig is het immers dat een basisspeler van PSV voor een habbekrats naar de nr. 11 van Duitsland verkast. Toch beetje hetzelfde als wanneer de vrouw van Moreno ineens verkering wil met John Feskens.
 
Ze nemen het zekere voor het onzekere. Hoe geloofwaardig is het immers dat een basisspeler van PSV voor een habbekrats naar de nr. 11 van Duitsland verkast. Toch beetje hetzelfde als wanneer de vrouw van Moreno ineens verkering wil met John Feskens.

Hahaha nou

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.imgdumper.nl\/uploads9\/596dc746f1532\/596dc746e51c8-5801494664b6e9d7e0000001.png"}[/IMG2]
 

Bijlagen

  • 5801494664b6e9d7e0000001.png
    5801494664b6e9d7e0000001.png
    36,9 KB · Weergaven: 0
Ben je liever kwijt dan rijk bedoel je denk ik ;)

Zijn er zo weinig toppers geweest bij PSV op de linksbackpositie? Ja, misschien wel. Ik kom iig even niet verder dan Heintze op nr.1, Numan op nr.2, en dan misschien Lee als nr.3. Mits niemand anders met meer namen aan kan komen, zou Willems wmb de vierde plek innemen. Op zich wel bizar.

7 miljoen, tja. Om het in perspectief te plaatsen: Bazoer ging als bankzitter na een matig jaar toch voor 15 miljoen naar de BL.

Haha, daarom durfde ik deze stelling wel aan. Zelfs Numan vond ik niet zo'n geweldenaar. Lee was inderdaad echt een toppertje. In zijn eerste seizoen gaf Willems wel echt zijn visitekaartje af. Op zo'n jonge leeftijd. Veel mensen dachten toen echt dat hij zou kunnen uitgroeien tot één van de beste backs van Nederland ooit. Later is er ook één seizoen geweest dat hij geloof ik in de dubbele cijfers kwam qua assitst, het seizoen dat De Jong ook goed draaide. Ook toen had ik wel even de hoop dat we een potentieel goudmijntje hadden. Na zijn blessure is het allemaal wel heel erg bergafwaarts gegaan met hem. Helaas voor hem en voor ons. Wie weet zal meer tegenstand hem goed doen in Duitsland. Voor nu denk ik dat we een redelijke prijs voor hem hebben gevangen. Alleen het wordt afwachten wat er voor terug komt.

Der Muzikant en Mikasa jullie hebben gelijk. Nu Willems weg is neemt het retrogehalte juist alleen toe :D
 
Heeft Jetro Willems nog steeds niet getekend bij Eintracht Frankfurt? :ai:
Het is zo stil. :sleep:
 
Ruis op de lijn bij geplande transfer van Jetro Willems

http://www.ed.nl/psv/ruis-op-de-lijn...lems~aa2d83e3/

De geplande transfer van Jetro Willems van PSV naar Eintracht Frankfurt heeft vertraging opgelopen. De linksback verliet afgelopen zondag het trainingskamp van PSV in Zwitserland en reisde voor een medische keuring af naar Frankfurt. Sindsdien is er radiostilte en zegt niemand meer iets.
De onderhandelingen lopen nog steeds en zijn nog niet afgebroken. Willems zelf zou er met Frankfurt wel helemaal uit zijn. Zaakwaarnemer Lens kiest ervoor om in dit stadium van de zaak geen commentaar geven.

:unsure:Het is me wat. :re: Morgen komt er een club die € 10.000.000,= biedt. :shifty: ;)
 
Ruis op de lijn bij geplande transfer van Jetro Willems

http://www.ed.nl/psv/ruis-op-de-lijn...lems~aa2d83e3/

De geplande transfer van Jetro Willems van PSV naar Eintracht Frankfurt heeft vertraging opgelopen. De linksback verliet afgelopen zondag het trainingskamp van PSV in Zwitserland en reisde voor een medische keuring af naar Frankfurt. Sindsdien is er radiostilte en zegt niemand meer iets.
De onderhandelingen lopen nog steeds en zijn nog niet afgebroken. Willems zelf zou er met Frankfurt wel helemaal uit zijn. Zaakwaarnemer Lens kiest ervoor om in dit stadium van de zaak geen commentaar geven.

:unsure:Het is me wat. :re: Morgen komt er een club die € 10.000.000,= biedt. :shifty: ;)

Of zakkenvullerwaarnemer Lens ziet een andere club aan de horizon die meer salaris bied maar minder transfergeld aan PSVau wil betalen...

 
Terug
Bovenaan Onderaan