Volgens de geruchten gaat Jetro Willems naar SC Freiburg.

http://www.footmercato.net/flash-mer...ribourg_206144

Hij vliegt vanmiddag al naar Freiburg en wordt morgen medisch gekeurd ....
Nou , nou is dat nu de topclub waar hij graag wil spelen? :ai: :FP:

Het is 99% zeker dat Jetro er eigenlijk niet heel erg op vooruit gaat. Mooi man. Jammer dat hij niet de speler geworden is die hij zelf dacht te zijn. Goed voor PSV dat hij vertrekt.
 
Bundesliga is niet verkeerd maar als ik dan ergens lees dat Sevilla ook mogelijk was dan snap ik hem (wederom) niet zo..
 
Maakt niet uit, als PSV maar verlost is van Willems en dat hij PSV minimaal 5 miljoen euro oplevert bij vertrek.....met dat bedrag kunnen we in Zuid Amerika misschien wel betere backs halen....
 
Volgens de geruchten gaat Jetro Willems naar SC Freiburg.

http://www.footmercato.net/flash-mer...ribourg_206144

Hij vliegt vanmiddag al naar Freiburg en wordt morgen medisch gekeurd ....
Nou , nou is dat nu de topclub waar hij graag wil spelen? :ai: :FP:

Ik vind het op zich niet verkeerd dat hij zich niet te groot voelt voor Freiburg. Vorige jaar 7e in de Bundesliga en nu bezig met verjonging, vandaar ook het aantrekken van Willems. Waar ik slechts benieuwd naar ben is de transfersom die we gaan ontvangen voor hem. Eerder kwam naar voren dat PSV 8 miljoen voor hem wilde hebben. Benieuwd of een club als Freibug bereid is dt betalen en ook kijken hoe keihard Brands zich gaat opstellen.
 
Marcel Brands geeft aan dat PSV een akkoord heeft met de aanstaande club van Jetro Willems. Willems is ook op hoofdlijnen akkoord. Hij moet alleen nog medisch gekeurd worden.
 
Ik hoop toch eigenlijk wel op meer dan 10 miljoen...

We gaan in ieder geval weer eens dik winst maken op een speler, het mag ook wel eens gezegd worden dat Jetro goed gescout is!
 
Ik hoop toch eigenlijk wel op meer dan 10 miljoen...

We gaan in ieder geval weer eens dik winst maken op een speler, het mag ook wel eens gezegd worden dat Jetro goed gescout is!

6 miljoen. Belachelijk laag. Je hebt zelf net zoveel betaald voor een talentje van AZ dat maar een halfjaar goed heeft gespeeld in de Eredivisie. Maar psv schijnt enkel en alleen spelers te kunnen halen en houden door de afspraken, anders niet. De enige club die telkens dit gebruikt als smoes.
 
6 miljoen. Belachelijk laag. Je hebt zelf net zoveel betaald voor een talentje van AZ dat maar een halfjaar goed heeft gespeeld in de Eredivisie. Maar psv schijnt enkel en alleen spelers te kunnen halen en houden door de afspraken, anders niet. De enige club die telkens dit gebruikt als smoes.

6 miljoen is inderdaad een schijntje.
 
Ik gokte zelf al op 8 miljoen. Willems verzaakt al anderhalf jaar totaal, denk dat de echte goede wedstrijden net op twee handen te tellen zijn. Degene die dit gaat tegenspreken moet even het speler van de week schema erbij pakken, plek 11 is tekenend voor dit seizoen van hem.

Ze hadden hem direct na dat goede seizoen moeten laten gaan, toen hadden we er makkelijk 15 miljoen voor kunnen krijgen. Als je voor de huidige Willems 10 miljoen had gekregen had ik hem op de fiets weggebracht.

6 miljoen. Belachelijk laag. Je hebt zelf net zoveel betaald voor een talentje van AZ dat maar een halfjaar goed heeft gespeeld in de Eredivisie. Maar psv schijnt enkel en alleen spelers te kunnen halen en houden door de afspraken, anders niet. De enige club die telkens dit gebruikt als smoes.

Smoes? Het zijn de woorden van Brands, die afspraken zijn gewoon gemaakt. Dat ze het dan wel heel makkelijk afhandelen kan hier ook niemand iets aan doen. Het woord afspraak en Willems heb ik nog niet gehoord.
 
Ik gokte zelf al op 8 miljoen. Willems verzaakt al anderhalf jaar totaal, denk dat de echte goede wedstrijden net op twee handen te tellen zijn. Degene die dit gaat tegenspreken moet even het speler van de week schema erbij pakken, plek 11 is tekenend voor dit seizoen van hem.

Ze hadden hem direct na dat goede seizoen moeten laten gaan, toen hadden we er makkelijk 15 miljoen voor kunnen krijgen. Als je voor de huidige Willems 10 miljoen had gekregen had ik hem op de fiets weggebracht.



Smoes? Het zijn de woorden van Brands, die afspraken zijn gewoon gemaakt. Dat ze het dan wel heel makkelijk afhandelen kan hier ook niemand iets aan doen. Het woord afspraak en Willems heb ik nog niet gehoord.

Het is een smoes als het te pas en te ongepas wordt gebruikt: bij Guardado veranderende de afspraak van "in januari naar de VS" in "een nieuwe uitdaging in een grote competitie" en daarom niet moeilijk kunnen doen.... Opvallend dat PSV bijna de enige club schijnt te zijn die zoveel afspraken met haar spelers heeft. Dat Brands daar niet duizelig van wordt.....
 
Het is een smoes als het te pas en te ongepas wordt gebruikt: bij Guardado veranderende de afspraak van "in januari naar de VS" in "een nieuwe uitdaging in een grote competitie" en daarom niet moeilijk kunnen doen.... Opvallend dat PSV bijna de enige club schijnt te zijn die zoveel afspraken met haar spelers heeft. Dat Brands daar niet duizelig van wordt.....

De eerste keer dat er gesproken is over een afspraak in een contract was na de transfer van Moreno, daar werd Guardado aan toegevoegd. Blijkbaar was die nodig om zulke spelers te houden, maar werd daar wel iets te makkelijk mee omgegaan (daar valt weinig over te discussiëren, dat kan zelfs met zulke afspraken veel beter). Dat het bij die twee spelers om een afspraak gaat betekent niet dat we ineens bij iedere speler een afspraak hebben, dat maak je er toch echt zelf van. Depay, Wijnaldum, Bruma etc, ik heb nooit iemand over een of andere afspraak gehoord. Willems is voor een laag kut bedrag verkocht en ik heb nergens iets gelezen over een of andere afspraak. Tenzij er nu iets zwart of wit is om het tegendeel te bewijzen hoef ik niet telkens iets over dat afspraken gedoe te horen.

Overigens, ik ben wel benieuwd waar je dat eerste vandaan haalt? Er was interesse uit de VS en dan zou Guardado daar in januari aan kunnen sluiten, dat is geen afspraak dat was een gerucht van de media. Guardado kon vorig jaar naar USA, maar hij bleef met de afspraak dat hij dit jaar een mooie volgende stap kon maken en PSV hem niet in de weg zou zitten. Dat is de enige afspraak die naar buiten is gekomen, benoemd door Brands zelf.
 
Laatst bewerkt:
Beetje dubbel gevoel. Willems in topvorm is een van de beste linksbacks ooit van PSV en zou tussen de 15 en 20 miljoen kunnen opleveren. De Willems in slechte doen ben je liever arm dan rijk en dan is 7 miljoen een mooie prijs.
 
Beetje dubbel gevoel. Willems in topvorm is een van de beste linksbacks ooit van PSV en zou tussen de 15 en 20 miljoen kunnen opleveren. De Willems in slechte doen ben je liever arm dan rijk en dan is 7 miljoen een mooie prijs.

Ben je liever kwijt dan rijk bedoel je denk ik ;)

Zijn er zo weinig toppers geweest bij PSV op de linksbackpositie? Ja, misschien wel. Ik kom iig even niet verder dan Heintze op nr.1, Numan op nr.2, en dan misschien Lee als nr.3. Mits niemand anders met meer namen aan kan komen, zou Willems wmb de vierde plek innemen. Op zich wel bizar.

7 miljoen, tja. Om het in perspectief te plaatsen: Bazoer ging als bankzitter na een matig jaar toch voor 15 miljoen naar de BL.
 
Terug
Bovenaan Onderaan