Goede speler voor een goede club. Willems is zoveel beter dan de mensen hier denken, en heeft zoveel meer gegeven voor PSV dan de mensen hier denken. Hij kan nog wel een niveau hoger aan dan Lyon, maar het is goed om eerst deze stap te maken. De levensgevaarlijke linkerkant met Depay weer herenigd. Mooi!

Eens. En lang genoeg bij PSV gebleven om nu eens te verkassen.
 
Het ED meldt dat PSV akkoord zou gaan als een club een bedrag tussen 7-8 miljoen op tafel legt. Lyon schijnt geïnteresseerd te zijn.
Ik vind het onbegrijpelijk dat zoeits naar buiten komt en dat PSV dan eigenlijk geen ruimte meer aan zichzelf geeft om te onderhandelen. Natuurlijk is een eenjarig contract niet eentje waarvan je zou zeggen dat het veel meer gaat opbrengen. Maar bij de concurrent zie ik genoeg voorbeelden van spelers met een kortdurend contract die voor hogere bedragen worden verkocht. Of spelers die niet eens basisspeler waren....
 
Het ED meldt dat PSV akkoord zou gaan als een club een bedrag tussen 7-8 miljoen op tafel legt. Lyon schijnt geïnteresseerd te zijn.
Ik vind het onbegrijpelijk dat zoeits naar buiten komt en dat PSV dan eigenlijk geen ruimte meer aan zichzelf geeft om te onderhandelen. Natuurlijk is een eenjarig contract niet eentje waarvan je zou zeggen dat het veel meer gaat opbrengen. Maar bij de concurrent zie ik genoeg voorbeelden van spelers met een kortdurend contract die voor hogere bedragen worden verkocht. Of spelers die niet eens basisspeler waren....

En het ED heeft het van het officiele persbericht dat PSV hierover naarbuiten heeft gebracht. Daarin stond het liefst 8 miljoen, maar 7 is ook goed :shifty:.

De competitie is voorbij en de kranten moeten toch vol. Dit is gewoon de mening van de journalist die denkt dat PSV daarmee wel akkoord zal gaan, waar hij volgens mij geen ongelijk in heeft.
 
Het ED meldt dat PSV akkoord zou gaan als een club een bedrag tussen 7-8 miljoen op tafel legt. Lyon schijnt geïnteresseerd te zijn.
Ik vind het onbegrijpelijk dat zoeits naar buiten komt en dat PSV dan eigenlijk geen ruimte meer aan zichzelf geeft om te onderhandelen. Natuurlijk is een eenjarig contract niet eentje waarvan je zou zeggen dat het veel meer gaat opbrengen. Maar bij de concurrent zie ik genoeg voorbeelden van spelers met een kortdurend contract die voor hogere bedragen worden verkocht. Of spelers die niet eens basisspeler waren....

Ah, ik wilde ook al posten dat de geruchten weer de kop op steken:
http://www.soccernews.nl/news/392214/Memphis_krijgt_mogelijk_Nederlandse_ploeggenoot

Tsja... ik denk dat PSV überhaupt een uitermate slechte onderhandelingspositie heeft. Er is slecht gepresteerd en PSV heeft aangekondigd te willen saneren, dan zul je toch sneller tevreden moeten zijn. Ik zou overigens heel blij zijn met 8 mln voor Willems op dit moment. En los van wat hij mogelijk ooit waard was (11-14 mln), moet je ook rekenen dat het rendement nog altijd uitstekend is, want hij is gekocht voor nog geen mln.
 
En het ED heeft het van het officiele persbericht dat PSV hierover naarbuiten heeft gebracht. Daarin stond het liefst 8 miljoen, maar 7 is ook goed :shifty:.

De competitie is voorbij en de kranten moeten toch vol. Dit is gewoon de mening van de journalist die denkt dat PSV daarmee wel akkoord zal gaan, waar hij volgens mij geen ongelijk in heeft.

Volgens mij is het ED altijd goed ingevoerd. Nee een persbericht hebben ze idd niet laten zien maar dat deden ze bij eerdere berichten die waar bleken te zijn ook niet...
Verder ben ik niet iemand die snel gaat zitten juichen om bedragen die veel lijken omdat we PSV heten en altijd weer te snel tevreden zijn wanneer het om een speler gaat met een kortdurend contract. Ik zie liever een Ajax of fc Porto mentaliteit bij PSV, dus gewoon te veel vragen voor de middelmaten.
 
Gewoon afwachten wat er geboden worden en vooral geen vraagprijs aan de pers doorgeven.
Het is wat de gek ervoor geeft. Er zullen zich wel clubs melden die een absurd bedrag over hebben voor een linksback die meer aanvalt dan verdedigt.
 
Gewoon afwachten wat er geboden worden en vooral geen vraagprijs aan de pers doorgeven.
Het is wat de gek ervoor geeft. Er zullen zich wel clubs melden die een absurd bedrag over hebben voor een linksback die meer aanvalt dan verdedigt.

Exact mijn punt.
 
Wel gezellig. Kunnen Memphis en Jetro lekker Nederlandse straattaal met elkaar kletsen in de kleedkamer. ;)
 
Volgens mij is het ED altijd goed ingevoerd. Nee een persbericht hebben ze idd niet laten zien maar dat deden ze bij eerdere berichten die waar bleken te zijn ook niet...
Verder ben ik niet iemand die snel gaat zitten juichen om bedragen die veel lijken omdat we PSV heten en altijd weer te snel tevreden zijn wanneer het om een speler gaat met een kortdurend contract. Ik zie liever een Ajax of fc Porto mentaliteit bij PSV, dus gewoon te veel vragen voor de middelmaten.

Dat we liever topbedragen ontvangen voor midedelmaat zijn we het over eens, dat wil ik ook. Het feit dat een journalist denkt te weten wat PSV's onderhandelingspositie is, waag ik sterk te betwijfelen. En zoals ik al zei, het zou mij absoluut niet verbazen als de verkoopprijs van Jetro inderdaad 7-8 miljoen zal worden, lijkt me een 'logische' prijs. Als dat waar is, betekent dat overigens niet dat Marcel mij de PSV verkoopstrategie heeft doorgebeld ;)
 
Was gewoon een schatting aangezien er geen hoofdprijs werd verwacht. Overigens volgt Willems OL sinds vanochtend op Instagram, dus die transfer zal er wel komen :D Leuk dat Memphis en Jeutro dan weer samen spelen.


En Lyon koopt gewoon een andere linker vleugel verdediger :piet:
 
Galatasaray denkt aan Willems. Een jonge speler naar de Turkse competitie waar je relatief veel verdient zonder al te veel gas te moeten geven (vergeleken met zwaardere competities) is in vergetendheid raken. Die competitie is echt alleen geschikt als je op latere leeftijd nog even zou willen cashen. Het niveau is ook niet echt hoger dan de Eredivisie. Kies dan voor een Sporting of zo.
 
PSV wil € 8.000.000,= ontvangen voor Willems.

"PSV plakt prijskaartje op hoofd Willems"

Hoewel PSV een prijskaartje van acht miljoen euro op zijn hoofd heeft geplakt, zal de Eindhovense club daar niet halsstarrig aan vasthouden. Een iets lager bod lijkt ook te volstaan om Willems los te weken, aangezien hij nog maar een eenjarig contract heeft.

:unsure:Alweer een "prijskaartje". Laat die clubs toch gewoon bieden. :re: :shifty:

 
PSV wil € 8.000.000,= ontvangen voor Willems.

"PSV plakt prijskaartje op hoofd Willems"

Hoewel PSV een prijskaartje van acht miljoen euro op zijn hoofd heeft geplakt, zal de Eindhovense club daar niet halsstarrig aan vasthouden. Een iets lager bod lijkt ook te volstaan om Willems los te weken, aangezien hij nog maar een eenjarig contract heeft.

:unsure:Alweer een "prijskaartje". Laat die clubs toch gewoon bieden. :re: :shifty:

Clausules of afspraken die op hetzelfde neerkomen, zij staan niet op papier en zijn volgens sommigen niet-afdwingbaar...... En we hebben nog een categorie die de club benadeelt: inderdaad, dom roepen wat je graag wil ontvangen en indien dat een gerucht is, het keihard ontkennen en zeggen dat de prijs pas bij de onderhandelingen wordt bepaald.
 
PSV wil € 8.000.000,= ontvangen voor Willems.

"PSV plakt prijskaartje op hoofd Willems"

Hoewel PSV een prijskaartje van acht miljoen euro op zijn hoofd heeft geplakt, zal de Eindhovense club daar niet halsstarrig aan vasthouden. Een iets lager bod lijkt ook te volstaan om Willems los te weken, aangezien hij nog maar een eenjarig contract heeft.

:unsure:Alweer een "prijskaartje". Laat die clubs toch gewoon bieden. :re: :shifty:

Misschien is er geen bod. Dan maar een prjiskaartje, in de hoop dat iemand denkt "koopje".
 
8 miljoen euro als prijskaartje, maar Brands neemt ook genoegen met de helft....nu maar kijken of er eentje uit het buitenland gaat toehappen...:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan