Jarrad Branthwaite (V) Gehuurd van Everton


Blijft dus nog wat langer. Denk wel dat er nieuwe afspraken zijn gemaakt over zijn speeltijd
Goeie zaak. Als Engelse subtopper even wat ervaring opdoen bij de Nederlandse kampioenskandidaat. Kopen of laten gaan. Niet huren waarbij jezelf niet de dikste vinger in de pap hebt.
 
Ik lees: 1,95 lang en 67 kilo. Is dat niet een beetje weinig? Dat kan toch eigenlijk niet?
 
  • Wow
Reactions: Bas
Ik lees: 1,95 lang en 67 kilo. Is dat niet een beetje weinig? Dat kan toch eigenlijk niet?

Dit kan ik me ook totaal niet voorstellen eigenlijk, je zou zeggen dat een beetje topsporter met de hoeveelheid voedsel en training toch wel een stuk meer weegt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik lees: 1,95 lang en 67 kilo. Is dat niet een beetje weinig? Dat kan toch eigenlijk niet?
Ik zit op 1.92 bij 67kg. Ik zou mezelf geen luchtduels met n type Brobby/Lukaku toevertrouwen. Dan vlieg ik met bal en al richting goal.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Mijn knieën zitten gewoon halverwege mijn enkel en heup hoor. Ik ben geen freak/van Ginkel! :p
 
Ik hoop toch dat we deze jongen definitief vast kunnen leggen. Is een prima verdediger, fysiek groot en sterk, defensief koppend de beste die we nu hebben. Ook comfortabel aan de bal, en met zijn jeugd zit er ook nog rek in.

Maar ik ben bang dat hij erg duur is, en we hebben gewoon niet zoveel geld. Er moeten dan ook sowieso verdedigers plaats maken.
 
Ik hoop toch dat we deze jongen definitief vast kunnen leggen. Is een prima verdediger, fysiek groot en sterk, defensief koppend de beste die we nu hebben. Ook comfortabel aan de bal, en met zijn jeugd zit er ook nog rek in.

Maar ik ben bang dat hij erg duur is, en we hebben gewoon niet zoveel geld. Er moeten dan ook sowieso verdedigers plaats maken.
Ik hoop het ook, maar dan was het handig geweest om van te voren die optie te bespreken met Everton en een prijs vast te stellen. Dat is vgm niet aan de orde helaas.
 
Ik zit op 1.92 bij 67kg. Ik zou mezelf geen luchtduels met n type Brobby/Lukaku toevertrouwen. Dan vlieg ik met bal en al richting goal.
Zegt niet in alle gevallen alles. Ik denk aan sprongkracht, pennate muscles, pezen, verhouding snelle vezels, hoe getraind alles in het lichaam is om samen te werken, timing, reactievermogen, hip flexors, fasci, hoe je duels aan gaat, spirit, lengte en dat soort dingen. Brantwaithe is snel en fysiek sterk dus dat is in orde bij hem
 
Ik denk aan sprongkracht, pennate muscles, pezen, verhouding snelle vezels, hoe getraind alles in het lichaam is om samen te werken, timing, reactievermogen, hip flexors, fasci, hoe je duels aan gaat, spirit, lengte en dat soort dingen.

math-lady.gif
 
Ik lees: 1,95 lang en 67 kilo. Is dat niet een beetje weinig? Dat kan toch eigenlijk niet?

Die Berechnung Ihres BMIs hat ergeben, dass Ihr Gewicht auf Untergewicht hindeutet. Wir empfehlen Ihnen, einen Ernährungsberater oder Arzt aufzusuchen.

Misschien nog acceptabel voor een duursporter, maar als verdediger...:unsure:

En Relix: hop, aan de Schwarzwälder Kirschtorte!
 

Die Berechnung Ihres BMIs hat ergeben, dass Ihr Gewicht auf Untergewicht hindeutet. Wir empfehlen Ihnen, einen Ernährungsberater oder Arzt aufzusuchen.

Misschien nog acceptabel voor een duursporter, maar als verdediger...:unsure:

En Relix: hop, aan de Schwarzwälder Kirschtorte!
Haha, voor n voetballer (defensief) lijkt t me ongewoon weinig idd weinig.

Ik ben echter geen voetballer. Zit dichter bij Dolf Janssen dan Theo Janssen qua bodytype. Maar ik kom niet aan van meer eten, en aan de gewichten hangen is niet mijn ding. Ik ben t tegenovergestelde van bacchus, laat mij maar lekker een uur rennen, een maraton schaatsen of een dag zeilen/surfen/peddelen. Dat houdt ik beter vol dan zware dingen zinloos optillen en weer neerzetten. ;)

BMI is overigens best n gelimiteerde flutmaat qua gezond/ongezond zijn op individu niveau, maar dat terzijde. 😅
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan