Jarrad Branthwaite (V) Gehuurd van Everton

Ja eens. Maar kan zomaar de opdracht zijn van de RvC: verkoop een speler voor meer dan 35 miljoen.
Kan me niet schelen al verkopen ze hem vandaag.
Als hij maar hier blijft spelen tot en met eind mei en ons de schaal toont op het Stadhuisplein.
Edit; Sorry, dacht dat ik in het Gakpo topic zat. Mea culpa.(a)
Maar Jarrid mag van mij ook blijven hoor.
 
Jullie hebben een punt maar er is ook een risico want wat als PSV 3e word zonder Gakpo, maar 1e of 2e met Gakpo? Dan zijn we ook heel wat geld kwijt.
Je redenering klopt m.i. en wordt hopelijk ook in de RvC erkend.
Het is hoe dan ook altijd stom om wanneer je eindelijk een team hebt dat serieus kampioen kan worden , jezelf te verzwakken door gebrek aan geduld.
Want naar ik verneem - ik weet er niet veel van - moet de giga verkoop plaatsvinden op uiterlijk 30 juni vanwege het boekjaar.
Tijd zat dus, eerst kampioen worden.
 
Je redenering klopt m.i. en wordt hopelijk ook in de RvC erkend.
Het is hoe dan ook altijd stom om wanneer je eindelijk een team hebt dat serieus kampioen kan worden , jezelf te verzwakken door gebrek aan geduld.
Want naar ik verneem - ik weet er niet veel van - moet de giga verkoop plaatsvinden op uiterlijk 30 juni vanwege het boekjaar.
Tijd zat dus, eerst kampioen worden.
Gewoon Gakpo verkopen met transfer ingaand op 1 juli. Iedereen blij.
 

Blijft dus nog wat langer. Denk wel dat er nieuwe afspraken zijn gemaakt over zijn speeltijd
 
Ik weet het nog niet zo net. Hij is een stuk beter dan ik dacht dat ie was maar waarom geeft RVN hem zo weinig speeltijd? Ik heb toch het gevoel dat Feyenoord thuis ons een beetje zand in de ogen heeft gestrooid. Als dat echt zijn niveau is dan hoort ie ‘gewoon’ te spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan