rico
Assistent Bondscoach
NeeKan iemand me uitleggen hoe dit geen oorlogsmisdaad is? https://www.ad.nl/buitenland/live-m...he-aanval-op-vluchtelingenkamp-gaza~a500bf1d/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
NeeKan iemand me uitleggen hoe dit geen oorlogsmisdaad is? https://www.ad.nl/buitenland/live-m...he-aanval-op-vluchtelingenkamp-gaza~a500bf1d/
Lees Afrikaans?Hiermee wordt het Internationaal Strafhof dus zo goed als waardeloos. Blijkbaar kan alleen een klein deel van de landen die verdacht worden van oorlogsmisdaden aangepakt worden.
Hier wordt ik heel treurig van…
![]()
Polen pakt Netanyahu ondanks bevel Strafhof niet op als hij naar Auschwitz komt
Polen heeft aangekondigd dat Israëlische functionarissen een vrijgeleide krijgen als ze de herdenking van de bevrijding van Auschwitz willen bijwonen. De regering zegt dat "vrije en veilige" toegang wordt gegarandeerd voor de "hoogste vertegenwoordigers van de staat Israël".www.nu.nl
Ja en Bosnisch.Lees Afrikaans?
Aha, moslims. Kunnen we ook toevoegen dan.Ja en Bosnisch.
Das een te snelle conclusie met bijvoorbeeld Mladic en Karadcic, beide Bosnische Serviers (waarschijnlijk Servisch Orthodox qua geloof).Aha, moslims. Kunnen we ook toevoegen dan.
Leuk zo'n strafhof dat je ''erkent'', maar als het niet uitkomt of je ''cold feet'' krijgt negeer je het gewoon. Niet dat Netanyahu zelf af zal reizen. Die neemt het risico niet, want in principe kan Polen daar ter plaatse alsnog besluiten hem op te pakken. Dat risico gaat hij niet nemen, dus verwacht bij buitenlandse evenementen gewoon een minister of andere gezant in zijn plaats.Hiermee wordt het Internationaal Strafhof dus zo goed als waardeloos. Blijkbaar kan alleen een klein deel van de landen die verdacht worden van oorlogsmisdaden aangepakt worden.
Hier wordt ik heel treurig van…
![]()
Polen pakt Netanyahu ondanks bevel Strafhof niet op als hij naar Auschwitz komt
Polen heeft aangekondigd dat Israëlische functionarissen een vrijgeleide krijgen als ze de herdenking van de bevrijding van Auschwitz willen bijwonen. De regering zegt dat "vrije en veilige" toegang wordt gegarandeerd voor de "hoogste vertegenwoordigers van de staat Israël".www.nu.nl
Kan mij niet heugen dat degene die voor het strafhof kwamen vanuit Bosnië moslims waren. Was juist vanwege wreedheden jegens moslims dacht ik zo.Aha, moslims. Kunnen we ook toevoegen dan.
Jullie hebben gelijk. Was wat kort door de bocht. In ieder geval lijkt niet iedereen gelijk te zijn.Kan mij niet heugen dat degene die voor het strafhof kwamen vanuit Bosnië moslims waren. Was juist vanwege wreedheden jegens moslims dacht ik zo.
Maar ik ben het helemaal met je eens dat de ene natie de andere niet is, ongeacht wat ze uitvreten…Jullie hebben gelijk. Was wat kort door de bocht. In ieder geval lijkt niet iedereen gelijk te zijn.
![]()
Opluchting en vreugde in Gaza nu staakt-het-vuren eraan komt: 'We leven nog'
Na vijftien maanden van oorlog moet er een einde komen aan het geweld in Gaza. Het akkoord tussen Hamas en Israël zal vanaf zondag ingaan.nos.nl
Rokers die zeggen ik ga dan en dan stoppen ipv direct te stoppen neem ik niet zo serieus.
Is toch Hamas’ schuld?![]()
Netanyahu stelt dat Hamas crisis veroorzaakt met late eisen, stemming uitgesteld
Hamas komt terug op details uit het akkoord over het staakt-het-vuren, stelt de Israëlische premier Benjamin Netanyahu donderdagochtend. Hamas ontkent dit. De Israëlische regering stelt haar stemming over dit akkoord uit totdat Hamas "alle elementen uit het akkoord accepteert".www.nu.nl
Dat niet serieus nemen blijkt terecht.
Hamas zegt zich niet te herkennen in de woorden van Israël.Is toch Hamas’ schuld?
Is toch Hamas’ schuld?
In eerste instantie kan ik je volgen, maar de media zeggen dat Israel alleen akkoord gaat met deze deal vanwege Trump, dat hij een hele grote rol heeft gespeeld in deze deal. Trump wil alle oorlogen waar VS bij betrokken is zsm beeindigen. Trump is ook de enige president geweest in vele jaren, die geen oorlog is begonnen ergens op de wereld. Ik vind een hele hoop van Trump, maar dit is echt het enige punt waarop ik het eens ben met hem.Hamas zegt zich niet te herkennen in de woorden van Israël.
Als ik heel cynisch ben dan zeg ik dat Israël het zelf nu bewust opblaast en straks als Trump aan de macht is nog erger tekeer zal gaan in Gaza.
Trump heeft zich dreigend uitgelaten over het 'als de gijzelaars niet vrij zijn als ik aan de macht kom'. Daarbij deed ie een belofte nog veel harder in te grijpen in Gaza dan nu het geval is. Kortom, dubbelspel spelen, Trump is de goederik, Israël heeft t geprobeerd en daarna hebben ze alle recht om Gaza plat te vegen want Hamas deed lastig.In eerste instantie kan ik je volgen, maar de media zeggen dat Israel alleen akkoord gaat met deze deal vanwege Trump, dat hij een hele grote rol heeft gespeeld in deze deal. Trump wil alle oorlogen waar VS bij betrokken is zsm beeindigen. Trump is ook de enige president geweest in vele jaren, die geen oorlog is begonnen ergens op de wereld. Ik vind een hele hoop van Trump, maar dit is echt het enige punt waarop ik het eens ben met hem.
Trump is ook de enige president geweest in vele jaren, die geen oorlog is begonnen ergens op de wereld.
Hoe wordt zo'n feit ook geïnterpreteerd? Heeft Biden de oorlog in Israël gestart?Dat is een feit wat ook al lang debunked is. Er zijn meerdere presidenten geweest die geen oorlog gestart zijn sinds 2000.
Dat is een feit wat ook al lang debunked is. Er zijn meerdere presidenten geweest die geen oorlog gestart zijn sinds 2000.