Israël & Palestina

Iran denkt alleen wraak wraak wraak, bereid je maar voor op een benzineprijs van 2,90 volgende week
En zoals altijd, moeten we weer kanten gaan kiezen, welk vlaggetje we gaan supporten en wapperen
 
Laatst bewerkt:
.
Iran denkt alleen wraak wraak wraak, bereid je maar voor op een benzineprijs van 2,90 volgende week
En zoals altijd, moeten we weer kanten gaan kiezen, welk vlaggetje we gaan supporten en wapperen
Jij misschien. Ik wapper helemaal niks
 
.

Jij misschien. Ik wapper helemaal niks

Jij bent zooo correct en lievvvvv, maar ook jij moet kiezen tussen de 2 kwaden straks als de pleuris uitbreekt, dus begin alvast te googlen voor wie je het gaat opnemen en wat je gaat goedpraten
 
Jij bent zooo correct en lievvvvv, maar ook jij moet kiezen tussen de 2 kwaden straks als de pleuris uitbreekt, dus begin alvast te googlen voor wie je het gaat opnemen en wat je gaat goedpraten
Dat maak jij gelukkig niet uit.
 
Iran denkt alleen wraak wraak wraak, bereid je maar voor op een benzineprijs van 2,90 volgende week
En zoals altijd, moeten we weer kanten gaan kiezen, welk vlaggetje we gaan supporten en wapperen

Volledig terecht. De diplomaten kapot schieten is hetzelfde als burgers kapot maken. Mag niet en staan we lekker wel toe. Ik ben benieuwd als alle landen in het MO een pact maken met iran hoe lang het duurt voordat we op onze knietjes zitten te bedelen voor olie en gas.
 
Iran denkt alleen wraak wraak wraak, bereid je maar voor op een benzineprijs van 2,90 volgende week
En zoals altijd, moeten we weer kanten gaan kiezen, welk vlaggetje we gaan supporten en wapperen
Team Iran. Veeg dat Israel maar helemaal van de kaart. Tientallen jaren ellende in die hoek.
 
.
Shit is aan inderdaad. Ben benieuwd waartoe Iran in staat is.
Er zijn drones en kruisraketten vanuit Iran opgestegen. Vanuit Jemen nu ook drones onderweg naar Israël. Nou, iedereen paraat in het westen. Kunnen we er ook nog wel bij hebben dit..
 
WAR TOPIC
Aangezien er genoeg bezig zijn en er nog genoeg zullen volgen, Taiwan, Servië, Iran en in afrika zijn ze ook dol op oorlogen
Nooit anders geweest.
In het Flanders Field museum in Ieper is een complete wand gewijd aan alle oorlogen uit de geschiedenis. Ik heb daar met een maat naar staan kijken. Er is nog nooit op deze aardkloot overal vrede geweest. Altijd is er ergens wel een conflict gaande.
 
Team Iran. Veeg dat Israel maar helemaal van de kaart. Tientallen jaren ellende in die hoek.

Je snapt hopelijk dat dat niet mogelijk is, want Amerika steunt Israël en die vecht morgen dus ook tegen Iran. Good luck, wie dan ook, als je Israël en Amerika samen tegen je hebt. Enig pluspunt hier is dat er aardig wat kilometers zitten tussen Israël en Iran, dus alle shit die zich afspeelt zit een vertraging tussen en zal je geen tanks zien die de grens overgaan. (Hezbolla tuig ff buiten gelaten)
 
Je snapt hopelijk dat dat niet mogelijk is, want Amerika steunt Israël en die vecht morgen dus ook tegen Iran. Good luck, wie dan ook, als je Israël en Amerika samen tegen je hebt. Enig pluspunt hier is dat er aardig wat kilometers zitten tussen Israël en Iran, dus alle shit die zich afspeelt zit een vertraging tussen en zal je geen tanks zien die de grens overgaan. (Hezbolla tuig ff buiten gelaten)

Als het hele MO zich tegen Amerika keert, wat gezien de historie zeer goed mogelijk is, dan acht ik de kansen voor israel en amerika nul. Oliekraan dicht en amerika en europa zijn uitgespeeld.
 
Als het hele MO zich tegen Amerika keert, wat gezien de historie zeer goed mogelijk is, dan acht ik de kansen voor israel en amerika nul. Oliekraan dicht en amerika en europa zijn uitgespeeld.

Is nooit eerder gebeurt en zal nooit gebeuren ook, als er landen zijn die schijt hebben aan hun buren of regiogenoten dan zijn her wel Arabische landen. Ja ze mogen dan de zelfde haten, maar als het komt op eigen geld mislopen voor een ander #doei

Nu zie je al dat UK en Usa hebben geholpen met de eerste aanval te verdedigen. De 3 lagen verdediging van Israël behoort tot 1 van de beste ter wereld, en dat is vannacht bewezen. Nu de vraag gaat Israël de aanval kiezen, dan breekt een nieuwe versie van pleuris uit...
 
Eigenlijk komt deze aanval tamelijk doordacht over; bijna alsof er overleg is geweest tussen beide partijen. Iran weet ook wel dat vrijwel alle raketten en drones neergehaald gaan worden, en communiceren letterlijk dat hiermee wat hen betreft de kous af is. Er komt natuurlijk nog een vergelding van Israël, want een directe aanval op het eigen land - waar Iran normaliter proxies als Hezbollah gebruikt - kan niet zonder antwoord blijven. Maar de VS heeft al laten weten geen aanval op Iran te steunen. Waarschijnlijk zal Israël nog een stevige aanval op aan Iran gelieerde doelen in de regio doen. Denk dat het daarna wel weer rustig zal zijn.
Maar goed, je weet het nooit.
 
Als het hele MO zich tegen Amerika keert, wat gezien de historie zeer goed mogelijk is, dan acht ik de kansen voor israel en amerika nul. Oliekraan dicht en amerika en europa zijn uitgespeeld.

Ik vrees dat die sjeiks hun eigen centen en hun regionale macht net nog wat belangrijker vinden dan de Arabische zaak. Het lot van de Palestijnen interesseert ze ook geen reet. Iran ligt sowieso niet goed in de Arabische regio..Natuurlijk, conflicten kunnen altijd escaleren - maar ik zou niet goed weten hoe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan