Ismael Saibari (M)

Nope, ik heb er geen vertrouwen meer in. Helaas, want ik vond wel dat hij wat had. Lijkt ook wel alsof hij niet het snot voor zn ogen werkt, terwijl hij het type is die juist daarvan afhankelijk is.
 
Hij speelt toch ook niet op zijn eigen positie? Ik las hier laatst een post van iemand die zei: ‘zou hij niet beter tot zijn recht komen op de twee posities achter de 10?’ Op zich wil ik dat ook wel een keer zien. Ik vind dat Saibari wel iets heeft aan de bal maar hij heeft te weinig rendement voor een aanvallende positie.
 
Hij speelt toch ook niet op zijn eigen positie? Ik las hier laatst een post van iemand die zei: ‘zou hij niet beter tot zijn recht komen op de twee posities achter de 10?’ Op zich wil ik dat ook wel een keer zien. Ik vind dat Saibari wel iets heeft aan de bal maar hij heeft te weinig rendement voor een aanvallende positie.
Hé ja, dat was mijn idee. Hij kan toch niet scoren of assists geven, maar hij is wel technisch onderlegd, balvast, en kan zijn lichaam goed gebruiken, dus het is het proberen waard. Dat gezegd hebbende is aanvallend middenveld vrees ik wel wat hij van oorsprong is.
 
Kan me ook zo voorstellen dat dit een gevalletje Bakkal is. Een paar jaar als reserve nummer-10 achter Xavi spelen en 1 jaartje wanneer alles goed valt een prima jaar spelen en een transfer maken. Bij Otman liep ook alles 1 seizoen echt goed, maar die jongen was daarbuiten nooit ons grootste talent.
 
een aanvaller die nooit bepalend is, gedoemd te mislukken. Voor een middenvelder komt hij loopvermogen en voetbal intellect tekort. Snel verpatsen.
 
Kan me ook zo voorstellen dat dit een gevalletje Bakkal is. Een paar jaar als reserve nummer-10 achter Xavi spelen en 1 jaartje wanneer alles goed valt een prima jaar spelen en een transfer maken. Bij Otman liep ook alles 1 seizoen echt goed, maar die jongen was daarbuiten nooit ons grootste talent.
Maar Bakkal kon 1 ding beter: Scoren en beslissend zijn.
 
Ik zie in hem meer een werkpaard op het middenveld zoals Sofyan Amrabat. Op de vleugels heeft hij qua goals en assists niks te zoeken.
Had al eerder voorgesteld; soort van Guti rol voor hem, want scoren kan ie toch niet, maar is wel sterk en heeft een goede basistechniek, gebruikt zijn lichaam goed en kan goed de bal afschermen (El Ghazi let je op?)
 
Je kunt toch niet met droge ogen beweren dat hij fit is? Werd er gewoon compleet uitgerend door een back die al de hele wedstrijd speelde. Heeft echt niks te zoeken op de vleugels
Terwijl hij aan het begin van het seizoen wel snel leek.
 
De ban is gebroken! Saibari heeft gisteren voor Jong Marokko gescoord. Zijn eerste goal in een officiële wedstrijd sinds 18 maart 2022 😳. En dat voor een aanvaller (althans zo wordt hij regelmatig gebruikt). Aldus Elfrink.
Bij Marokko kunnen ze allemaal net even wat meer. De hype Sofyan Amrabat is ook alweer voorbij.
 
De ban is gebroken! Saibari heeft gisteren voor Jong Marokko gescoord. Zijn eerste goal in een officiële wedstrijd sinds 18 maart 2022 😳. En dat voor een aanvaller (althans zo wordt hij regelmatig gebruikt). Aldus Elfrink.
Eerst even bijkomen van het feit dat hij international is.
 
Hé ja, dat was mijn idee. Hij kan toch niet scoren of assists geven, maar hij is wel technisch onderlegd, balvast, en kan zijn lichaam goed gebruiken, dus het is het proberen waard. Dat gezegd hebbende is aanvallend middenveld vrees ik wel wat hij van oorsprong is.
Dacht dat ik de eerste was die zei dat je hem op middenveld moest gebruiken, volgens mij al meteen bij zijn debuut in het eerste 👀
 
Terug
Bovenaan Onderaan