Ismael Saibari (M)

Buitenspel?

Dat is een mooie combinatie, zeg.
Dat werd gedacht eerst en zo leek het ook, maar daarna hebben ze die toch goedgekeurd. Als je het langzaam afspeelt en op het goede moment pauzeert, zie je dat Saibari op een lijn lijkt te staan met de laatste verdediger.

Zeker een mooie combinatie. Ook heel mooi gescand van Saibari. Maakte zich snel los van zijn man en versnelde direct naar voren. Nu moet hij nog constanter zijn en zulke dingen laten zien op een hoger niveau.
 
Voor wie een potje voetbal wilt zien, Saibari speelt weer met Marokko in de Afcon U23. Live op youtube te volgen:

Raad eens wie betrokken was bij de 1-0 van Marokko..
Saibari biedt zich aan, doet een één-tweetje en komt dan met de assist.


Als jullie het niet door hadden, ik ben de voorzitter van de Saibari fanclub. Jullie kunnen in de toekomst meer van mij (en Saibari) verwachten.
 
Voor wie een potje voetbal wilt zien, Saibari speelt weer met Marokko in de Afcon U23. Live op youtube te volgen:

Raad eens wie betrokken was bij de 1-0 van Marokko..
Saibari biedt zich aan, doet een één-tweetje en komt dan met de assist.


Als jullie het niet door hadden, ik ben de voorzitter van de Saibari fanclub. Jullie kunnen in de toekomst meer van mij (en Saibari) verwachten.
Wat een teringherrie daar zeg
 
.
Voor wie een potje voetbal wilt zien, Saibari speelt weer met Marokko in de Afcon U23. Live op youtube te volgen:

Raad eens wie betrokken was bij de 1-0 van Marokko..
Saibari biedt zich aan, doet een één-tweetje en komt dan met de assist.


Als jullie het niet door hadden, ik ben de voorzitter van de Saibari fanclub. Jullie kunnen in de toekomst meer van mij (en Saibari) verwachten.
Mooie actie inderdaad. Kwaliteit heeft ie wel. Bij psv komt ie genoeg aan spelen toe gezien de drukke agenda. Wat vind jij zn beste positie?
 
Voor wie een potje voetbal wilt zien, Saibari speelt weer met Marokko in de Afcon U23. Live op youtube te volgen:

Raad eens wie betrokken was bij de 1-0 van Marokko..
Saibari biedt zich aan, doet een één-tweetje en komt dan met de assist.


Als jullie het niet door hadden, ik ben de voorzitter van de Saibari fanclub. Jullie kunnen in de toekomst meer van mij (en Saibari) verwachten.
Ik hoop het.
 
Voor wie een potje voetbal wilt zien, Saibari speelt weer met Marokko in de Afcon U23. Live op youtube te volgen:

Raad eens wie betrokken was bij de 1-0 van Marokko..
Saibari biedt zich aan, doet een één-tweetje en komt dan met de assist.


Als jullie het niet door hadden, ik ben de voorzitter van de Saibari fanclub. Jullie kunnen in de toekomst meer van mij (en Saibari) verwachten.
Welke positie zou je hem willen zien spelen, ik zou denken beetje een 8 juist waar veerman nu staat?
 
.

Mooie actie inderdaad. Kwaliteit heeft ie wel. Bij psv komt ie genoeg aan spelen toe gezien de drukke agenda. Wat vind jij zn beste positie?

Ook aan Luc de Jong
Bij Marokko speelt hij dus nu zo:

Echter is dit ook U23 en zwerft hij ook een beetje. Het beste laat hij zien als hij zijn acties vanuit het midden begint, zo ook bij deze goal.

Bij PSV speelde hij dus vooral vast rechtsbuiten en dat ging niet goed. Iemand had het hier al gezegd denk ik, een middenveld met Veerman achter en Saibari en Xavi voor hem die het middenveld afmaken. Lijkt mij ook het beste. Maar Bosz zijn seizoen met Ajax speelde hij ook niet echt met een balafpakker. Frenkie en Schone stonden als achterste middenvelders. Misschien kan dat ook met Veerman en Saibari.
 
Ook aan Luc de Jong
Bij Marokko speelt hij dus nu zo:

Echter is dit ook U23 en zwerft hij ook een beetje. Het beste laat hij zien als hij zijn acties vanuit het midden begint, zo ook bij deze goal.

Bij PSV speelde hij dus vooral vast rechtsbuiten en dat ging niet goed. Iemand had het hier al gezegd denk ik, een middenveld met Veerman achter en Saibari en Xavi voor hem die het middenveld afmaken. Lijkt mij ook het beste. Maar Bosz zijn seizoen met Ajax speelde hij ook niet echt met een balafpakker. Frenkie en Schone stonden als achterste middenvelders. Misschien kan dat ook met Veerman en Saibari.
Veerman en Saibari zijn ook voetballende spelers. In het spel van Bosz past dat ook wel.
 
Marokko scoort 2-1 en gaat vrijwel zeker naar finale! Naast Saibari spelen ook Taha van Twente er en een linksbuiten van Excelsior. El Khannous sterspeler van het stel. Cv van Barca. Cvm van Union België. En natuurlijk Ezzalzouli die ook soeelde op wk. Leuk ploegje. Tikken heerlijk de bal rond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan