Mikasa
Internationale Legende
Saibari op z’n 19e. Tikje jeugdig nogSaibari en Mauro komen zeker niet uit onze jeugdopleiding (daarvoor moeten ze toch wel in de/een jeugdteams hebben gespeeld). Maar wel goede aanwas![]()

Saibari op z’n 19e. Tikje jeugdig nogSaibari en Mauro komen zeker niet uit onze jeugdopleiding (daarvoor moeten ze toch wel in de/een jeugdteams hebben gespeeld). Maar wel goede aanwas![]()
Hoezo negatief? Als je kijkt naar de plekken centraal op het middenveld zie ik mijn eerdere post nog steeds hetzelfde. Op de vleugel, waar hij nu heel sterk inviel, ligt dat zeker met nu de blessure van Madueke wellicht anders. Als er geen versterking/vervanging van Noni komt hem voor die plek lijkt me maar erbij houden, mocht daar nog iets voor komen zou speeltijd voor die jongen via een verhuur denk ik alsnog niet verkeerd zijn. Hij lijkt wel klaar voor in ieder geval eredivisie-niveau.Als ik de eerste pagina lees en dit, voor het eerst dat ik hier kijk in dit topic maar zo negatief had ik het niet verwacht. Ruud heeft er overduidelijk meer vertrouwen in.
Die heeft alleen een zelf-destructie-knop.Mooi stukkie over Saibari
![]()
Ooit was Saibari lui en te zwaar, nu is hij 'een knetterharde werker' bij PSV
Ismael Saibari is de verrassing van PSV deze zomer. De 21-jarige middenvelder plukt nu de vruchten van een harde les uit zijn voetbaljeugd.nos.nl
Hij zegt zelf de knop te hebben omgezet, zal mij benieuwen of een andere niet nader te benoemen oud PSVer überhaupt die knop heeft..
In de basis zelfs, mooi om te zien!
Saibari beloond met een plaats in A-selectie van Marokko. Grote kans dat hij minuten gaat maken. Helaas een besloten oefenwedstrijd.
In de basis zelfs, mooi om te zien!
Sssst, niet vertellen... internationals leveren veel meer op. #Saibari75miljoen
Blijkt een een misverstand te zijn. Als je de tweet door de translateoptie haalt, kan je zien dat het gaat om een andere debutant Abdelhamid Sabiri, middenvelder van Sampdoria. Saibari zit er wel bij, maar op de bank.
De echte spelling van zijn naam is ook Ismabdelhamidel Sabiri.
Blijkt een een misverstand te zijn. Als je de tweet door de translateoptie haalt, kan je zien dat het gaat om een andere debutant Abdelhamid Sabiri, middenvelder van Sampdoria. Saibari zit er wel bij, maar op de bank.
Ik kreeg een beroerte bij het lezen daarvan.De echte spelling van zijn naam is ook Ismabdelhamidel Sabiri.
Echt? Dan denk ik dat hij vaak aangesproken wordt met „Eeh, gij!“De echte spelling van zijn naam is ook Ismabdelhamidel Sabiri.
Wat goed is komt snel.In de basis zelfs, mooi om te zien!
Ik denk dat 8 zijn ideale positie is. Hoop dat hij de kans krijgt als Veerman niet speelt. Guti meer een stand in voor Sangaré. Denk dat hij echt hoge ogen kan gooien als 8.Ik moet juist zeggen, met zijn huidige rendement is het misschien een goed idee om met deze jongen ook gewoon de Mauro-route te bewandelen. Die had ook moeite met zijn rendement maar is een verademing als linksback. Ik zal niet verrast zijn als het met Saibari dezelfde kant op gaat.
Ik denk juist eerder als 10. Hij heeft veel techniek en overzicht. Maar niet extreem veel snelheid, ik denk juist dat hij perfect het spel kan verdelen. Maar goed met concurrentie van Xavi en Ledezma kan het best lastig worden. Ik vraag me af of hij het loopvermogen van een 8 heeftIk denk dat 8 zijn ideale positie is. Hoop dat hij de kans krijgt als Veerman niet speelt. Guti meer een stand in voor Sangaré. Denk dat hij echt hoge ogen kan gooien als 8.
Deze naam bij galgje, dan hang je!De echte spelling van zijn naam is ook Ismabdelhamidel Sabiri.
Veerman ook niet. Hij kan juist als controlerende middenvelder van achteruit opbouwen. En vind hem ook fysiek sterk, datckan ie misschien ook verdedigend inzetten. Als 10 te weinig rendementIk denk juist eerder als 10. Hij heeft veel techniek en overzicht. Maar niet extreem veel snelheid, ik denk juist dat hij perfect het spel kan verdelen. Maar goed met concurrentie van Xavi en Ledezma kan het best lastig worden. Ik vraag me af of hij het loopvermogen van een 8 heeft
Hmm op dat laatste ben ik wel met je eens, maar goed dat kan je ook nog trainen.Veerman ook niet. Hij kan juist als controlerende middenvelder van achteruit opbouwen. En vind hem ook fysiek sterk, datckan ie misschien ook verdedigend inzetten. Als 10 te weinig rendement