Ideale opstelling PSV

Alleen de bank is, op een enkeling na, gewoon matig en die kun je logischerwijs ook niet eventjes volstoppen met goede spelers die dus 1. Voldoen 2. Op de bank willen zitten. Zeker nu het meeste geld naar de terechte kwaliteitsimpulsen voor de basis gaat. Heracles uit is daar simpelweg een confrontatie mee geweest. Met de opstelling van tegen Mura had er wellicht meer in gezeten of moeten zitten. En met Sangare en Zahavi krijg je zowel in aanvallend als verdedigend optiek een boost. Nu maar hopen dat ze snel kunnen meedoen, er staat veel op het spel.

Ben wel erg benieuwd naar Zahavi en Sangare. Op basis van de beelden ben ik nog wat terughoudend over laatstgenoemde, oogt wat slungelig en traag namelijk, maar we gaan het zien.
 
Dit is na deze transferwindow heerlijk om te doen. Mijn ideale 11 obv Schmidt formatie:

--------------------------------Mvogo--------------------------------

Dumfries-----------Teze--------------------Fein----------------Max

--------------------Sangaré--------------Van Ginkel-------------------

Ihattaren--------------------------------------------------------Götze

---------------------Zahavi-------------------Malen-------------------

Had Moreno graag naast Teze gezien of Kim. Maar kunt niet alles hebben in het leven...
 
Dit is na deze transferwindow heerlijk om te doen. Mijn ideale 11 obv Schmidt formatie:

--------------------------------Mvogo--------------------------------

Dumfries-----------Teze--------------------Fein----------------Max

--------------------Sangaré--------------Van Ginkel-------------------

Ihattaren--------------------------------------------------------Götze

---------------------Zahavi-------------------Malen-------------------

Had Moreno graag naast Teze gezien of Kim. Maar kunt niet alles hebben in het leven...

Gakpo banken???
 
Dit is na deze transferwindow heerlijk om te doen. Mijn ideale 11 obv Schmidt formatie:

--------------------------------Mvogo--------------------------------

Dumfries-----------Teze--------------------Fein----------------Max

--------------------Sangaré--------------Van Ginkel-------------------

Ihattaren--------------------------------------------------------Götze

---------------------Zahavi-------------------Malen-------------------

Had Moreno graag naast Teze gezien of Kim. Maar kunt niet alles hebben in het leven...
Per welke datum?
 
Dit is na deze transferwindow heerlijk om te doen. Mijn ideale 11 obv Schmidt formatie:

--------------------------------Mvogo--------------------------------

Dumfries-----------Teze--------------------Fein----------------Max

--------------------Sangaré--------------Van Ginkel-------------------

Ihattaren--------------------------------------------------------Götze

---------------------Zahavi-------------------Malen-------------------

Had Moreno graag naast Teze gezien of Kim. Maar kunt niet alles hebben in het leven...
Gakpo kun je onmogelijk consequent laten banken. Eerst maar zien hoe fit Gotze is en wanneer hij inzetbaar is. Ik denk dat hij zowel met de spitsen als met Gakpo gaat rouleren. PSV krijg een druk schema, dus Malen, Zahavi, Gotze, Gakpo en Madueke zullen allemaal minuten gaan maken. Ik zie het ook nog wel gebeuren dat hij met Mauro en Ihattaren gaat concurreren. Gotze is eigenlijk een centraal aanvallende middenvelder, met spits als tweede positie. Het is dus even zien hoe Schmidt hem wil gaan gebruiken.
 
Gakpo kun je onmogelijk consequent laten banken. Eerst maar zien hoe fit Gotze is en wanneer hij inzetbaar is. Ik denk dat hij zowel met de spitsen als met Gakpo gaat rouleren. PSV krijg een druk schema, dus Malen, Zahavi, Gotze, Gakpo en Madueke zullen allemaal minuten gaan maken. Ik zie het ook nog wel gebeuren dat hij met Mauro en Ihattaren gaat concurreren. Gotze is eigenlijk een centraal aanvallende middenvelder, met spits als tweede positie. Het is dus even zien hoe Schmidt hem wil gaan gebruiken.

Denk dat de corona kilo's veel zand in de ogen strooien van supporters. Mauro is in de verste verte geen concurrent van Ihattaren van vorig seizoen...

Ben inderdaad ook wel benieuwd hoe hij Gotze gaat inpassen in zijn formatie
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik denk dat de opstelling tot de winterstop er als volgt gaat uitzien :

Mvogo

Dumfries. Teze. Fein. Max

Sangare. Thomas

Gakpo. Gotze

Zahavi. Malen .
 
Ik denk dat de opstelling tot de winterstop er als volgt gaat uitzien :

Mvogo

Dumfries. Teze. Fein. Max

Sangare. Thomas

Gakpo. Gotze

Zahavi. Malen .

Dit verwacht ik ook, wellicht wel met Gakpo en Gotze omgedraaid. Gakpo is een van de best presterende spelers van het huidige elftal, die laat je staan op zijn positie (links). Er zal genoeg gerouleerd worden. Schmidt zal dat met oog op het drukke schema en het feit dat sommige spelers jong of blessuregevoelig zijn met regelmaat doen (zie Heracles uit). Nu heeft hij daadwerkelijk wat te kiezen en ook kwaliteit om mee te rouleren. Naast deze 11 zullen Ihattaren, Madueke en Rosario ook gewoon minuten maken (als Schmidt al niet kiest voor Rosario naast Sangare). Spelers als Mauro en Hendrix blijven ook gewoon nuttig voor de breedte, al zullen die wellicht wat meer naar de achtergrond verdwijnen.
 
Ik denk dat Mauro en Hendrix in de winterstop verkocht zullen worden en dat Ihattaren verhuurd gaat worden in de winterstop.
 
Ik denk dat de opstelling tot de winterstop er als volgt gaat uitzien :

Mvogo

Dumfries. Teze. Fein. Max

Sangare. Thomas

Gakpo. Gotze

Zahavi. Malen .
Klinkt goed. Is Gotze per direct inzetbaar?
 
----------------------------------Mvogo-----------------------------------

-Dumfries-----------Teze-------------------Boscagli----------------Max-

--------------------Rosario---------------Sangaré-------------------------

-Götze------------------------------------------------------------Gakpo--

---------------------Zahavi--------------------Malen----------------------

Viergever: Vind hem normaal beter dan Boscagli, maar heb niet voldoende gezien dit jaar om iets zinnigs te zeggen. Dus volg ik Smit's keuze en neem ik aan dat dat correct is voor deze positie
Fein: Kan ik niet goed inschatten (zelfs niet een beetje). Dus ik laat hem er nog even buiten.
Van Ginkel: Rosario heeft me positief verbaast de afgelopen wekenen van Ginkel is niet wedstrijdfit.
Ihattaren: potentieel natuurlijk basisspeler, maar op het moment niet fit.
Mauro Junior: potentieel basisspeler, maar denk dat de andere spelers verder zijn
 
Laatst bewerkt:
Kijkend naar de mogelijkheden en fitheid, heb ik het elftal toch een beetje aangepast.

lineup1.png


Het schaduw elftal:
lineup (2).png

Er zijn trainers die graag aan de slag zouden gaan met het schaduw elftal. Eens kijken hoe dingen gaan lopen.
Natuurlijk spelen een Götze en van Ginkel als ze fit zijn.

Het voordeel is dat er 5 maal gewisseld mag worden, dus iedereen kan zijn minuten maken.
 
Laatst bewerkt:
D
Misschien had je het net gemist, maar gister heeft PSV nog een speler gecontracteerd! :xp:
Nee joh, stel je voor je hebt dit team staan, het loopt ff niet lekker tegen een middenmoter neigt een gevalletje hakken over de sloot te worden. Laat je gewoon Götze warmlopen, nog voor hij het veld betreed is de tegenstander zo geïntimideerd dat je al 2 doelpunten uitloopt.
 
Hoe meer kwaliteit, hoe harder tegenstanders hun best zullen doen jou het spelen onmogelijk te maken. PSV zal zelf het spel moeten gaan maken. Als iedereen fit is, moet dat met dit team lukken.
 
Hoe meer kwaliteit, hoe harder tegenstanders hun best zullen doen jou het spelen onmogelijk te maken. PSV zal zelf het spel moeten gaan maken. Als iedereen fit is, moet dat met dit team lukken.
Klopt, door alle aandacht en verbazing verhoogt de druk ook. Dat moeten de heren wel aankunnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan