Ideale opstelling PSV

Ik kan me nog herinneren dat Schmidt bij een van z'n eerste interviews hier aangaf dat hij het liefst altijd met dezelfde sterkste 11 spelers speelt.

Gezien de opstellingen afgelopen weken en de aankopen, lijkt me dat dit totaal het tegenovergestelde gaat zijn en hij veel gaat rouleren.
 
Ik kan me nog herinneren dat Schmidt bij een van z'n eerste interviews hier aangaf dat hij het liefst altijd met dezelfde sterkste 11 spelers speelt.

Gezien de opstellingen afgelopen weken en de aankopen, lijkt me dat dit totaal het tegenovergestelde gaat zijn en hij veel gaat rouleren.
.
 
Ik kan me nog herinneren dat Schmidt bij een van z'n eerste interviews hier aangaf dat hij het liefst altijd met dezelfde sterkste 11 spelers speelt.

Gezien de opstellingen afgelopen weken en de aankopen, lijkt me dat dit totaal het tegenovergestelde gaat zijn en hij veel gaat rouleren.
Met 5 wissels per wedstrijd kan hij heel veel rouleren ;)
 
Ik kan me nog herinneren dat Schmidt bij een van z'n eerste interviews hier aangaf dat hij het liefst altijd met dezelfde sterkste 11 spelers speelt.

Gezien de opstellingen afgelopen weken en de aankopen, lijkt me dat dit totaal het tegenovergestelde gaat zijn en hij veel gaat rouleren.
Denk dat hem de fitheid van de jonge selectie is tegengevallen. Die toch al moeite hadden om consequent hun niveau te halen. Ik denk dat het rouleren meer noodzaak was dan zijn wens.
 
Die Boscagli kan echt niet meer, stapelde tegen Fortuna al verdedigende fouten op elkaar en in de rest van de voorbereiding werd hij ook geklopt tegen zwakke teams. Heeft alleen zijn lange pass als wapen.
Als Baumi, Fein, Obispo en Viergever niet meer aanhaken, dan zou ik zelfs nog liever Hendrix dan Boscagli daar zien, de laatste keer dat hij daar speelde was hij nog erg jong en nu lijkt hij wat sterker. Sommigen zien zelfs in Rosario een CV, van mij mogen ze het allemaal proberen zolang Boscagli maar niet in de basis staat.

Maar wat is realistisch, ik denk dat het heel moeilijk is om te voorspellen wat Schmidt gaat doen. Het is echt een puzzel met al die middenvelders.

Gotze ziet er bij de keuring sportief uit en zegt ook fit te zijn dus ik neem aan dat de kans groot is dat hij binnenkort start.

Van Ginkel sluit pas over een paar weken bij de selectie aan, maar weet dan nog niet wanneer hij kan spelen. Hij wil zonder tijdsdruk herstellen. Dus ik verwacht dat we Marco nog een tijdje niet in de basis zullen zien.

Sangare is een grote aankoop, ik verwacht wel dat hij speelt.

De rest lijkt me minder zeker van een basisplaats.

En Mo is niet fit en niet scherp, maar als hij dat over een tijdje wel is dan verwacht ik een basisplaats.
 
---------------------Mvogo------------------
Dumfries---Teze----Boscagli-----Max

Sangare-------Thomas

Ihattaren/Gotze ------Gakpo

Zahavi ---------Malen
 
Mvogo
Dumfries Teze Baumgartl Max
Ihattaren Sangaré v. Ginkel Fein
Götze Zahavi
 
Mvogo
Dumfries Teze Baumgartl Max
Ihattaren Sangaré v. Ginkel Fein
Götze Zahavi

Van Ginkel... eerst maar fit worden. Malen op de bank? Goed plan, laat een van de beste aanvallende talenten van Nederland en een van de meest waardevolle spelers van PSV (waardevolste op transfermarkt) banken. Gakpo idem. Deze opstelling is keiharde kapitaalvernietiging.
 
Van Ginkel... eerst maar fit worden. Malen op de bank? Goed plan, laat een van de beste aanvallende talenten van Nederland en een van de meest waardevolle spelers van PSV (waardevolste op transfermarkt) banken. Gakpo idem. Deze opstelling is keiharde kapitaalvernietiging.
Het gaat om de ideale elf. Ik kijk niet naar kapitaalvernietiging want dan speelt er geen enkele huurling/aankoop.
Malen heeft momenteel een hele slechte periode en die mag gewoon een tijdje banken. Mo staat er wel in toch? Tuurlijk moet Ginkel eerst fit worden maar ik kijk even niet naar blessures. Daar is dit topic voor om jouw favorieten er in te zetten.
 
Het gaat om de ideale elf. Ik kijk niet naar kapitaalvernietiging want dan speelt er geen enkele huurling/aankoop.
Malen heeft momenteel een hele slechte periode en die mag gewoon een tijdje banken. Mo staat er wel in toch? Tuurlijk moet Ginkel eerst fit worden maar ik kijk even niet naar blessures. Daar is dit topic voor om jouw favorieten er in te zetten.

Hij is niet zo in vorm als vorig seizoen nee, maar om nu al te stelen dat hij een hele slechte periode heeft gaat mij wel heel ver. Zondag nog betrokken bij beide goals, tegen Rosenborg een fraaie assist afgeleverd, twee goals tegen Mura en gescoord tegen Groningen. Slecht kun je dat niet noemen. Malen en Zahavi lijken elkaar tot dusver goed te vinden, die zou ik lekker laten staan.
 
Hij is niet zo in vorm als vorig seizoen nee, maar om nu al te stelen dat hij een hele slechte periode heeft gaat mij wel heel ver. Zondag nog betrokken bij beide goals, tegen Rosenborg een fraaie assist afgeleverd, twee goals tegen Mura en gescoord tegen Groningen. Slecht kun je dat niet noemen. Malen en Zahavi lijken elkaar tot dusver goed te vinden, die zou ik lekker laten staan.
Het lijkt er op dat Malen te belangrijk wil zijn voor het team, te graag de boel wil beslissen. Heeft Memphis ook een periode gehad. Wie weet dat de laatste twee wedstrijden bijdragen aan het daar doorheen breken.
 
Ik heb mijn eerdere post aangepast en had die willen quoten, maar dan vallen de afbeeldingen weg.


Kijkend naar de mogelijkheden en fitheid, heb ik het elftal toch een beetje aangepast.

lineup1.png
Dus op het eerste gezicht veranderd er eigenlijk niet veel. Sangaré erin. Natuurlijk gaan Götze op de plek van Ihattaren en van Ginkel op de plek van Rosario zijn minuten maken.

Het schaduw elftal:
lineup (2).png

Er zijn trainers die graag aan de slag zouden gaan met het schaduw elftal. Eens kijken hoe dingen gaan lopen.
Natuurlijk spelen een Götze en van Ginkel als ze fit zijn.

Het voordeel is dat er 5 maal gewisseld mag worden, dus iedereen kan zijn minuten maken.
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed heb viel Teze vorig seizoen wel eens in voor Dumfries? "Helaas" staan die nu beiden in de basis en heb je dus helemaal niets meer voor die positie.
 
Als ik het goed heb viel Teze vorig seizoen wel eens in voor Dumfries? "Helaas" staan die nu beiden in de basis en heb je dus helemaal niets meer voor die positie.
Heeft Dumfries een contract getekend dat hij niet geblesseerd mag raken of geschorst mag worden? Dan is het prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan