Ideale opstelling PSV

Heb je gekeken dan? Ik vond Hendrix gisteren de beste PSV middenvelder.
Ik vaar blind op Der Muzikant. Der Muzikant zegt dat Hendrix er niks van bakt de laatste tijd. En dan is dat zo.
Het Egyptische orakel van Moskou behoeft verder geen introductie.
 
Ik vaar blind op Der Muzikant. Der Muzikant zegt dat Hendrix er niks van bakt de laatste tijd. En dan is dat zo.
Het Egyptische orakel van Moskou behoeft verder geen introductie.

:clap:

Jullie zien het allemaal fout. We kunnen beter het forum opdoeken en een wekelijkse vlog met Der Muzikant maken over de prestaties van PSV.

Ik bedoel, Zaandam ligt hier om de hoek, dus ervaring met vloggen hebben we hier wel.
 
:clap:

Jullie zien het allemaal fout. We kunnen beter het forum opdoeken en een wekelijkse vlog met Der Muzikant maken over de prestaties van PSV.

Ik bedoel, Zaandam ligt hier om de hoek, dus ervaring met vloggen hebben we hier wel.

Vloggen, en meer nog een vlogger volgen is in mijn ogen een daad die het schrijnend gemis aan interessante ontwikkelingen in iemands leven verbloemt en iemands tijd ontneemt om serieus zelf aan de slag te gaan zijn/haar eigen leven een zinvolle invulling te geven. Dus, hoezeer ik Krupse's bijdragen op prijs stel, indien dit forum verwordt tot een vlog van Krupse, zal ik afhaken.
 
Vloggen, en meer nog een vlogger volgen is in mijn ogen een daad die het schrijnend gemis aan interessante ontwikkelingen in iemands leven verbloemt en iemands tijd ontneemt om serieus zelf aan de slag te gaan zijn/haar eigen leven een zinvolle invulling te geven. Dus, hoezeer ik Krupse's bijdragen op prijs stel, indien dit forum verwordt tot een vlog van Krupse, zal ik afhaken.
Vind ik lullig. Der Muzikant moet wel, hij mist een buurthuis waar hij terecht kan.

Jaren geleden zei men een slechte jeugd te hebben gehad, maar tegenwoordig is het gemis van een buurthuis de rechtvaardiging :rolleyes:
 
Ik vaar blind op Der Muzikant. Der Muzikant zegt dat Hendrix er niks van bakt de laatste tijd. En dan is dat zo.
Het Egyptische orakel van Moskou behoeft verder geen introductie.

Der Muzikant ziet alleen de fouten van de Hollandse jongens, die Egyptische racist.
 
Vanaf nu Philip:

---------------Zoet(als ie fit is))-----------

Arias-----Schwaab/Isimat (maakt me niet veel uit)---Moreno----Brenet

-------------------------Guardado----------------------------------------

------------Propper-------------------Ramselaar--------------------------

------------------------Pereiro-------------------------------------------

-----------Lammers-----------------Bergwijn----------------------

Je mag me later bedanken voor de tip.
 
Waarom zie ik zoveel de naam Lammers? Hij speelde goed in de Jupiler league maar verder lijkt mij hem nog niet de oplossing om dit PSV uit de brand te helpen. Want hij is pas een seizoen een talent en het verschil tussen Jupiler League en de Eredivisie lijkt me best groot. Misschien komt hij er wel maar denk pas echt dat hij er staat aan het eind van het seizoen, op zijn snelst.
 
Waarom zie ik zoveel de naam Lammers? Hij speelde goed in de Jupiler league maar verder lijkt mij hem nog niet de oplossing om dit PSV uit de brand te helpen. Want hij is pas een seizoen een talent en het verschil tussen Jupiler League en de Eredivisie lijkt me best groot. Misschien komt hij er wel maar denk pas echt dat hij er staat aan het eind van het seizoen, op zijn snelst.

Kan het slechter dan Luuk de Jong op het moment dan? Ik hoop gewoon dat er 4-4-2 gevoetbald gaat worden met Pereiro op de 10.
 
Waarom zie ik zoveel de naam Lammers? Hij speelde goed in de Jupiler league maar verder lijkt mij hem nog niet de oplossing om dit PSV uit de brand te helpen. Want hij is pas een seizoen een talent en het verschil tussen Jupiler League en de Eredivisie lijkt me best groot. Misschien komt hij er wel maar denk pas echt dat hij er staat aan het eind van het seizoen, op zijn snelst.

Als hij niet opgesteld wordt zullen we het nooit weten. Misschien als hij ontevreden opstapt en bij een andere eredivisieclub topscorer wordt. Trouwens talent heb je voor het leven. Dat duurt niet slechts een jaar. :shifty:
 
Waarom zie ik zoveel de naam Lammers? Hij speelde goed in de Jupiler league maar verder lijkt mij hem nog niet de oplossing om dit PSV uit de brand te helpen. Want hij is pas een seizoen een talent en het verschil tussen Jupiler League en de Eredivisie lijkt me best groot. Misschien komt hij er wel maar denk pas echt dat hij er staat aan het eind van het seizoen, op zijn snelst.

Veel andere opties hebben wij momenteel niet en de Jong functioneert niet. Maar je aanvoerder er uit halen is een beslissing die alleen hele grote trainers durven te nemen.
 
Veel andere opties hebben wij momenteel niet en de Jong functioneert niet. Maar je aanvoerder er uit halen is een beslissing die alleen hele grote trainers durven te nemen.

Zoals Mourinho en de interim bondscoach van Engeland.
 
-------------Zoet--------
Arias--Isimat-Moreno-Brenet
--------------Hendrix--------
------Prôpper-Lundqvist?---
Zischenko-Ramselaar---Bergwijn
--------------------------------------


Momenteel overtuigen aleen Ramselaar en Zischenko, ik zou momenteel zonder spits spelen en naast het bewegende duo Zischenkelaar spelen met Bergwijn die zichzelf toch graag wil bewijzen,(te graag) Ik hoop ook dat Guardado snel terug komt want Prôpper kan ook wel ff even rustmomentje pakken.
 
Ideaal met het spelersmateriaal op dit moment?

-----------------------------------Zoet-----------------------------------
Arias-------------Isimat------------------------Moreno--------Willems
--------------------------Hendrix-------Guardado----------------------
Zinchenko---------------------Ramselaar-----------------------Pereiro
----------------------------------Locadia---------------------------------

En dan heb je nog goede spelers als Pröpper, De Jong, Brenet, Bergwijn, Schwaab, Pasveer etc. achter de hand

Maar ja, Zoet, Willems, Guardado, Pröpper, De Jong etc. zijn allemaal uit vorm. Dus je hebt er eigenlijk helemaal niks aan. Feit is wel dat we met een fitte selectie weer een gigantisch sterke selectie hebben.
 
3-5-2 is met de huidige selectie denk ik beter.
--------------zoet-------------------
----Schwaab--Isi--Moreno---------
Arias--------Propper--------Willems
-------Ramselaar---Zinchenko------
--------------Pereiro-----------------
-----------------De Jong-------------

Uitgaande van de huidige fitheid, en dan heb ik het niet over vorm
 
Voor nu?

----------Zoet----------
----Arias--Moreno-----
-------Ramselaar--------
--------Bergwijn----------

De rest gaat maar even wat anders doen.
 
Voor nu?

----------Zoet----------
----Arias--Moreno-----
-------Ramselaar--------
--------Bergwijn----------

De rest gaat maar even wat anders doen.

Vind dat je Zinchenko hier wel heel erg tekort doet, dat is juist een van de weinige die wel wil
 
Vind dat je Zinchenko hier wel heel erg tekort doet, dat is juist een van de weinige die wel wil

Valt uit met een blessure. Toen hij kwam had hij blessures. Een heerlijke speler, zeer talentvol en gedreven. Okay dan, als hij blessurevrij blijft, hoort hij er in. Bergwijn op basis van inzet en gedrevenheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan