Ibrahim Sangaré (M)

Nou, bij Nott. Forest zijn ze iig "over the moon" met de nieuwe aankoop Sangaré en noemen ze hem een top level signing. Hopelijk gaat hij de verwachtingen daar inlossen and then some. Het is hem gegund.
 

Is er iemand ui aan het snijden?
Kijk ook even naar de reacties van al onze spelers eronder. Ondanks dat de tijd rijp was voor de verkoop mis ik Ibi ook wel een beetje.
 
Denk dat we ons hebben verkeken al die tijd hoe goed Sanga in de groep zat. Las ook in artikel over Babadi dat zijn afscheidsspeech en tranen in kleedkamer indruk hebben gemaakt op hem en iedereen. Van Afrikaanse voetballers wordt misschien sneller verondersteld dat het broodvoetballers zijn, maar Sanga is wel echt op en top een PSV-ers. Ik hoop echt dat PSV flink gaat uitpakken als het gaat om relatie warm houden met hem. Ik zie hem graag terugkeren als speler. In de toekomst misschien in een functie bij de club. Sowieso als ambassadeur van PSV in Ivoorkust. Land waar veel talent aanwezig is. Zou ideaal zijn als hij voor PSV ooit talenten gaat scouten daar. Sanga had al als voetballer mijn hart veroverd, maar nu ook als mens :hope:
 
Denk dat we ons hebben verkeken al die tijd hoe goed Sanga in de groep zat. Las ook in artikel over Babadi dat zijn afscheidsspeech en tranen in kleedkamer indruk hebben gemaakt op hem en iedereen.
Jij misschien? Volgens mij werd het al vaker gedeeld dat Sangare een hele goeie positie had in de selectie en tussen de spelers. Iedereen liep met hem weg.
Van Afrikaanse voetballers wordt misschien sneller verondersteld dat het broodvoetballers zijn, maar Sanga is wel echt op en top een PSV-ers.
Is dat zo? Nooit zo gezien dat dat verondersteld wordt. Niet meer of minder dan andere nationaliteiten.
Ik hoop echt dat PSV flink gaat uitpakken als het gaat om relatie warm houden met hem. Ik zie hem graag terugkeren als speler.
Zeker, het is een echte PSV'er en we zouden er goed aan doen de banden warm te houden. Wie weet een buitenkansje als met Chucky, of op wat voor manier dan ook.
In de toekomst misschien in een functie bij de club. Sowieso als ambassadeur van PSV in Ivoorkust. Land waar veel talent aanwezig is. Zou ideaal zijn als hij voor PSV ooit talenten gaat scouten daar.
Helemaal eens, zou een perfecte rol zijn. Ik weet niet of hij ook een echt boegbeeld is en hoe goed hij communicatief is als uithangbord etc, maar hij wordt op handen gedragen in Ivoorkust (wat ik ervan begreep tijdens de laatste Afrika Cup) en alleen dat al zou genoeg moeten zijn.
Sanga had al als voetballer mijn hart veroverd, maar nu ook als mens :hope:
Nu pas? ;)
 
Jij misschien? Volgens mij werd het al vaker gedeeld dat Sangare een hele goeie positie had in de selectie en tussen de spelers. Iedereen liep met hem weg.

Is dat zo? Nooit zo gezien dat dat verondersteld wordt. Niet meer of minder dan andere nationaliteiten.

Zeker, het is een echte PSV'er en we zouden er goed aan doen de banden warm te houden. Wie weet een buitenkansje als met Chucky, of op wat voor manier dan ook.

Helemaal eens, zou een perfecte rol zijn. Ik weet niet of hij ook een echt boegbeeld is en hoe goed hij communicatief is als uithangbord etc, maar hij wordt op handen gedragen in Ivoorkust (wat ik ervan begreep tijdens de laatste Afrika Cup) en alleen dat al zou genoeg moeten zijn.

Nu pas? ;)
Je bent wel streng voor mij vandaag :D Ik heb het anders dan heel recent niet eerder gelezen dat Sanga zo goed in de groep lach, nooit geweten. Weet wel dat Saibari en hij heel close zijn.

Van voetballers in het algemeen wordt snel gedacht dat ze alleen aan geld denken en in Afrika is voetballen om te overleven meer een ding dan voor Europeanen. Net als Zuid-Amerika trouwens. Is wat mij betreft ook niet iets negatiefs voor spelers die opgegroeid zijn in zulke armoedige omstandigheden

We weten niet of hij communicatief is omdat hij geen Nederlands en nauwelijks Engels spreekt. Maar met zijn big teddy bear voorkomen en prachtige smile en zijn cv kan ik me voorstellen dat er deuren voor hem snel open gaan in een land als Ivoorkust waar hij de taal gewoon machtig is.

Jep, nu pas. Je gaat vaak pas dingen waarderen als je ze niet meer hebt :(
 
We weten niet of hij communicatief is omdat hij geen Nederlands en nauwelijks Engels spreekt. Maar met zijn big teddy bear voorkomen en prachtige smile en zijn cv kan ik me voorstellen dat er deuren voor hem snel open gaan in een land als Ivoorkust waar hij de taal gewoon machtig is.

Alleen is hij er niet populair. Hij is heeft geen heldenrol zoals Cody dat heeft in Togo.
 
Je bent wel streng voor mij vandaag :D
Is het zo? WAARUIT BLIJKT DAT DAN??!?!
Ik heb het anders dan heel recent niet eerder gelezen dat Sanga zo goed in de groep lach, nooit geweten. Weet wel dat Saibari en hij heel close zijn.
Ook met Boscagli en Baka, oftewel alle Frans sprekenden.
Van voetballers in het algemeen wordt snel gedacht dat ze alleen aan geld denken en in Afrika is voetballen om te overleven meer een ding dan voor Europeanen. Net als Zuid-Amerika trouwens. Is wat mij betreft ook niet iets negatiefs voor spelers die opgegroeid zijn in zulke armoedige omstandigheden
Nee nou, kiezen voor geld an sich snap ik heel goed als je uit armoedige omstandigheden komt. Maar dat vind ik wat anders. Ik vind de term 'broodvoetballer' meer passen bij iemand die niet het maximale eruit haalt. Otman Bakkal, Theo Janssen, of noem er nog eens een. Lui die het talent wel hebben, maar gewoon wat willen spelen en hun geld willen zien.
We weten niet of hij communicatief is omdat hij geen Nederlands en nauwelijks Engels spreekt. Maar met zijn big teddy bear voorkomen en prachtige smile en zijn cv kan ik me voorstellen dat er deuren voor hem snel open gaan in een land als Ivoorkust waar hij de taal gewoon machtig is.
Eens, ik hoop hetzelfde. En ook als hij geen wonder is, kun je niet echt kwaad doen met een ambassadeursschap. Gewoon doen dus.
Jep, nu pas. Je gaat vaak pas dingen waarderen als je ze niet meer hebt :(
We houden 'omgaan met verlies' praatgroepjes met de Sangare fanclub. 1x in de maand in Groningen. Je bent welkom!
 
Is het zo? WAARUIT BLIJKT DAT DAN??!?!

Ook met Boscagli en Baka, oftewel alle Frans sprekenden.

Nee nou, kiezen voor geld an sich snap ik heel goed als je uit armoedige omstandigheden komt. Maar dat vind ik wat anders. Ik vind de term 'broodvoetballer' meer passen bij iemand die niet het maximale eruit haalt. Otman Bakkal, Theo Janssen, of noem er nog eens een. Lui die het talent wel hebben, maar gewoon wat willen spelen en hun geld willen zien.

Eens, ik hoop hetzelfde. En ook als hij geen wonder is, kun je niet echt kwaad doen met een ambassadeursschap. Gewoon doen dus.

We houden 'omgaan met verlies' praatgroepjes met de Sangare fanclub. 1x in de maand in Groningen. Je bent welkom!
Haha, sorry paps...

Ja de french connection even over het hoofd gezien. Destijds hadden we een spaanstalige enclave. Ik denk dat het wel goed is om zulke minderheden in je selectie te hebben zitten zodat ze zich goed op hun gemak voelen. Natuurlijk moeten ze ook een goede band onderhouden met de rest van de selectie, maar dat is volgens mij in beide gevallen goed gegaan. Als je als einzelganger spaanstalig bent, dan kan ik me voorstellen dat je dan lastiger aardt in Nederland. En even Nederlands leren is makkelijker gezegd dan gedaan.

Ja, er zit wel een negatieve connotatie aan term broodvoetballer. Baguettevoetballer daarentegen klinkt veel vriendelijker.

Even zien hoe ik dat kan combineren met mijn werkzaamheden bij de Saibari fanclub, maar kwestie van zwaluwstaarten
 
Alleen is hij er niet populair. Hij is heeft geen heldenrol zoals Cody dat heeft in Togo.

Cody heeft een heldenrol in Togo? Hij heeft er één keer eten uitgedeeld op straat maar voor zover ik weet was dat het?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan