Ibrahim Sangaré (M)

Ik kan me ook niet voorstellen, op het salaris na, dat hij daar naar toe wil. Zeker niet als er andere clubs zijn die je willen hebben.
Maar goed, ik snap ook niet dat Neymar en Ronaldo naar de woestijn willen met al een paar honderd miljoen op de bank.
 
Wat me wel opvalt is dat Nottingham 4 aankopen heeft gedaan. Één van 17,5 miljoen (Elanga, waar wij ook achteraan zaten), een van 17 miljoen (Chris Wood, spits van Newcastle), één van 8 miljoen (keeper Arsenal) en een transfervrije speler. Dat betekent dat ook als ze 25 miljoen zouden uitgeven voor Sangaré, dat Sangaré hun absolute topaankoop geweest zou zijn. Overschatten wij de financiële mogelijkheden van clubs uit de PL misschien een beetje? Althans, de clubs die in de staart spelen ervan.
 
Of niet? Ik vond dit indrukwekkender dan wanneer je de compilaties van Schouten en Vranckx aaneen plakt. Het gras bij de buren...
Sangaré is 2 keer zo duur dus moet hij ook wel beter zijn. Raar dat PSV wel 30+ miljoen krijgt voor spelers als Madueke, Gakpo, Sangaré terwijl we een Lang, Schouten, Vrancx voor 15 miljoen halen. Waarom verkopen die clubs hun spelers niet voor dat soort bedragen. PSV is ook maar een Europa league deelnemer geweest de laatste jaren en nooit kampioen geworden met deze spelers.
 
Sangaré is 2 keer zo duur dus moet hij ook wel beter zijn. Raar dat PSV wel 30+ miljoen krijgt voor spelers als Madueke, Gakpo, Sangaré terwijl we een Lang, Schouten, Vrancx voor 15 miljoen halen. Waarom verkopen die clubs hun spelers niet voor dat soort bedragen. PSV is ook maar een Europa league deelnemer geweest de laatste jaren en nooit kampioen geworden met deze spelers.
Bologna pakt ook geen titel. Lang heeft zich misschien te weinig weten te onderscheiden en Vranckx is voor 8 verkocht, jaartje verhuurd maar heeft niet echt geïmponeerd.
Bij Madueke heeft de Engelse nationaliteit echt wel een rol gespeeld.
 
- Ik heb mijn sterke twijfels of dit hetgeen is wat we zoeken

-Voor een “betere vervanger voor Hendrix” kost ie wel erg veel geld met een eenjarig contract en een club uit de L2.

- Ik moet het nog zien. Tot nu toe nog veel twijfels bij deze man. Ik heb het idee dat hij veel handelingssnelheid mist maar ik hoop dat ik er naast zit.

- Afgaande op de filmpjes en berichten die hier gedeeld worden op het forum is het een 13 in een dozijn Afrikaans-Franse voetballer.

- Ik vind eigenlijk niet dat zijn duelkracht en onderscheppingen genoeg zijn om in de eerste 11 te staan. Aan de bal is het 8 van de 10x balverlies als hij vooruit speelt. En als hij aanlegt voor een schot merk ik dat ik er minder vertrouwen in heb dan destijds bij Jorrit.

Zomaar wat meningen. Laat weer eens zien hoeveel je kunt voorspellen.
 
Ik denk dat we hier vooral vaak verkijken op dat een speler nog (veel) beter kan en gaat worden als hij jong wordt gehaald. Zo'n Vranckx zal ook als veel betere speler weer de deur uit gaan
 
Misschien kreeg hij im het vliegtuig heimwee en komt hij terug maar heeft die nog eerst in London Sanchez opgehaald?
 
Koning

cid85356_1665746422881_221013PZ35956.jpg
 
Een kolos van een middenvelder. Ik herinner mij nog die eerste wedstrijd tegen PEC waar hij speelde en de spelers als vliegen van zijn rug mepte. Zijn vorm had ups en downs, werd te vaak als 6 opgesteld waar hij meer een 8 is. Al met al een uitstekende speler en geweldige persoonlijkheid. Ik hoop dat hij het daar geweldig doet en over 1-2 jaar naar de top mag. Op het juiste moment gecashed, alleen jammer er geen speler voor terug is gekomen.

Succes Ibi, kom vooral nog een keer langs!
 
Terug
Bovenaan Onderaan