Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Tot hoe lang duurt het transfer window eigenlijk?Alert voor de mensen die VI openen krijg geen hartverzakking. Hij is niet verkocht het zijn gewoon twee berichten over Sangare.
31 jan meen ik.Tot hoe lang duurt het transfer window eigenlijk?
Tot een bepaalde datum, ik neem aan een paar weken voor het sluiten van de markt. 45 miljoen ook een prima bedrag dus hier kan ik wel mee levenVraagprijs voor Sangare: minimaal 45 miljoen euro...in de zomer wel te verstaan.
En dan zeggen ze dat hij geen woord Engels spreekt!
![]()
Ibrahim Sangare on Instagram: "Thank you for the good times spent together coach 🙏🏿."
19K likes, 163 comments - ibrahim_sangare225 on May 24, 2023: "Thank you for the good times spent together coach 🙏🏿."www.instagram.com
Maar zijn social media team welEn dan zeggen ze dat hij geen woord Engels spreekt!
![]()
Ibrahim Sangare on Instagram: "Thank you for the good times spent together coach 🙏🏿."
19K likes, 163 comments - ibrahim_sangare225 on May 24, 2023: "Thank you for the good times spent together coach 🙏🏿."www.instagram.com
Wat dacht je van boos op zijn medespelers en de hele gang van zaken?vind het trouwens wel merkwaardig dat hij zo boos is geworden, aangezien hij naar alle waarschijnlijkheid toch nog maar 1 wedstrijd onder Ruud zou gaan spelen.
Denk vooral de manier waarop. Er is nog 1 wedstrijd waar je moet knallen. Iedereen wil daar focus op hebben. Als je dan niet verwacht dat de coach, belangrijkste aspect voor de wedstrijd, opeens gaat. Dan snap ik dat dit rauw op je dak komt en je er 'boos' van word.vind het trouwens wel merkwaardig dat hij zo boos is geworden, aangezien hij naar alle waarschijnlijkheid toch nog maar 1 wedstrijd onder Ruud zou gaan spelen.
Fair enough. Vind het alleen maar mooi, hij had ook kunnen denken zal mij worst wezen ik speel nog een wedstrijdje en ga lekker naar de PL of PSG, maar goeie instelling.Denk vooral de manier waarop. Er is nog 1 wedstrijd waar je moet knallen. Iedereen wil daar focus op hebben. Als je dan niet verwacht dat de coach, belangrijkste aspect voor de wedstrijd, opeens gaat. Dan snap ik dat dit rauw op je dak komt en je er 'boos' van word.
Vind het wel begrijpelijk.
Jammer dat hij dat alleen in de kleedkamer toont. Als er één speler is, die in het gros van de wedstrijden niet de juiste instelling liet zien, is het Sangaré wel.Fair enough. Vind het alleen maar mooi, hij had ook kunnen denken zal mij worst wezen ik speel nog een wedstrijdje en ga lekker naar de PL of PSG, maar goeie instelling.
Niet mee eens. Hij maakt positioneel verkeerde keuzes, maar hij is iemand die er altijd in kleunt. We lijden allemaal aan recency bias. Sangaré gold vele fases van zijn tijd bij PSV als beste spelers. Dat wordt vergeten nu hij een mindere fase heeft. Veerman is nu de nieuwe Frenkie de Jong omdat ie net als in het begin van het seizoen een goede fase heeft. Maar daartussen was een hele lange fase dat ie er niks van kon.Jammer dat hij dat alleen in de kleedkamer toont. Als er één speler is, die in het gros van de wedstrijden niet de juiste instelling liet zien, is het Sangaré wel.
Maar hij was nooit echt een leider of een speler die iemand anders ff goed corrigeerde? Dus dat heeft niet met “recency bias” te makenNiet mee eens. Hij maakt positioneel verkeerde keuzes, maar hij is iemand die er altijd in kleunt. We lijden allemaal aan recency bias. Sangaré gold vele fases van zijn tijd bij PSV als beste spelers. Dat wordt vergeten nu hij een mindere fase heeft. Veerman is nu de nieuwe Frenkie de Jong omdat ie net als in het begin van het seizoen een goede fase heeft. Maar daartussen was een hele lange fase dat ie er niks van kon.