Hirving Lozano (A)

Zou de verkoop van Lozano hartstikke hard toejuichen. Heb niet echt het gevoel alsof er nog heel veel rek in Lozano zit, voor de echte top komt ie volgens mij toch net wat finesse tekort. Als we nou tussen de 40 en 50 in gaan zitten komen we op 45 miljoen. Lijkt me toch een prima prijs :)
 
Ik vind het tunue ook zeker mooi vind alleen zo jammer dat ze maar dat logo blijven kleuren hoort in mijn ogen gewoon normaal te blijven
Rood en Oranje dat vloekt. De hockeyers aan de Aalsterweg denken daar overigens anders over.
Ik vind het allemaal prima zolang PSV maar weer gaat flitsen...:)
 
Zou de verkoop van Lozano hartstikke hard toejuichen. Heb niet echt het gevoel alsof er nog heel veel rek in Lozano zit, voor de echte top komt ie volgens mij toch net wat finesse tekort. Als we nou tussen de 40 en 50 in gaan zitten komen we op 45 miljoen. Lijkt me toch een prima prijs :)
Hij en Bergwijn de enige PSV’ers (misschien samen met Malen) die iets kunnen forceren op een hoger niveau. Nee die twee zou ik nu juist niet verkopen ondanks dat we nu misschien goed geld voor ze krijgen. Wanneer je uitgeschakeld wordt voor de CL, dan wordt het een ander verhaal. Maar dat traject loopt nog.
 
Een Lozano in vorm is volgens mij gewoon onze beste speler, echter kunnen we zijn vertrek wel goed opvangen.
Als we er 45 miljoen voor kunnen krijgen moet je dat natuurlijk gewoon doen. Vraag me alleen af hoeveel we daarvan gaan overhouden..
Zou mij niks verbazen als 50% o.i.d naar Pachuca gaat.
 
Hij en Bergwijn de enige PSV’ers (misschien samen met Malen) die iets kunnen forceren op een hoger niveau. Nee die twee zou ik nu juist niet verkopen ondanks dat we nu misschien goed geld voor ze krijgen. Wanneer je uitgeschakeld wordt voor de CL, dan wordt het een ander verhaal. Maar dat traject loopt nog.

Het gevoel dat Lozano echt iets kan forceren heb ik dus eigenlijk nooit, maar dat is misschien een oneerlijk beeld dat ik van hem heb. Zijn statistieken zijn namelijk prima en bij Mexico doet ie het ook altijd goed (CL vorig jaar ook prima eigenlijk als ik zo terugdenk). Dus misschien inderdaad wel mooi als ie nog een jaartje zou blijven.
 
Probleempje met Lozanotje is dat hij te vaak afwezig is, dan zie je hem 20 minuten niet of nauwelijks, dan 1 goede actie, dan weer 10 min nergens te bekennen. Topclubs zien dat ook en daarom staat er niemand in de rij voor hem, alleen hier maakt men hem tot een god der voetbalgoden.
 
Probleempje met Lozanotje is dat hij te vaak afwezig is, dan zie je hem 20 minuten niet of nauwelijks, dan 1 goede actie, dan weer 10 min nergens te bekennen. Topclubs zien dat ook en daarom staat er niemand in de rij voor hem, alleen hier maakt men hem tot een god der voetbalgoden.
Dat hebben bijna alle buitenspelers. Bovendien is een aanvaller afhankelijk van hoe het team speelt. De Italiaanse spitsen zie je ook 90 minuten lang niet maar dan is het ineens bam!
 
Probleempje met Lozanotje is dat hij te vaak afwezig is, dan zie je hem 20 minuten niet of nauwelijks, dan 1 goede actie, dan weer 10 min nergens te bekennen. Topclubs zien dat ook en daarom staat er niemand in de rij voor hem, alleen hier maakt men hem tot een god der voetbalgoden.

Romario deed 85 min niets en in de overgebleven 5 min scoorde hij erop los.
 
Een Lozano in vorm is volgens mij gewoon onze beste speler, echter kunnen we zijn vertrek wel goed opvangen.
Als we er 45 miljoen voor kunnen krijgen moet je dat natuurlijk gewoon doen. Vraag me alleen af hoeveel we daarvan gaan overhouden..
Zou mij niks verbazen als 50% o.i.d naar Pachuca gaat.

Inderdaad veruit onze beste speler aanblijven lijkt mij het beste.
 
Inderdaad veruit onze beste speler aanblijven lijkt mij het beste.
En met of zonder Lozano heb je natuurlijk wel een dodelijke aanval. Met van allerlei opties. Persoonlijk zie ik Chucky liever gaan, met het geld kan je de verdediging en een 10 kopen, wat het team gewoon sterker maakt op termijn.

maar goed als hij blijft heb je voor eredivisie begrippen een top aanval.
Ik zou zo gaan spelen,
Lozano-Berwijn-Malen/Bruma
Gakpo-Lammers-Malen/Bruma

Persoonlijk vind ik Bergwijn op dit moment de beste spits. En ik kan niet kiezen tussen Malen of Bruma. Al met al heb je zoveel smaken en een wissel hoeft het niet perse minder te maken. dit is wel een luxe probleem
 
Bullshit berichten natuurlijk, alsof Napoli echt onze match in de gaten hield om er na toe te slaan, of nieuws publiekelijk te maken.
En zo ja, als ze slim zijn dan bieden ze nu 20m en grote kans dat ze hem krijgen ook
 
Bullshit berichten natuurlijk, alsof Napoli echt onze match in de gaten hield om er na toe te slaan, of nieuws publiekelijk te maken.
En zo ja, als ze slim zijn dan bieden ze nu 20m en grote kans dat ze hem krijgen ook

Nou, je weet nooit natuurlijk met deze kneusjes aan het roer bij PSV, maar als hij voor 20 verkocht zou worden dan zou PSV er dus gewoon geen winst op maken. Maar ze gunnen hem de stap dan vast wel weer, en clausules dit en dat en blabla.
 
Nou, je weet nooit natuurlijk met deze kneusjes aan het roer bij PSV, maar als hij voor 20 verkocht zou worden dan zou PSV er dus gewoon geen winst op maken. Maar ze gunnen hem de stap dan vast wel weer, en clausules dit en dat en blabla.
De sportieve en financiële afgrond, nadert met grote schreden...:sad:
Ik mag toch hopen dat ons voortbestaan gewaarborgd blijft.
 
Hij en Bergwijn de enige PSV’ers (misschien samen met Malen) die iets kunnen forceren op een hoger niveau. Nee die twee zou ik nu juist niet verkopen ondanks dat we nu misschien goed geld voor ze krijgen. Wanneer je uitgeschakeld wordt voor de CL, dan wordt het een ander verhaal. Maar dat traject loopt nog.
Nu is dat traject voorbij dus verkopen. Geloof mij dat zowel Lozano als Bergwijn nog zin hebben in een (matig) seizoen bij PSV. Die zullen heel ongemotiveerd zijn, dus verkopen nu ze nog behoorlijke waarde vertegenwoordigen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nou, je weet nooit natuurlijk met deze kneusjes aan het roer bij PSV, maar als hij voor 20 verkocht zou worden dan zou PSV er dus gewoon geen winst op maken. Maar ze gunnen hem de stap dan vast wel weer, en clausules dit en dat en blabla.

Ja maar..."anders kan je dit soort spelers niet halen" enzo.
 
Ik hoop eigenlijk dat Lozano wordt verkocht. Er lopen momenteel te veel goede spelers in de voorhoede, het is zonde om een speler uit het rijtje Bruma, Bergwijn en Lozano te banken. Als Bergwijn of Malen dan niet inzetbaar is hebben we altijd Malen of desnoods Gakpo nog achter de hand. Ket het geld kan een goede middenvelder worden gekocht.
 
Ik hoop eigenlijk dat Lozano wordt verkocht. Er lopen momenteel te veel goede spelers in de voorhoede, het is zonde om een speler uit het rijtje Bruma, Bergwijn en Lozano te banken. Als Bergwijn of Malen dan niet inzetbaar is hebben we altijd Malen of desnoods Gakpo nog achter de hand. Ket het geld kan een goede middenvelder worden gekocht.
Lozano heeft gisteren weer een mentale tik gehad van de trainer, door hem te wisselen voor Gakpo. Het nee schudden van hem naar de bank zegt mij genoeg. Natuurlijk laat zijn spel te wensen over, maar ik had hem de gehele wedstrijd laten staan.
Let's pray dat Napoli hem alsnog snel ophaalt, want een ontevreden speler brengt PSV ook geen steek verder.
Echt jammer, want hij kan met gemak wereldtop worden onder een trainer die hem goed aanvoelt.
 
'Lozano heeft ontsnappingsclausule in contract staan bij PSV'

link

CalcioNapoli24 meldt vandaag dat Lozano een ontsnappingsclausule in zijn contract bij PSV heeft staan. Naar verluidt moet er in totaal 42 miljoen euro betaald worden om de optie te lichten, bestaande uit 35 miljoen euro voor de Eindhovenaren en 7 miljoen euro voor zijn oude club CF Pachuca. Zaakwaarnemer Mino Raiola zou nog steeds contact hebben met voorzitter Aurelio De Laurentiis van de club uit Napels en het is dus zeker niet uitgesloten dat de transferdeal zeer binnenkort in een stroomversnelling komt.

Tsja ... :cautious:
 
Terug
Bovenaan Onderaan