Hirving Lozano (A)

Nog meer reden om woedend en gefrustreerd te raken van deze transfer waar PSV kennelijk heel hard zijn zinnen op heeft gezet. 2 groeibriljantjes lekker te kakken zetten door er peperdure middelmaat waar geen enkele rek meer in zet voor te zetten. Geen wonder dat Malen nog niet heeft bijgetekend... :confused:
Wat zien wij in onze getalenteerde jeugd, wat zij, die het zouden moeten zien, niet zien?
Ziende blind zijn ze...:sleep::sad:
 
Nog meer reden om woedend en gefrustreerd te raken van deze transfer waar PSV kennelijk heel hard zijn zinnen op heeft gezet. 2 groeibriljantjes lekker te kakken zetten door er peperdure middelmaat waar geen enkele rek meer in zet voor te zetten. Geen wonder dat Malen nog niet heeft bijgetekend... :confused:

Als je als speler niet tegen concurrentie kan dan moet je lekker thuis blijven of bij Bal op het Dak 16 gaan spelen. Maar het tekenen van Malen heeft niets te maken met het evt. aantrekken van een andere speler. Als Malen of welke speler dan ook niet van zijn eigen kracht kan uitgaan dat heeft hij niets te zoeken bij PSV. Als Lozano vertrekt dan is in Nederland inderdaad Berghuis het enige alternatief en dan niet als nr 10, maar als rechterspits.
 
Het ergste van alles is nog dat een jongen als Gakpo de dupe wordt van dit wanbeleid met zoveel vleugelaanvallers. En als PSV echt uit is op het creëren van concurrentie binnen het elftal, dan kunnen ze beter de concurrentie creëren waar het hardste nodig is, namelijk achterin....
 
Het ergste van alles is nog dat een jongen als Gakpo de dupe wordt van dit wanbeleid met zoveel vleugelaanvallers. En als PSV echt uit is op het creëren van concurrentie binnen het elftal, dan kunnen ze beter de concurrentie creëren waar het hardste nodig is, namelijk achterin....
De nood aan een top RCV begint een oeverloos verhaal te worden...Zum kotzen...:sick:
 
De nood aan een top RCV begint een oeverloos verhaal te worden...Zum kotzen...:sick:
Ik vrees het ook , er zit totaal geen balans in de kern , bepaalde plaatsen in middenveld en aanval overbezet terwijl inderdaad de (zwakke) verdediging (tot op heden) meer dan vraagtekens geeft. Ik vrees dat indien de resultaten wat tegenvallen de positie van MVB snel gaat doen wankelen.
 
Lozano zag er net weer fit uit, maakte weer ouderwetse akties. Werkelijk af en toe leuk om naar te kijken.
Dat vieze Wolfsburg wil ik nooit meer zien spelen.
 
Ik vond wel apart dat toen Lozano geblesseerd bleef liggen...en het toch wel serieus leek...wedstrijd afgelopen...en alleen Guti, Zoet en nog iemand die even polshoogte gaat nemen. Je wilt toch wel weten hoe het met je ploeggenoot is?
 
Ik vond wel apart dat toen Lozano geblesseerd bleef liggen...en het toch wel serieus leek...wedstrijd afgelopen...en alleen Guti, Zoet en nog iemand die even polshoogte gaat nemen. Je wilt toch wel weten hoe het met je ploeggenoot is?

Lozano heeft zo'n lage pijngrens dat zijn ploeggenoten dit al tig keer mee hebben gemaakt.
Ze zullen dan wel denken het zal wel weer meevallen.
 
Ik vond wel apart dat toen Lozano geblesseerd bleef liggen...en het toch wel serieus leek...wedstrijd afgelopen...en alleen Guti, Zoet en nog iemand die even polshoogte gaat nemen. Je wilt toch wel weten hoe het met je ploeggenoot is?
Het is natuurlijk maar een oefenwedstrijd, maar ik ga er vanuit dat men gewend is op de wedstrijd gefocust te blijven?
 
* neutrale modus die PSV'ers haten *

Men+zijn collega's zijn het ook gewend dat hij constant valt of iets heeft dus trappen er niet meer in.
 
D_yq-12W4AM9-h-


:confused: :eek: Fotoshopje? ... ;)
 
Maradona heeft hem in Philips Stadiob gezien en denk ik zeer gecharmeerd van hem. €40mln + €2.5mln bij elk jaar dat zij CL halen gedurende 4-5 jaar.
 
Ik hoop dat Lozano blijft. Zal niet gebeuren, maar het is nog steeds de sterspeler, het uithangbord (ook internationaal) en een speler waarmee je je als PSV-supporter kan identificeren.
Ik hoop dat PSV hem voor die 50M verkocht krijgt. Begrijp me goed, ik ben een groot fan van hem, maar al die aanslagen op hem in de Eredivisie, komen mijn strot uit, en vind ik echt sneu voor hem.
Juist om hem in bescherming te nemen, hoop ik op een verkoop aan een buitenlandse club.
 
Ik hoop dat PSV hem voor die 50M verkocht krijgt. Begrijp me goed, ik ben een groot fan van hem, maar al die aanslagen op hem in de Eredivisie, komen mijn strot uit, en vind ik echt sneu voor hem.
Juist om hem in bescherming te nemen, hoop ik op een verkoop aan een buitenlandse club.

En in een buitenlandse competitie komen er geen aanslagen op hem? :rolleyes:
Heb je zeker nog nooit de Italiaanse, Spaanse en Engelse competitie gezien. :lmao: Op Lozano worden veel overtredingen gemaakt en dan heeft hij ook nog eens een lage pijngrens. :cautious:
Juist om hem in bescherming te nemen kan hij beter nog een seizoen bij PSV spelen om wat aan te sterken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan