Hirving Lozano (A)

Ik wacht rustig af. 42 miljoen zou een mooie prijs zijn gezien de omstandigheden van het niet behalen van CL. Bruma lijkt me een prima vervanger. Met Napoli is het wel altijd bal in de afhandeling van een transfer dus ik juich nog niet te vroeg.
 
Snap niet dat PSV inzet op 40m, zeker gezien het feit dat ze zelf volgens berichten 60% overhouden (ik lees op verschillende plekken dat zijn oude club een percentage van 40% had bedongen, maar zelfs als het lager dan 40% is vind ik 40m mager). Napoli was bereid voor een relatief onbekend talent van Lillle 80m te betalen. Lozano heeft toch veel meer laten zien? Gewoon inzetten op 60m zou ik zeggen.

Ajacieden, ikzelf en IPF snappen dat al sinds jaar en dag niet, maar telkens als we daar iets van zeggen dan komt de rest van de PSV supporters hier gelijk heel fatalistisch met allerlei slappe excuses en dooddoeners aanzetten "PSV krijgt nu eenmaal minder," "zonder die clausules zouden ze niet zijn gekomen" en andere Calimero blabla. Nu hou je straks als PSV zijnde een bedrag over aan je topspeler dat men bij AZ ook overhoudt nadat ze hun middelmaat zoals Weghorst, Janssen etc. hebben verkocht.
 
Ajacieden, ikzelf en IPF snappen dat al sinds jaar en dag niet, maar telkens als we daar iets van zeggen dan komt de rest van de PSV supporters hier gelijk heel fatalistisch met allerlei slappe excuses en dooddoeners aanzetten "PSV krijgt nu eenmaal minder," "zonder die clausules zouden ze niet zijn gekomen" en andere Calimero blabla. Nu hou je straks als PSV zijnde een bedrag over aan je topspeler dat men bij AZ ook overhoudt nadat ze hun middelmaat zoals Weghorst, Janssen etc. hebben verkocht.

Het is onbegrijpelijk dat we minder krijgen en onbegrijpelijk dat mensen het goed proberen te praten. Geen enkele reden dat wij minder geld horen te vangen voor onze spelers dan die :SC:. Motte gewôn onze spelers beter op d'n mert verkopen verdomme.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ajacieden, ikzelf en IPF snappen dat al sinds jaar en dag niet, maar telkens als we daar iets van zeggen dan komt de rest van de PSV supporters hier gelijk heel fatalistisch met allerlei slappe excuses en dooddoeners aanzetten "PSV krijgt nu eenmaal minder," "zonder die clausules zouden ze niet zijn gekomen" en andere Calimero blabla. Nu hou je straks als PSV zijnde een bedrag over aan je topspeler dat men bij AZ ook overhoudt nadat ze hun middelmaat zoals Weghorst, Janssen etc. hebben verkocht.
Over Calimero gesproken ?
 
PSV wacht nog steeds op een officieel bod van Napoli op Lozano

link

taliaanse media spreken over een doorbraak en een akkoord tussen de clubs, maar daarvan is volgens bronnen binnen PSV zeker geen sprake. De verklaringen van het bestuur van de Italiaanse club in media-berichten zijn de afgelopen maanden verre van consistent geweest. Lozano mag weg als de knip wordt getrokken en PSV is tevreden als het veertig miljoen euro kan bijschrijven.
Achter de schermen is zaakwaarnemer Mino Raiola bezig om een deal voor Lozano te realiseren. Hij moet niet alleen een akkoord tussen de clubs zien te bewerkstelligen, maar ook een persoonlijk akkoord tussen Napoli en Lozano. Daarbij zijn bijvoorbeeld de portretrechten van Lozano een heikel punt.

:unsure: Dat hij weggaat is wel zo goed als zeker. :sleep:
 
Dat hij weggaat, wordt al bijna een half jaar geroepen in de media. En nog steeds is er helemaal niets concreet en draagt Lozano de kleuren van PSV.....ik word er ondertussen strontziek van dat Lozano " bijna, op een haar na" PSV gaat verlaten, maar elke keerkomt er weer een kink in de kabel en volgt er een teleurstelling.
 
Dat hij weggaat, wordt al bijna een half jaar geroepen in de media. En nog steeds is er helemaal niets concreet en draagt Lozano de kleuren van PSV.....ik word er ondertussen strontziek van dat Lozano " bijna, op een haar na" PSV gaat verlaten, maar elke keerkomt er weer een kink in de kabel en volgt er een teleurstelling.
Ik had begrepen uit de diverse media, dat het enkel van de portretrechten zou afhangen...Raiola zou dat gaan regelen.
Normaal is dat een formaliteit.
 
Ik had begrepen uit de diverse media, dat het enkel van de portretrechten zou afhangen...Raiola zou dat gaan regelen.
Normaal is dat een formaliteit.
Dat heb ik dus ook begrepen, maar feit is dat hij nog steeds niet weg is voor een acceptabel bedrag (ca.45 miljoen euro).
 
ze moeten zorgen voor een doorverkoop %
overigens las ik dat Napoli een flinke korting wil bedingen.
 
ze moeten zorgen voor een doorverkoop %
overigens las ik dat Napoli een flinke korting wil bedingen.

Snap ik dat ze dat willen; ze weten dat ze bij de Action van de voetbalclubs aan het shoppen zijn, dus dan stuit een hoge prijs ze tegen de borst. Dat zijn ze niet gewend van PSV.
 
Napoli was bereid voor een relatief onbekend talent van Lillle 80m te betalen. Lozano heeft toch veel meer laten zien? Gewoon inzetten op 60m zou ik zeggen.

38 games, 22 goals, 13 assists, deed het goed in de africa cup, kan op meerdere plekken spelen, komt uit een 'goede competitie', alle ingrediënten om er 80m voor te vragen. Lozano is troep + speelt bij de verkeerde club in NL, 60m voor hem vragen is als een nieuwe Fiat verkopen voor 80k tussen de BMW's en Mercedesen, men lacht je gewoon uit.
 
Bah korting. Laat hem maar lekker bij PSV blijven dan.

Ik heb het al eerder gezegd, maar het blijft me verbazen dat hier mensen de beste speler van PSV graag zien vertrekken.
 
Bah korting. Laat hem maar lekker bij PSV blijven dan.

Ik heb het al eerder gezegd, maar het blijft me verbazen dat hier mensen de beste speler van PSV graag zien vertrekken.

Van mij mag hij blijven en zijn contract helemaal uitdienen.
 
Misschien moet je t zelf nog eens nalezen. Maar goed, de knipoog emoticon geeft aan dat je Mn opmerking met een knipoog moet nemen.

Dat had ik dus gedaan, maar Calimero houdt in "zij zijn groot en ik ben klein, en dat is niet eerlijk oh nee," en dat herken ik dus niet in het vetgedrukte; er is geen sprake van 'zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk' namelijk.:unsure:
 
Ik zou Lozano altijd opstellen of laten spelen. Wanneer Mark hem op sportieve gronden niet laat spelen is het echt een schande!
DIe jongen vertegenwoordigd een enorm kapitaal en gaat bijna de deur uit. Maar nee we laten m lekker op de bank zitten zodat ie straks voor grijpstuiver weg gaat..
 
Dat had ik dus gedaan, maar Calimero houdt in "zij zijn groot en ik ben klein, en dat is niet eerlijk oh nee," en dat herken ik dus niet in het vetgedrukte; er is geen sprake van 'zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk' namelijk.:unsure:

Wij geven t steeds aan maar alle anderen komen op ons af als wij dat zeggen. Opmerkingen als dat impliceren voor mij t zelfde.
Verschil van interpretatie ?
 
Wij geven t steeds aan maar alle anderen komen op ons af als wij dat zeggen. Opmerkingen als dat impliceren voor mij t zelfde.
Verschil van interpretatie ?

:unsure:Geen verschil van interpretatie, maar simpelweg een verkeerde interpretatie van het Calimero principe van jouw kant :geek:;) Ik zeg ook niet dat anderen op ons af komen als we dat zeggen, maar dat ze het allemaal gaan relativeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan