Hirving Lozano (A)

PSV’er Lozano beste speler van Noord- en Midden-Amerika

link

PSV-aanvaller Hirving Lozano is door de CONCACAF uitgeroepen tot beste speler van het jaar uit Noord- en Midden-Amerika.

Laat hem maar gewoon een aantal jaren bij PSV blijven. :)

Dw-_s0gW0AQD14_.jpg:large
 
Laatst bewerkt:
105M geen cent minder. 30M voor elk seizoen dat hij nog onder contract staat, en nog eens 15M voor het laatste halve seizoen...;P
 
Na deze prijs moet Lozano in ieder geval meer waard zijn dan Frenkie de Jong of Matthijs de Ligt....dus minimaal 75 miljoen euro....maar uiteraard is 80 miljoen euro ook OK....
 
PSV’er Lozano beste speler van Noord- en Midden-Amerika

link

PSV-aanvaller Hirving Lozano is door de CONCACAF uitgeroepen tot beste speler van het jaar uit Noord- en Midden-Amerika.

Laat hem maar gewoon een aantal jaren bij PSV blijven. :)

Dw-_s0gW0AQD14_.jpg:large

Dit voegt dus daadwerkelijk 10-20 mln toe aan zijn waarde hè. Echt, voor ieder bod onder onder 60 mln moet JdJ niet eens om tafel gaan zitten.
 
Jarenlang hebben we moeten wachten op een speler in de voorste linies die echt wereldtop zou kunnen halen.
Een speler waarbij je geniet, waarbij je al een beetje blij word als ie de bal aangespeelt krijgt, waarbij je aandacht onverdeeld richting veld gaat.

Misschien tijd om die jongen wat meer te bewonderen en bekijken om de voetballende kwaliteiten die hij ons schenkt, te hopen dat hij lang blijft en doorgroeit, en te genieten van zijn spel zolang het duurt, in plaats van de zoveelste pagina alleen maar met vraagprijzen en geldwaardes te bevuilen. Soms lijkt het hier wel een Ajax-topic. ;)
 
Jarenlang hebben we moeten wachten op een speler in de voorste linies die echt wereldtop zou kunnen halen.
Een speler waarbij je geniet, waarbij je al een beetje blij word als ie de bal aangespeelt krijgt, waarbij je aandacht onverdeeld richting veld gaat.

Misschien tijd om die jongen wat meer te bewonderen en bekijken om de voetballende kwaliteiten die hij ons schenkt, te hopen dat hij lang blijft en doorgroeit, en te genieten van zijn spel zolang het duurt, in plaats van de zoveelste pagina alleen maar met vraagprijzen en geldwaardes te bevuilen. Soms lijkt het hier wel een Ajax-topic. ;)

mee eens !!! #Lozano80Miljoen ;)
 
De Jong heeft tijdens de nieuwjaarsborrel aangegeven dat PSV een bod van 50M weigert voor Lozano. Dan ben ik benieuwd wat zij voor een bedrag in gedachten hebben. Lozano kan met gemak mee met clubs als Real Madrid, Barcelona,, Juventus, PL etc. etc.
 
Jarenlang hebben we moeten wachten op een speler in de voorste linies die echt wereldtop zou kunnen halen.
Een speler waarbij je geniet, waarbij je al een beetje blij word als ie de bal aangespeelt krijgt, waarbij je aandacht onverdeeld richting veld gaat.

Misschien tijd om die jongen wat meer te bewonderen en bekijken om de voetballende kwaliteiten die hij ons schenkt, te hopen dat hij lang blijft en doorgroeit, en te genieten van zijn spel zolang het duurt, in plaats van de zoveelste pagina alleen maar met vraagprijzen en geldwaardes te bevuilen. Soms lijkt het hier wel een Ajax-topic. ;)
Helemaal eens, wat hebben we aan al dat geld, het gaat om goede en mooie voetballers op het veld. Al zouden we 80m krijgen, dan gan we er in kwaliteit hoogstwaarschijnlijk nog steeds een flink stuk op achteruit. Laten we hopen dat Lozano nog gewoon minstens 1.5 jaar bij ons speelt. Zou voor hemzelf ook het beste zijn. #Lozanonotforsale
 
De Jong heeft tijdens de nieuwjaarsborrel aangegeven dat PSV een bod van 50M weigert voor Lozano. Dan ben ik benieuwd wat zij voor een bedrag in gedachten hebben. Lozano kan met gemak mee met clubs als Real Madrid, Barcelona,, Juventus, PL etc. etc.
In een recent KPMG rapport, dus niet een schatting van een journalist of clickbaitsite, werd hij op marktwaarde 48m verkocht. Het lijkt mij dat PSV Lozano alleen kwijt wil voor een bedrag dat fors meer is dan z'n marktwaarde.
 
Jarenlang hebben we moeten wachten op een speler in de voorste linies die echt wereldtop zou kunnen halen.
Een speler waarbij je geniet, waarbij je al een beetje blij word als ie de bal aangespeelt krijgt, waarbij je aandacht onverdeeld richting veld gaat.

Misschien tijd om die jongen wat meer te bewonderen en bekijken om de voetballende kwaliteiten die hij ons schenkt, te hopen dat hij lang blijft en doorgroeit, en te genieten van zijn spel zolang het duurt, in plaats van de zoveelste pagina alleen maar met vraagprijzen en geldwaardes te bevuilen. Soms lijkt het hier wel een Ajax-topic. ;)
He, he, we beginnen al op Ajax te lijken en alleen nog maar over geld te praten.Ben het volledig met Relix eens!
 
Jarenlang hebben we moeten wachten op een speler in de voorste linies die echt wereldtop zou kunnen halen.
Een speler waarbij je geniet, waarbij je al een beetje blij word als ie de bal aangespeelt krijgt, waarbij je aandacht onverdeeld richting veld gaat.

Misschien tijd om die jongen wat meer te bewonderen en bekijken om de voetballende kwaliteiten die hij ons schenkt, te hopen dat hij lang blijft en doorgroeit, en te genieten van zijn spel zolang het duurt, in plaats van de zoveelste pagina alleen maar met vraagprijzen en geldwaardes te bevuilen. Soms lijkt het hier wel een Ajax-topic. ;)
Ik vind het meer dan normaal om (nu al) te speculeren over de transferprijs van Lozano. De zomer is er voor je er erg in hebt. En het voortbestaan van PSV heeft de hoogste prioriteit. Met onze Mexicaan heeft PSV goud in handen.
 
Ik vind het meer dan normaal om (nu al) te speculeren over de transferprijs van Lozano. De zomer is er voor je er erg in hebt. En het voortbestaan van PSV heeft de hoogste prioriteit. Met onze Mexicaan heeft PSV goud in handen.
Ja, maar m.i. zou het voor Lozano beter zijn om nog een seizoen te blijven.
 
Jarenlang hebben we moeten wachten op een speler in de voorste linies die echt wereldtop zou kunnen halen.
Een speler waarbij je geniet, waarbij je al een beetje blij word als ie de bal aangespeelt krijgt, waarbij je aandacht onverdeeld richting veld gaat.

Misschien tijd om die jongen wat meer te bewonderen en bekijken om de voetballende kwaliteiten die hij ons schenkt, te hopen dat hij lang blijft en doorgroeit, en te genieten van zijn spel zolang het duurt, in plaats van de zoveelste pagina alleen maar met vraagprijzen en geldwaardes te bevuilen. Soms lijkt het hier wel een Ajax-topic. ;)

Ik zie niet zo in waarom het een het ander uit zou moeten sluiten. Ik kan zelf prima genieten van het spel van Lozano; het is echt een speler naar mijn hart omdat hij altijd 100% voor alles gaat, maar tegelijkertijd kan ik een prima mening hebben mbt wat hij op zou moeten gaan leveren voor PSV, ook al heeft dat totaal geen nut aangezien ik er toch geen invloed op heb.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik vind het meer dan normaal om (nu al) te speculeren over de transferprijs van Lozano. De zomer is er voor je er erg in hebt. En het voortbestaan van PSV heeft de hoogste prioriteit. Met onze Mexicaan heeft PSV goud in handen.

Speculeer dan maar een eind in de rondte over de transferprijs. :rolleyes:
Ik kijk liever naar het voetbal van Lozano. Ik hoop dat hij nog een hele tijd bij PSV speelt.
Voor mijn part dient hij zijn contract uit en gaat hij op het einde van zijn contract transfervrij de deur uit. Dan heeft PSV jarenlang een geweldige goedkope aanvaller gehad.
 
Wij alleen blijven roepen dat hij 80m waard is, heel de wereld is er van overtuigd dat her rond de 30/40m is..
Ik denk dat wij een groot probleem of een enorme teleurstelling gaan krijgen aankomende maanden
 
Speculeer dan maar een eind in de rondte over de transferprijs. :rolleyes:
Ik kijk liever naar het voetbal van Lozano. Ik hoop dat hij nog een hele tijd bij PSV speelt.
Voor mijn part dient hij zijn contract uit en gaat hij op het einde van zijn contract transfervrij de deur uit. Dan heeft PSV jarenlang een geweldige goedkope aanvaller gehad.
Als je nou eens uit het land van Ooit verhuist ;)
Ik wilde vroeger ook niets anders dan dat van Nistelrooij, Kezman en van Bommel etc allemaal hun contract uitdienden. Helaas bestaat die mogelijkheid niet. Laten we niet doen hier alsof het idealisme kan worden bedreven in het topvoetbal. Als idealist heb je ook niets te zoeken bij dit niveau en moet je jezelf niet voor de gek houden.
 
Wij alleen blijven roepen dat hij 80m waard is, heel de wereld is er van overtuigd dat her rond de 30/40m is..
Ik denk dat wij een groot probleem of een enorme teleurstelling gaan krijgen aankomende maanden
KPMG schatte hem al op 48m marktwaarde, en dat zijn geen koekenbakkers. 80m lijkt me wat veel, maar 50-55, misschien 60 moet er toch wel inzitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan