Hirving Lozano (A)

JdJ zegt vabdaag tegen de Telegraaf: ook voor bedragen van 30. 40, of 50 miljoen is Lozano deze winter niet te koop. Goed gezegd. Ik had alleen 30 en 40 weggelaten en 50 en 60 miljoen genoemd. Maar het begin is er iig ;)
 
JdJ zegt vabdaag tegen de Telegraaf: ook voor bedragen van 30. 40, of 50 miljoen is Lozano deze winter niet te koop. Goed gezegd. Ik had alleen 30 en 40 weggelaten en 50 en 60 miljoen genoemd. Maar het begin is er iig ;)

Interessante opmerking van hem was ook dat het in de markt ook meespeelt dat een speler uit de Nederlandse competitie nog nooit voor dit soort hoge bedragen zijn verkocht. Als invloed op de marktwaarde van spelers als Lozano en Bergwijn, dus. In dat geval misschien nog niet zo verkeerd als De Jong en De Ligt al vroeg worden vastgelegd door een topclub, aangezien PSV dan naar het precedent kan wijzen dat spelers uit de NL competitie echt niet per definitie voor een fooi op te halen zijn.

En we denken het misschien nu weer allemaal, maar laten we gewoon even niet het vergelijk tussen verkoopprijzen van Ajax en PSV in het verleden trekken. Positief denken, en JdJ instralen met #Lozano80miljoen.
 
JdJ loopt al 10 jaar mee als hoofdscout etc etc ben ik nu de enige die dan ook iets groots verwacht als Stevie en/of hirving vertrekken?
 
Vooralsnog wordt alleen het Younes verhaal ontkent. Het bedrag noch Napoli wordt ontkracht of lees ik te kritisch?
Ja, hij zegt zelfs dat de gekke bedragen die voor Frenkie en co geboden worden invloed hebben op de vraagprijs die PSV kan hanteren. Weinig redenen dud om je al te druk te maken op dit moment.
 
We zouden de Jong gewoon een weekje naar Amsterdam moeten sturen, zodat hij een lesje arrogantie krijgt. Dan verandert de visie zoals
In dat geval misschien nog niet zo verkeerd als De Jong en De Ligt al vroeg worden vastgelegd door een topclub, aangezien PSV dan naar het precedent kan wijzen dat spelers uit de NL competitie echt niet per definitie voor een fooi op te halen zijn.
in 'Wij zijn PSV wij zijn de beste. En nu #Lozano80Miljoen aftikken. :D
 
Interessante opmerking van hem was ook dat het in de markt ook meespeelt dat een speler uit de Nederlandse competitie nog nooit voor dit soort hoge bedragen zijn verkocht. Als invloed op de marktwaarde van spelers als Lozano en Bergwijn, dus. In dat geval misschien nog niet zo verkeerd als De Jong en De Ligt al vroeg worden vastgelegd door een topclub, aangezien PSV dan naar het precedent kan wijzen dat spelers uit de NL competitie echt niet per definitie voor een fooi op te halen zijn.

En we denken het misschien nu weer allemaal, maar laten we gewoon even niet het vergelijk tussen verkoopprijzen van Ajax en PSV in het verleden trekken. Positief denken, en JdJ instralen met #Lozano80miljoen.
Kunnen mensen die Toon en JdJ op twitter volgen dit niet constant blijven doen? Ik weet zeker dat het dan een eigen leven gaat leiden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan