Hirving Lozano (A)

Als je nou eens uit het land van Ooit verhuist ;)
Ik wilde vroeger ook niets anders dan dat van Nistelrooij, Kezman en van Bommel etc allemaal hun contract uitdienden. Helaas bestaat die mogelijkheid niet. Laten we niet doen hier alsof het idealisme kan worden bedreven in het topvoetbal. Als idealist heb je ook niets te zoeken bij dit niveau en moet je jezelf niet voor de gek houden.

Ik zeg ook niet dat het realistisch is.
Maar het lijkt hier wel of we het geld belangrijker vinden dan het voetbal zelf. En voor mij staat het voetbal voorop. Het geld interesseert me niet zoveel. Sommigen hier denken dat ze enige invloed hebben op de transfersommen. Die wonen dan zeker in het land van Nooit. ;)
 
Ik zeg ook niet dat het realistisch is.
Maar het lijkt hier wel of we het geld belangrijker vinden dan het voetbal zelf. En voor mij staat het voetbal voorop. Het geld interesseert me niet zoveel. Sommigen hier denken dat ze enige invloed hebben op de transfersommen. Die wonen dan zeker in het land van Nooit. ;)

Zoals ik in een post hierboven al zei:

Ik zie niet zo in waarom het een het ander uit zou moeten sluiten. Ik kan zelf prima genieten van het spel van Lozano; het is echt een speler naar mijn hart omdat hij altijd 100% voor alles gaat, maar tegelijkertijd kan ik een prima mening hebben mbt wat hij op zou moeten gaan leveren voor PSV, ook al heeft dat totaal geen nut aangezien ik er toch geen invloed op heb.
 
Ik zeg ook niet dat het realistisch is.
Maar het lijkt hier wel of we het geld belangrijker vinden dan het voetbal zelf. En voor mij staat het voetbal voorop. Het geld interesseert me niet zoveel. Sommigen hier denken dat ze enige invloed hebben op de transfersommen. Die wonen dan zeker in het land van Nooit. ;)
Je hebt gelijk maar we willen ook dat PSV geen tweede Feyenoord wordt en dat de ajax-hegemonie de werkelijkheid wordt. Dat kan alleen als we spelers met grote bedragen kunnen verkopen om de eventuele niet-deelname aan de CL te kunnen compenseren. Geld en topvoetbal zijn (helaas) onlosmakelijk van elkaar.
 
Je hebt gelijk maar we willen ook dat PSV geen tweede Feyenoord wordt en dat de ajax-hegemonie de werkelijkheid wordt. Dat kan alleen als we spelers met grote bedragen kunnen verkopen om de eventuele niet-deelname aan de CL te kunnen compenseren. Geld en topvoetbal zijn (helaas) onlosmakelijk van elkaar.

:unsure:Nou, dat wil ik niet hoor ;). Kortom: #Lozano80Miljoen :sneaky:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Speculeer dan maar een eind in de rondte over de transferprijs. :rolleyes:
Ik kijk liever naar het voetbal van Lozano. Ik hoop dat hij nog een hele tijd bij PSV speelt.
Voor mijn part dient hij zijn contract uit en gaat hij op het einde van zijn contract transfervrij de deur uit. Dan heeft PSV jarenlang een geweldige goedkope aanvaller gehad.
Natuurlijk kijk ik graag naar zijn spel, en hoop dat hij enkele goals scoort tegen Emmen, en dat hij linksbuiten komt te staan. Hopelijk geen blessures.
 
Wij alleen blijven roepen dat hij 80m waard is, heel de wereld is er van overtuigd dat her rond de 30/40m is..
Ik denk dat wij een groot probleem of een enorme teleurstelling gaan krijgen aankomende maanden

Nee hoor. Niet heel de wereld denkt dat. Het zijn proefballonnetjes van technisch directeuren die met te lage bedragen de lucht in gaan. Iedereen die het moderne voetbal volgt snapt dat Lozano bovengemiddeld is en dat daar voor betaald moet gaan worden. PSV heeft de taak de bedragen op te krikken. Ze doen een behoorlijk waardeloze job in vergelijking met Ajax als het om PR en marketing gaat.
 
Nee hoor. Niet heel de wereld denkt dat. Het zijn proefballonnetjes van technisch directeuren die met te lage bedragen de lucht in gaan. Iedereen die het moderne voetbal volgt snapt dat Lozano bovengemiddeld is en dat daar voor betaald moet gaan worden. PSV heeft de taak de bedragen op te krikken. Ze doen een behoorlijk waardeloze job in vergelijking met Ajax als het om PR en marketing gaat.
Voorlopig zijn zowel Frenkie als Lozano nog niet verkocht. Laten we even wachten met oordelen.
 
Jarenlang hebben we moeten wachten op een speler in de voorste linies die echt wereldtop zou kunnen halen.
Een speler waarbij je geniet, waarbij je al een beetje blij word als ie de bal aangespeelt krijgt, waarbij je aandacht onverdeeld richting veld gaat.

Misschien tijd om die jongen wat meer te bewonderen en bekijken om de voetballende kwaliteiten die hij ons schenkt, te hopen dat hij lang blijft en doorgroeit, en te genieten van zijn spel zolang het duurt, in plaats van de zoveelste pagina alleen maar met vraagprijzen en geldwaardes te bevuilen. Soms lijkt het hier wel een Ajax-topic. ;)
Volledig eens. Wanneer ik geïnteresseerd ben in geld word ik wel fan van de Rabobank, en ga dan discussies voeren op de Rabobankforum met personen die de ING veel beter vinden.
 
Volledig eens. Wanneer ik geïnteresseerd ben in geld word ik wel fan van de Rabobank, en ga dan discussies voeren op de Rabobankforum met personen die de ING veel beter vinden.
En vervolgens ben je hier de eerste die angst gaat zaaien als Ajax, ja ja door het geld wat ze hebben, duren spelers met hoge salarissen gaat halen.... Leuk en aardig dit idealistisch gelul hier maar ik wil ook geen huilie huilie hier zien als Ajax door dat enorme geld wat ze steeds binnen harken, totaal niet meer te bereiken is voor welke Eredivisie club dan ook. Dan zeg ik: ga huilen bij het Rabobank forum.
 
En vervolgens ben je hier de eerste die angst gaat zaaien als Ajax, ja ja door het geld wat ze hebben, duren spelers met hoge salarissen gaat halen.... Leuk en aardig dit idealistisch gelul hier maar ik wil ook geen huilie huilie hier zien als Ajax door dat enorme geld wat ze steeds binnen harken, totaal niet meer te bereiken is voor welke Eredivisie club dan ook. Dan zeg ik: ga huilen bij het Rabobank forum.
Komt deze felle reactie door mijn post een kwartier geleden in het muziek topic? ???
 
Komt deze felle reactie door mijn post een kwartier geleden in het muziek topic? ???
Ja! :ROFL::maniac::S:
Nee was niet fel bedoeld. Maar ik vind dit eigenlijk gelul. Geld en topvoetbal zijn onlosmakelijk van elkaar. Je bent een van de mensen die de oude tijden hebt gezien (ik zelf niet) waarin PSV het Bayern van NL was en Ajax als het ware leeg kocht. Je refereert er zelfs vaak aan als zijnde de mooie tijden. Dan lees ik je post hierboven en denk ik, wat is dit? Houd je jezelf voor de gek of ben je eigenlijk liever een soort Feyenoord supporter die roept “Feyenoorder ben je niet voor je lol”?
 
Ja! :ROFL::maniac::S:
Nee was niet fel bedoeld. Maar ik vind dit eigenlijk gelul. Geld en topvoetbal zijn onlosmakelijk van elkaar. Je bent een van de mensen die de oude tijden hebt gezien (ik zelf niet) waarin PSV het Bayern van NL was en Ajax als het ware leeg kocht. Je refereert er zelfs vaak aan als zijnde de mooie tijden. Dan lees ik je post hierboven en denk ik, wat is dit? Houd je jezelf voor de gek of ben je eigenlijk liever een soort Feyenoord supporter die roept “Feyenoorder ben je niet voor de lol”?
In die tijd bestond er nog geen forum haha. Het ging mij er meer om dat het er op het forum alleen maar over gaat. Een speler is nog niet binnen of er hangt al een nieuw prijskaartje om zijn nek. PSV moet zich bezig houden met de financiën en wij moeten lekker genieten van de acties van Lozano, enz. Tuurlijk mogen we discussiëren over spelers die we willen, maar het gaat er alleen nog maar over hoe duur hij is, of op moet gaan leveren. Het klopt dat ik blij was dat we Ajax leeg hebben gekocht, maar in die tijd was ik 10 en alleen maar bezig met de namen die kwamen, en niet dat PSV zijn financiële macht aan het uitbuiten was. Nu, en al jaren, dat ik wel zie dat het alleen maar om geld draait dreig ik af te haken als fan/supporter van de gehele voetbalwereld.
 
In die tijd bestond er nog geen forum haha. Het ging mij er meer om dat het er op het forum alleen maar over gaat. Een speler is nog niet binnen of er hangt al een nieuw prijskaartje om zijn nek. PSV moet zich bezig houden met de financiën en wij moeten lekker genieten van de acties van Lozano, enz. Tuurlijk mogen we discussiëren over spelers die we willen, maar het gaat er alleen nog maar over hoe duur hij is, of op moet gaan leveren. Het klopt dat ik blij was dat we Ajax leeg hebben gekocht, maar in die tijd was ik 10 en alleen maar bezig met de namen die kwamen, en niet dat PSV zijn financiële macht aan het uitbuiten was. Nu, en al jaren, dat ik wel zie dat het alleen maar om geld draait dreig ik af te haken als fan/supporter van de gehele voetbalwereld.

Het is gelukkig nog altijd beide, en geld, maar ook op het veld. Maar als er een speler vertrekt die wij graag zien spelen, dan liever voor een zo hoog mogelijk bedrag.
Maar ik ben ook blij als het 31 januari is, dan zijn we hopelijk weer een tijdje af van dat transfergedoe. (Hoewel de Telegraaf natuurlijk die Frankie blijft opppijpen)
 
In die tijd bestond er nog geen forum haha. Het ging mij er meer om dat het er op het forum alleen maar over gaat. Een speler is nog niet binnen of er hangt al een nieuw prijskaartje om zijn nek. PSV moet zich bezig houden met de financiën en wij moeten lekker genieten van de acties van Lozano, enz. Tuurlijk mogen we discussiëren over spelers die we willen, maar het gaat er alleen nog maar over hoe duur hij is, of op moet gaan leveren. Het klopt dat ik blij was dat we Ajax leeg hebben gekocht, maar in die tijd was ik 10 en alleen maar bezig met de namen die kwamen, en niet dat PSV zijn financiële macht aan het uitbuiten was. Nu, en al jaren, dat ik wel zie dat het alleen maar om geld draait dreig ik af te haken als fan/supporter van de gehele voetbalwereld.

Maar nogmaals, waarom kan dit niet gewoon allebei? Waarom moet het zijn, of het gaat alleen maar om het geld, of je geniet van de speler? Lijkt mij dat ik niet de enige ben die beide gewoon prima kan combineren.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Maar nogmaals, waarom kan dit niet gewoon allebei? Waarom moet het zijn, of het gaat alleen maar om het geld, of je geniet van de speler? Lijkt mij dat ik niet de enige ben die beide gewoon prima kan combineren.
?
Screenshot_20190120-094927_Gallery.jpg
 
Het is gelukkig nog altijd beide, en geld, maar ook op het veld. Maar als er een speler vertrekt die wij graag zien spelen, dan liever voor een zo hoog mogelijk bedrag.
Maar ik ben ook blij als het 31 januari is, dan zijn we hopelijk weer een tijdje af van dat transfergedoe. (Hoewel de Telegraaf natuurlijk die Frankie blijft opppijpen)

Precies, en uiteindelijk weet je van tevoren dat topspelers tegenwoordig toch niet al te lang zullen blijven, en ben je toch vooral eerder fan van de club dan fan van de speler. Je wil het liefste zien dat het de club op alle fronten voor de wind gaat, en ja, in het betaald voetbal draait het nu eenmaal om geld, dat is altijd al zo geweest; alleen de bedragen lopen tegenwoordig de spuigaten uit. Dan kun je nostalgisch gaan doen en erover gaan klagen, of je ziet liever dat PSV met de tijd meegaat en ook eens flink wat geld gaat vragen.
 
Precies, en uiteindelijk weet je van tevoren dat topspelers tegenwoordig toch niet al te lang zullen blijven, en ben je toch vooral eerder fan van de club dan fan van de speler. Je wil het liefste zien dat het de club op alle fronten voor de wind gaat, en ja, in het betaald voetbal draait het nu eenmaal om geld, dat is altijd al zo geweest; alleen de bedragen lopen tegenwoordig de spuigaten uit. Dan kun je nostalgisch gaan doen en erover gaan klagen, of je ziet liever dat PSV met de tijd meegaat en ook eens flink wat geld gaat vragen.
Volgens mij snappen jij en velen mijn punt niet, maar dat hoeft ook niet. Cruijff zei ooit, als ik had gewild dat je het had begrepen, dan had ik het wel beter uitgelegd :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan