Hirving Lozano (A)

De Neuzen van London...
Ik heb je heel hoog zitten als forummer, maar ik word persoonlijk heel moe van 'de neuzen'. Het is een directe verwijzing naar het jodendom. Het stoort me een beetje na zo veel herhalingen hiervan. Voor iemand die in 'Racisme & discriminatie' niet meer wil reageren vanwege xenofobie, vind ik het een beetje vreemd.

Nogmaals: ik discussieer graag met je en volgens mij ben je een hele aardige man, maar ik vind die benoeming telkens weer een beetje flauw worden.
 
Ik heb je heel hoog zitten als forummer, maar ik word persoonlijk heel moe van 'de neuzen'. Het is een directe verwijzing naar het jodendom. Het stoort me een beetje na zo veel herhalingen hiervan. Voor iemand die in 'Racisme & discriminatie' niet meer wil reageren vanwege xenofobie, vind ik het een beetje vreemd.

Nogmaals: ik discussieer graag met je en volgens mij ben je een hele aardige man, maar ik vind die benoeming telkens weer een beetje flauw worden.
Ik snap wat je bedoelt en ik zal daar ook rekening mee houden maar wat je over dat topic zegt vind ik toch van een andere orde. De neuzen wordt wat mij betreft als grap geberuikt hier. En met het belachelijk maken van de religies en dus ook met het jodendom heb ik geen enkele moeite. Ik begrijp dat je in NL alle religies wel de maat mag nemen behalve het jodendom maar daar heb ik eerlijk gezegd geen boodschap aan.
 
Ik begrijp dat je in NL alle religies wel de maat mag nemen behalve het jodendom [...]
Tuurlijk mag dat wel, maar naast dat neuzen een historische betekenis heeft is het ook nog eens niet een geuzennaampje. Ik vind Tottenham 'de neuzen' noemen niet de maat nemen.

Maargoed, laten we het hierbij houden en weer lekker verder gaan over onze Mexicaanse topper, die tegen Feyenoord wel erg afwezig was.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik heb je heel hoog zitten als forummer, maar ik word persoonlijk heel moe van 'de neuzen'. Het is een directe verwijzing naar het jodendom. Het stoort me een beetje na zo veel herhalingen hiervan. Voor iemand die in 'Racisme & discriminatie' niet meer wil reageren vanwege xenofobie, vind ik het een beetje vreemd.

Nogmaals: ik discussieer graag met je en volgens mij ben je een hele aardige man, maar ik vind die benoeming telkens weer een beetje flauw worden.
Wie weet is IPF wel een heel aardige vrouw.:)
Lozano staat nog tot/met 2023 onder contract en PSV moet voor de absolute hoofdprijs gaan. 75-80 M lijkt me logischer.
 
Wie weet is IPF wel een heel aardige vrouw.:)
Lozano staat nog tot/met 2023 onder contract en PSV moet voor de absolute hoofdprijs gaan. 75-80 M lijkt me logischer.
Nou.. nu je het zegt: ik heb Weltmeister ooit beloofd dat hij een Perzische princes zal treffen als we elkaar een keer ontmoeten. :unsure:
 
Ik heb je heel hoog zitten als forummer, maar ik word persoonlijk heel moe van 'de neuzen'. Het is een directe verwijzing naar het jodendom. Het stoort me een beetje na zo veel herhalingen hiervan. Voor iemand die in 'Racisme & discriminatie' niet meer wil reageren vanwege xenofobie, vind ik het een beetje vreemd.

Nogmaals: ik discussieer graag met je en volgens mij ben je een hele aardige man, maar ik vind die benoeming telkens weer een beetje flauw worden.
Meen je dit echt? ? Ieder zijn afwijking. Ik word weer altijd heel moe van mensen die ergens moe van worden. Zo hebben we allemaal wat.
 
Oprechte vraag. Denken jullie dat Lozano ook in een elftal goed van pas komt die niet vaak op de counter speelt?
Veel minder. Zijn eerste aanname laat enigszins te wenesen over. Als je steeds driehoekjes en een tegen een moet spelen, dan heb je die eerste aanname echt nodig. Hij is ook nog te wild en te onrustig voor een elftal dat vaak over de drie schijven wil opbouwen.
 
Oprechte vraag. Denken jullie dat Lozano ook in een elftal goed van pas komt die niet vaak op de counter speelt?
Lozano is een speler die graag in de ruimte wil worden aangespeeld. Een goede één-twee lukt nog wel, maar in de kleine ruimte vind ik hem erg rommelig en gehaast, met balverlies tot gevolg. De grootste winst zit 'm voor hem in zijn startsnelheid, niet zozeer in zijn handelingssnelheid.
 
Lozano is een speler die graag in de ruimte wil worden aangespeeld. Een goede één-twee lukt nog wel, maar in de kleine ruimte vind ik hem erg rommelig en gehaast, met balverlies tot gevolg. De grootste winst zit 'm voor hem in zijn startsnelheid, niet zozeer in zijn handelingssnelheid.

En in z'n gemiddelde snelheid?
 
Terug
Bovenaan Onderaan