Hirving Lozano (A)

En als PSV zelf ook met een statement koopt als “Lozano is voor dit soort bedragen sowieso niet te koop”, dan kan het heel snel richting de 60-70 miljoen gaan.
Ik had eigenlijk ook al gehoopt dat Gerbrands na die walgelijke uitspraken van die Judas in de VI, al had geroepen dat de bedragen die Brands noemde “totaal respectloos” zijn en dat PSV zelf aan hele andere bedragen denkt die Everton sowieso niet KAN betalen!
Of Brands weet van een clausule in het contract.
 
Als Frenkie de Jong met zijn hooguit tien-twaalf redelijk tot goeie optredens tot nu toe in 2018 al ca. 75 miljoen euro moet kosten, dan mag Lozano, die ons vorig seizoen mede kampioen gemaakt heeft en ook dit seizoen echt onmisbaar is voor PSV, toch onderhand ook een dergelijk bedrag opleveren....dus voor een bedrag onder de 60 moljoen euro hoeven ze niet eens te bellen met JDJ....en PSV moet pas serieus een gesprek openen vanaf 70 miljoen euro voor Lozano....
 
Of Brands weet van een clausule in het contract.

Zelfs als er een clausule bestaat, dan hoef je nog niet te zeggen dat Lozano niet meer dan 30 miljoen waard is. Verder precies wat Razinho hierboven zegt: als FdJ en De Ligt, die enorm overhyped worden en eigenlijk nog maar heel weinig uitzonderlijke dingen hebben laten zien op niveau, elk onbetwist 75 miljoen waard zijn, dan slaat het natuurlijk nergens op om Lozano op nog niet eens de helft van dat bedrag in te schatten.

En als PSV zelf ook met een statement koopt als “Lozano is voor dit soort bedragen sowieso niet te koop”, dan kan het heel snel richting de 60-70 miljoen gaan.
Ik had eigenlijk ook al gehoopt dat Gerbrands na die walgelijke uitspraken van die Judas in de VI, al had geroepen dat de bedragen die Brands noemde “totaal respectloos” zijn en dat PSV zelf aan hele andere bedragen denkt die Everton sowieso niet KAN betalen!

Precies. Maar zelfs daar is Gerbrands dus nog te netjes voor, want je zegt dan nog op een correcte manier dat de uitspraken van Brands nergens op slaan en je komt op voor de club. Maar dat is blijkbaar niet zo belangrijk. Ondertussen is PSV totaal verrast door het vertrek van Arnesen, na eerder al verrast te zijn door het vertrek van Cocu; blijkbaar zijn ze daar niet erg op de hoogte van hun personeel.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zelfs als er een clausule bestaat, dan hoef je nog niet te zeggen dat Lozano niet meer dan 30 miljoen waard is. Verder precies wat Razinho hierboven zegt: als FdJ en De Ligt, die enorm overhyped worden en eigenlijk nog maar heel weinig uitzonderlijke dingen hebben laten zien op niveau, elk onbetwist 75 miljoen waard zijn, dan slaat het natuurlijk nergens op om Lozano op nog niet eens de helft van dat bedrag in te schatten.



Precies. Maar zelfs daar is Gerbrands dus nog te netjes voor, want je zegt dan nog op een correcte manier dat de uitspraken van Brands nergens op slaan en je komt op voor de club. Maar dat is blijkbaar niet zo belangrijk. Ondertussen is PSV totaal verrast door het vertrek van Arnesen, na eerder al verrast te zijn door het vertrek van Cocu; blijkbaar zijn ze daar niet erg op de hoogte van hun personeel.
Gerbrands is nog te naïef en denkt dat eerlijkheid nog bestaat in de voetbalwereld. Arnesen verklaart twee weken geleden nog dat ie nergens naar toe gaat en Toon gelooft hem gewoon.
 
Als Frenkie de Jong met zijn hooguit tien-twaalf redelijk tot goeie optredens tot nu toe in 2018 al ca. 75 miljoen euro moet kosten, dan mag Lozano, die ons vorig seizoen mede kampioen gemaakt heeft en ook dit seizoen echt onmisbaar is voor PSV, toch onderhand ook een dergelijk bedrag opleveren....dus voor een bedrag onder de 60 moljoen euro hoeven ze niet eens te bellen met JDJ....en PSV moet pas serieus een gesprek openen vanaf 70 miljoen euro voor Lozano....

Ik snap op zichzelf wel dat creatieve, regisserende middenvelders meer waard zijn dan wingers - hoe goed ze ook zijn. Ik zou voor een Xavi of Iniesta in hun hoogtijdagen ook altijd meer hebben betaald dan zelfs een Robben. Dat zijn immers spelers die meteen een heel team beter laten functioneren.

De vraag is natuurlijk wel óf Frenkie die creatieve, regisserende middenvelder is. Ik zag het niet tegen PSV. Ik zag het niet uit tegen Duitsland. Ik zag het niet tegen Bayern München. En hij is toch al 21. Nee, dan zou ik mijn vele miljoenen weer liever in kruitvaatje Lozano steken - of misschien nog wel liever in Bergwijn, waarin nog zo veel groei zit, en die in een aantal opzichten de Mexicaan gewoon voorbij is.
 
"De Italiaanse krant Gazzetta dello Sport .. "

Dan weet ik voorlopig genoeg. Komkommertijd in een rustige transferperiode (tot nu toe)
 
Nu al 35 M met een contract wat nog 4.5 jaar loopt. Als dat zo is dan heel de RVC Gerbrands en JDJ eruit flikkeren en vervangen door capabele mensen die weten hoe ze een miljoenenbedrijf moeten leiden.
 
Gelukkig staan er in het ED al wel andere teksten:

[...] PSV heeft deze winter als uitgangspunt dat geen enkele bepalende speler vertrekt. De club is in de gelegenheid om ‘nee’ te zeggen, zoals directie en trainer Van Bommel dat verwoorden. Dat gebeurt natuurlijk niet als het tot krankzinnige biedingen zou komen. Indien een club vele miljoenen boven de marktwaarde van een van de PSV’ers zou bieden, is het standpunt niet in beton gegoten. Bij een bod van pakweg 40 miljoen euro voor bijvoorbeeld Hirving Lozano zal de directie dus geen transfer overwegen. Wordt het vele miljoenen meer, dan is er misschien een kleine kans. [...]
 
Laten we zo zeggen, het zou me ondanks de aangehaalde quote van Kronos hierboven echt totaal niet verbazen als PSV dat bedrag van 35 miljoen idd voor ogen heeft :cautious:
Ik zag dat voetbalzone en voetbalprimeur nieuwe redacteuren zoeken. Als we daar nou allemaal op solliciteren, kunnen we de bedragen wat opschroeven. ‘Ondanks dat Schwaab een aflopend contract heeft, verlangt PSV minimaal 30 miljoen euro voor de Duitse topverdediger.’
 
Was er begin december nog sprake van 40 miljoen euro voor Lozano, nu verbaast het me dat de clubleiding van PSV minimaal 35 miljoen euro wenst te ontvangen.....als het zo doorgaat dan verkast Lozano in de zomer voor 30 miljoen euro, wat enorm laag is in mijn ogen....dat zou in de zomer toch zeker het dubbele moeten zijn.....en dit is nu al jaren het probleem van PSV: we eisen gewoon weg niet de hoofdprijs voor onze basisspelers. Waar Overmars bluft en steeds weer teveel ontvangt voor zijn spelers, nam voorheen Brands en nu ook JDJ genoegen met een "marktconform" bedrag voor onze toppers. Het is toch een schande, een aanfluiting van onze TD.....denk eens in wat we met die vele extra miljoenen zouden kunnen doen om nog enigszins financieel te kunnen wedijveren met Ajax in de strijd om grote talenten uit Zuid-Amerika .....tja, PSV is een dubbeltje en blijft een dubbeltje...Ajax was een dubbeltje, maar is sinds een decennium echt een kwartje geworden mede door het Amsterdamse bluf van de clubleiding ....!!!
 
Was er begin december nog sprake van 40 miljoen euro voor Lozano, nu verbaast het me dat de clubleiding van PSV minimaal 35 miljoen euro wenst te ontvangen.....als het zo doorgaat dan verkast Lozano in de zomer voor 30 miljoen euro, wat enorm laag is in mijn ogen....dat zou in de zomer toch zeker het dubbele moeten zijn.....en dit is nu al jaren het probleem van PSV: we eisen gewoon weg niet de hoofdprijs voor onze basisspelers. Waar Overmars bluft en steeds weer teveel ontvangt voor zijn spelers, nam voorheen Brands en nu ook JDJ genoegen met een "marktconform" bedrag voor onze toppers. Het is toch een schande, een aanfluiting van onze TD.....denk eens in wat we met die vele extra miljoenen zouden kunnen doen om nog enigszins financieel te kunnen wedijveren met Ajax in de strijd om grote talenten uit Zuid-Amerika .....tja, PSV is een dubbeltje en blijft een dubbeltje...Ajax was een dubbeltje, maar is sinds een decennium echt een kwartje geworden mede door het Amsterdamse bluf van de clubleiding ....!!!
Helemaal mee eens. Wanmanagement. In Diemen Noord lachen ze zich ziek. Lozano en Guti moeten ook alles in het werk stellen om dat Mexicaans toptalent naar hier te halen. Het zou een gigantische afgang zijn als die naar hen komt.
 
Helemaal mee eens. Wanmanagement. In Diemen Noord lachen ze zich ziek. Lozano en Guti moeten ook alles in het werk stellen om dat Mexicaans toptalent naar hier te halen. Het zou een gigantische afgang zijn als die naar hen komt.

Zou mooi zijn. Ajaks kan regelen dat PSV failliet gaat. Ze hoeven alleen maar steeds interesse in een Mexicaanse speler te veinzen, en PSV moet die vervolgens kopen omdat het anders een “afgang” is.
We hebben al redelijk wat geld gespendeerd aan talenten als Maher, Pereiro en Romero. Vooralsnog is dus nog niet bewezen dat elk talent gegarandeerd succes oplevert.
 
Zou mooi zijn. Ajaks kan regelen dat PSV failliet gaat. Ze hoeven alleen maar steeds interesse in een Mexicaanse speler te veinzen, en PSV moet die vervolgens kopen omdat het anders een “afgang” is.
We hebben al redelijk wat geld gespendeerd aan talenten als Maher, Pereiro en Romero. Vooralsnog is dus nog niet bewezen dat elk talent gegarandeerd succes oplevert.
Mwah, 11 M las ik net voor dat talent. Ik hoorde eerst een bedrag van 3M. Nee, dan moet PSV het niet doen en werken aan een topfitte Romero. Daar mogen wel wat kilo's af. En wat Lozano betreft, die heeft nog een contract tot/met 2023 dus bedragen onder de 70M resoluut weigeren. Het zou leuk zijn als Lozano er 4 of meer maakt tegen Emmen...:HB:
 
Was er begin december nog sprake van 40 miljoen euro voor Lozano, nu verbaast het me dat de clubleiding van PSV minimaal 35 miljoen euro wenst te ontvangen.....als het zo doorgaat dan verkast Lozano in de zomer voor 30 miljoen euro, wat enorm laag is in mijn ogen....dat zou in de zomer toch zeker het dubbele moeten zijn.....en dit is nu al jaren het probleem van PSV: we eisen gewoon weg niet de hoofdprijs voor onze basisspelers. Waar Overmars bluft en steeds weer teveel ontvangt voor zijn spelers, nam voorheen Brands en nu ook JDJ genoegen met een "marktconform" bedrag voor onze toppers. Het is toch een schande, een aanfluiting van onze TD.....denk eens in wat we met die vele extra miljoenen zouden kunnen doen om nog enigszins financieel te kunnen wedijveren met Ajax in de strijd om grote talenten uit Zuid-Amerika .....tja, PSV is een dubbeltje en blijft een dubbeltje...Ajax was een dubbeltje, maar is sinds een decennium echt een kwartje geworden mede door het Amsterdamse bluf van de clubleiding ....!!!
Het is nu net alsof hij al weg is voor zo'n bedrag. Media, media en nog eens media.
 
Hij is niet mee met de groep, afwezig wegens privé-redenen.


Hirving Lozano heeft van PSV toestemming gekregen om rechtstreeks vanuit Mexico naar Qatar te reizen. De aanvaller werd in de laatste dagen van zijn vakantie geconfronteerd met privéomstandigheden die een wat langer verblijf bij zijn naasten rechtvaardigen. De verwachting is dat de Mexicaan komende week aanhaakt.

nee, t gaat dus niet om een wintertransfer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan