Hirving Lozano (A)

robpsv11

Grammatifaler
12m - 13m lees ik overal
Pff, dat is een flink risico dat je weer gaat nemen. Als ik alles over hem zo lees en zijn statistieken bekijk dan halen we gewoon een topper binnen, maar er zijn meer posities dan deze die ook stukken belangrijker zijn op dit moment.

vb0ss

Winnaar wedstrijdvoorspellingen Eredivisie in 2015
Mooi. Nu nog een middenvelder (Van Ginkel?) en een goede verdediger. Met alleen Lozano, die zich eerst maar eens moet bewijzen, zijn we er nog lang niet. Vooralsnog staat PSV er zwakker voor dan met de selectie van vorig seizoen.

Laatst bewerkt:

Kruspe

Administrator
Medewerker
Onze scouting verdient misschien geen pluim en/of onze opleiding deugt gewoon niet. Even leek het na Memphis, Locadia, Willems en later Hendrix dat we goed op weg waren. Of ze kregen gewoon kansen?
Maar ik zie nog een probleem: zo een Frenkie de Jong die naar nu blijkt terecht voor Ajax heeft gekozen, zou hij hier een kans krijgen denk je? Zou De Ligt bij PSV in de basis staan?
Of denk je niet dat een Rigo bij Ajax allang vele minuten had gemaakt? Of Gudmundsson?
Nee, want ze zijn niet goed genoeg. Ajax heeft gewoon betere spelers rondlopen in de jeugd. Kijk wat er bij ons is doorgebroken (minuten in het eerste elftal) en uiteindelijk is verkocht: Stijn fucking Wuytens, Dirk Marcellis, Roy Beerens, Stefano Marzo, Otman Bakkal, Rens van Eijden, Nigel Bertrams, Peter van Ooijen en Depay. Laatstgenoemde was absoluut een schot in de roos, geweldig. Maar dat was echt de uitzondering. Na 15 jaar jeugdopleiding en al dat geld dat daarin is gepompt, zijn de schamele 27 miljoen die Memphis heeft opgeleverd echt peanuts. Om nog maar te zwijgen over de schaamte waar we terecht mee rondlopen.

Sam Lammers en Dante Rigo. Helden zijn het.

Laatst bewerkt:

RAZINHO

International
Er is geen constructie met City, maar wel connectie met City.....namelijk, City heeft PSV 15-20 miljoen euro achter de schermen geleend, zodat Lozano gehaald kan worden....iets anders kan ik niet bedenken, want zelfs voor buitencategorie spelers betaalt PSV niet meer dan 10 miljoen euro....denk maar aan Van Ginkel, die steeds gehuurd werd, omdat 15-20 miljoen niet betaalbaar was voor PSV...

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Het is inderdaad bijzonder als PSV deze transfersom ophoest. Ben zeker benieuwd hoe dit zit.

IPF

Forummer van het jaar 2015
Nee, want ze zijn niet goed genoeg. Ajax heeft gewoon betere spelers rondlopen in de jeugd. Kijk wat er bij ons is doorgebroken (minuten in het eerste elftal) en uiteindelijk is verkocht: Stijn fucking Wuytens, Dirk Marcellis, Roy Beerens, Stefano Marzo, Otman Bakkal, Rens van Eijden, Nigel Bertrams, Peter van Ooijen en Depay. Laatstgenoemde was absoluut een schot in de roos, geweldig. Maar dat was echt de uitzondering. Na 15 jaar jeugdopleiding en al dat geld dat daarin is gepompt, zijn de schamele 27 miljoen die Memphis heeft opgeleverd echt peanuts. Om nog maar te zwijgen over de schaamte waar we terecht mee rondlopen.

Sam Lammers en Dante Rigo. Helden zijn het.
Je vergeet Ibi nog, ook een topper die uiteindelijk en te blessuregevoelig was en zelf ook verkeerde keuzes heeft gemaakt. Hij was veel beter dan een Klaassen of Wijnaldum bijv. En Aissati was ook een enorm groot talent vind ik, zeer goed gescout maar hij had geen mentaliteit, net als Labyad die ik kwa talent minstens vergelijkbaar vind als Klaassen of zo een vd Beek. Of een Bakkali...
maar ik durf te wedden dat jij een Klaassen, vd Beek of Veltman ook niets had gevonden mochten ze door psv zouden zijn opgeleid ;)

Laatst bewerkt:

Weltmeister

Grappigste forummer van het jaar 2013
Mooi. Nu nog een middenvelder (Van Ginkel?) en een goede verdediger. Met alleen Lozano, die zich eerst maar eens moet bewijzen, zijn we er nog lang niet. Vooralsnog staat PSV er zwakker voor dan met de selectie van vorig seizoen.
Zoals ze er ook al zwakker voor stonden tov het seizoen daarvoor. Achterin is het echt niveautje middenmoot. Geldt wat mij betreft voor de gehele achterste linie.

• Leuk
Reactions: IPF

Malle Pietje

Routinier
Er wordt (vooralsnog) geen vervanger voor Moreno gehaald. De Wijs mag zich bewijzen. Ik denk dat de aankoop van Lozano meespeelt: dat PSV dáár het geld voor nodig heeft.

Gelet op de bedragen: ze vragen 20 mln, PSV verkrijgt 60% van de rechten, dat maakt de genoemde 12 mln.

Kruspe

Administrator
Medewerker
Je vergeet Ibi nog, ook een topper die uiteindelijk en te blessuregevoelig was en zelf ook verkeerde keuzes heeft gemaakt. Hij was veel beter dan een Klaassen of Wijnaldum bijv. En Aissati was ook een enorm groot talent vind ik, zeer goed gescout maar hij had geen mentaliteit, net als Labyad die ik kwa talent minstens vergelijkbaar vind als Klaassen of zo een vd Beek. Of een Bakkali...
maar ik durf te wedden dat jij een Klaassen, vd Beek of Veltman ook niets had gevonden mochten ze door psv zouden zijn opgeleid ;)
Klopt, maar wie is Afellay niet vergeten? ;)

Even zonder gekheid: dat was een geweldig talent natuurlijk. Maar goed, als dat onze grote trots is (een invaller van Stoke City) dan weten we genoeg. Hij heeft het, om wat voor reden dan ook, nooit waar kunnen maken. En daarnaast, voor die drie miljoen euro hadden we het ook niet hoeven doen.

Aissatti of Bakkali erbij halen is onnodig, die pisjochies hebben nergens iets gepresteerd en worden alleen herinnerd door een enkele wedstrijd tegen Real Madrid of zulte waregem.

Bovenaan Onderaan