PSVkanalles
International
Marca meldt het nu ook:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...weer-op-lozano-officieel-speler-van-psv-.html
We kunnen alleen maar afwachten
Dan ga ik het de komende uren maar eens in de gaten houden.
Marca meldt het nu ook:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...weer-op-lozano-officieel-speler-van-psv-.html
We kunnen alleen maar afwachten
PSV blijft ontkennen, steeds meer site's melden dat Lozano komt.
De directeur van Pachuca meldt dat het aanbod direct van PSV komt, geen inmenging van City dus.
Ik las ook ergens dat het bedrag 20 miljoen zou zijn, nou daar geloof ik dus geen klap van. Ik ben echt heel erg benieuwd
12m - 13m lees ik overal
Daar kom je pas achter als je de jeugd 1 a 2 seizoenen echt de kans geeft.
Onze scouting verdient misschien geen pluim en/of onze opleiding deugt gewoon niet. Even leek het na Memphis, Locadia, Willems en later Hendrix dat we goed op weg waren. Of ze kregen gewoon kansen?
Maar ik zie nog een probleem: zo een Frenkie de Jong die naar nu blijkt terecht voor Ajax heeft gekozen, zou hij hier een kans krijgen denk je? Zou De Ligt bij PSV in de basis staan?
Of denk je niet dat een Rigo bij Ajax allang vele minuten had gemaakt? Of Gudmundsson?
De directeur van Pachuca meldt dat het aanbod direct van PSV komt, geen inmenging van City dus.
Nee, want ze zijn niet goed genoeg. Ajax heeft gewoon betere spelers rondlopen in de jeugd. Kijk wat er bij ons is doorgebroken (minuten in het eerste elftal) en uiteindelijk is verkocht: Stijn fucking Wuytens, Dirk Marcellis, Roy Beerens, Stefano Marzo, Otman Bakkal, Rens van Eijden, Nigel Bertrams, Peter van Ooijen en Depay. Laatstgenoemde was absoluut een schot in de roos, geweldig. Maar dat was echt de uitzondering. Na 15 jaar jeugdopleiding en al dat geld dat daarin is gepompt, zijn de schamele 27 miljoen die Memphis heeft opgeleverd echt peanuts. Om nog maar te zwijgen over de schaamte waar we terecht mee rondlopen.
Sam Lammers en Dante Rigo. Helden zijn het.
Mooi. Nu nog een middenvelder (Van Ginkel?) en een goede verdediger. Met alleen Lozano, die zich eerst maar eens moet bewijzen, zijn we er nog lang niet. Vooralsnog staat PSV er zwakker voor dan met de selectie van vorig seizoen.
Je vergeet Ibi nog, ook een topper die uiteindelijk en te blessuregevoelig was en zelf ook verkeerde keuzes heeft gemaakt. Hij was veel beter dan een Klaassen of Wijnaldum bijv. En Aissati was ook een enorm groot talent vind ik, zeer goed gescout maar hij had geen mentaliteit, net als Labyad die ik kwa talent minstens vergelijkbaar vind als Klaassen of zo een vd Beek. Of een Bakkali...
maar ik durf te wedden dat jij een Klaassen, vd Beek of Veltman ook niets had gevonden mochten ze door psv zouden zijn opgeleid![]()