robpsv11
Grammatifaler
De directeur van Pachuca meldt dat het aanbod direct van PSV komt, geen inmenging van City dus.
Ik las ook ergens dat het bedrag 20 miljoen zou zijn, nou daar geloof ik dus geen klap van. Ik ben echt heel erg benieuwd
De directeur van Pachuca meldt dat het aanbod direct van PSV komt, geen inmenging van City dus.
Ik las ook ergens dat het bedrag 20 miljoen zou zijn, nou daar geloof ik dus geen klap van. Ik ben echt heel erg benieuwd
12m - 13m lees ik overal
Daar kom je pas achter als je de jeugd 1 a 2 seizoenen echt de kans geeft.
Mooi. Nu nog een middenvelder (Van Ginkel?) en een goede verdediger. Met alleen Lozano, die zich eerst maar eens moet bewijzen, zijn we er nog lang niet. Vooralsnog staat PSV er zwakker voor dan met de selectie van vorig seizoen.
Maar wat is dan de grote trots van ajaks? Dan kom je toch uit bij Danny Blind. En daarna val je snel terug naar Sneijder. Of vergeet ik nu iemand?
Maar wat is dan de grote trots van ajaks? Dan kom je toch uit bij Danny Blind. En daarna val je snel terug naar Sneijder. Of vergeet ik nu iemand?
Ik vond dolberg dit jaar toch wel een redelijke toevoeging aan hun selectie. Zo hebben ze er ieder jaar wel een paar.
12m - 13m lees ik overal