Hirving Lozano (A)

Lozano Lozano....PSV loopt al ruim een jaar te geilen op Lozano, maar ik vrees dat het weer zo'n miskoop wordt als met Pereiro...met Pereiro is Brands ook bijna een half jaar bezig geweest en toen hij eindelijk in het shirt van PSV zijn talent mocht tonen, toen zagen wij als supporters hooguit een handvol behoorlijke acties en doelpunten van hem....ik ben dus bang dat wij straks van een koude kermis thuis komen wanneer Lozano in het shirt van PSV gaat spelen....echt goeie aankopen gebben wij de afgelopen jaren , op Guardado en Moreno na, niet gehad.....

Ik vond Strootman, Mertens, Wijnaldum, Pröpper en De Jong toch hele behoorlijke aankopen.
 
Uhu, en dan had Sam Lammers in de basis gestaan.

Kom op, om die jongen met Dolberg te vergelijken is een schande. Zijn motoriek, schot, kracht, balvaardigheden... Hou toch op. Rob snijdt zeker een paar goede punten aan, hoor. Maar ik blijf erbij: de kwaliteit van de PSV jeugd is om te janken. Wat is er erg aan dat de jeugdspelers van Ajax veel beter zijn? Helemaal niks, dan moet PSV gewoon zorgen dat het op andere vlakken beter is. Even leek het daarop te lijken, met de komst van Guardado, Moreno, Van Ginkel etc. Maar Brands is alles aan het afbreken wat hij heeft opgebouwd. Nu zitten we met een verrotte jeugdopleiding en met aankopen als Ramselaar.

Wij hebbbn nooit een goede opleiding gehad dus niets nieuws onder de zon. Ramselaar noemen als miskoop vind ik niet gepast. We waren de verketterde poen club en gehaat in Hilversum en Zeist. Tijden veranderen en zie nu het ophemelen van clubs die met geld smijten.
 
Lozano Lozano....PSV loopt al ruim een jaar te geilen op Lozano, maar ik vrees dat het weer zo'n miskoop wordt als met Pereiro...met Pereiro is Brands ook bijna een half jaar bezig geweest en toen hij eindelijk in het shirt van PSV zijn talent mocht tonen, toen zagen wij als supporters hooguit een handvol behoorlijke acties en doelpunten van hem....ik ben dus bang dat wij straks van een koude kermis thuis komen wanneer Lozano in het shirt van PSV gaat spelen....echt goeie aankopen gebben wij de afgelopen jaren , op Guardado en Moreno na, niet gehad.....

Toch wel fijn dat Lozano dan ook een Mexicaan is, dan is de kans dat het een goeie aankoop is blijkbaar wel wat groter......
 
Ergens heeft Razinho wel gelijk: het is bewezen dat wanneer PSV te lang verwikkeld is geweest in het proces rondom een bepaalde speler en uiteindelijk relatief veel geld voor die speler is betaald, de speler in kwestie nooit die beloofte heeft kunnen waarmaken. Maher, Pereiro maar ook Narsingh die toen een soort hype was.
 
Ergens heeft Razinho wel gelijk: het is bewezen dat wanneer PSV te lang verwikkeld is geweest in het proces rondom een bepaalde speler en uiteindelijk relatief veel geld voor die speler is betaald, de speler in kwestie nooit die beloofte heeft kunnen waarmaken. Maher, Pereiro maar ook Narsingh die toen een soort hype was.

Maar dat is altijd de gok; Moreno, Guadardo, Mertens, Strootman waren juist goeie aankopen. Dus soms heb je goeie aankopen, maar je ontkomt er niet aan dat je af en toe ook slechte aankopen hebt.
 
Maar dat is altijd de gok; Moreno, Guadardo, Mertens, Strootman waren juist goeie aankopen. Dus soms heb je goeie aankopen, maar je ontkomt er niet aan dat je af en toe ook slechte aankopen hebt.

Misschien is met Ronaldo om tafel gaan zitten.
Die gaat toch weg bij Real Madrid.
 
Maar dat is altijd de gok; Moreno, Guadardo, Mertens, Strootman waren juist goeie aankopen. Dus soms heb je goeie aankopen, maar je ontkomt er niet aan dat je af en toe ook slechte aankopen hebt.

Maar juist die waren de grote verrassingen en had je het niet over een gehypte speler waar zogenaamd de hele wereld achter aan zat. Dat is denk ik wat Razinho wilde aankaarten.
 
De bondscoach van Mexico heeft gezegd dat voor onderhandelingen naar PSV is, PSV maakt het op dit moment bekend op Twitter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan