Hirving Lozano (A)

12m - 13m lees ik overal

Pff, dat is een flink risico dat je weer gaat nemen. Als ik alles over hem zo lees en zijn statistieken bekijk dan halen we gewoon een topper binnen, maar er zijn meer posities dan deze die ook stukken belangrijker zijn op dit moment.
 
Mooi. Nu nog een middenvelder (Van Ginkel?) en een goede verdediger. Met alleen Lozano, die zich eerst maar eens moet bewijzen, zijn we er nog lang niet. Vooralsnog staat PSV er zwakker voor dan met de selectie van vorig seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Er is geen constructie met City, maar wel connectie met City.....namelijk, City heeft PSV 15-20 miljoen euro achter de schermen geleend, zodat Lozano gehaald kan worden....iets anders kan ik niet bedenken, want zelfs voor buitencategorie spelers betaalt PSV niet meer dan 10 miljoen euro....denk maar aan Van Ginkel, die steeds gehuurd werd, omdat 15-20 miljoen niet betaalbaar was voor PSV...
 
Het is inderdaad bijzonder als PSV deze transfersom ophoest. Ben zeker benieuwd hoe dit zit.
 
Mooi. Nu nog een middenvelder (Van Ginkel?) en een goede verdediger. Met alleen Lozano, die zich eerst maar eens moet bewijzen, zijn we er nog lang niet. Vooralsnog staat PSV er zwakker voor dan met de selectie van vorig seizoen.

Zoals ze er ook al zwakker voor stonden tov het seizoen daarvoor. Achterin is het echt niveautje middenmoot. Geldt wat mij betreft voor de gehele achterste linie.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Er wordt (vooralsnog) geen vervanger voor Moreno gehaald. De Wijs mag zich bewijzen. Ik denk dat de aankoop van Lozano meespeelt: dat PSV dáár het geld voor nodig heeft.

Gelet op de bedragen: ze vragen 20 mln, PSV verkrijgt 60% van de rechten, dat maakt de genoemde 12 mln.
 
Maar wat is dan de grote trots van ajaks? Dan kom je toch uit bij Danny Blind. En daarna val je snel terug naar Sneijder. Of vergeet ik nu iemand?

Ik vond dolberg dit jaar toch wel een redelijke toevoeging aan hun selectie. Zo hebben ze er ieder jaar wel een paar.
 
Strootman, Mertens & Wijnaldum komen niet uit onze jeugdopleiding maar hebben via Psv toch succesvol de stap gezet naar een Europese topcompetitie.
 
Ik vond dolberg dit jaar toch wel een redelijke toevoeging aan hun selectie. Zo hebben ze er ieder jaar wel een paar.

Maar dan echt uit de jeugd? En niet volgens het principe "officieel", maar echt opgeleid. Want ik geloof echt niet dat Dolberg niet kon voetballen, maar door de geweldige jeugdopleiding van ajaks opeens wist hoe het moest.
 
Maar wat is dan de grote trots van ajaks? Dan kom je toch uit bij Danny Blind. En daarna val je snel terug naar Sneijder. Of vergeet ik nu iemand?

Je vergeet echt een hoop namen.... Het begon ooit bij Cruijff en daarna kwamen de andere grote namen waaronder ook Sneijder... Maar ook recentelijk jongens als Eriksen, de vieze Jan, Aldeweireld of nu De Ligt, Dolberg, Kluivert junior of Klaassen. In heel de wereld ken ik bijna geen andere club die zoveel grote talenten heeft gescout en opgeleid tot internationale topper c.q. goede spelers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan