Hirving Lozano (A)

Gewoon in beroep gaan. Als je dit accepteert accepteer je ook een vooringenomen arbiter als Blom.

En voortaan als PSV zijnde bij ieder tikje over de grond gaan rollen. Als het zo werkt dan kun je zelf ook tegenstanders kaarten gaan aannaaien.

Om te kotsen deze uitspraak.

Zoals een zwakke actie van Blom gegarandeerd is, is ook de behandeling en strafmaat van de KNVB. En reken maar dat men altijd een gaatje vindt om de zaak nog voor Feyenoord af te handelen. Ik zou dat een "Kezmannetje" willen noemen.
 
[h=1]PSV accepteert schorsing Lozano niet[/h] http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel/psv-accepteert-schorsing-lozano-niet.htm

PSV heeft de KNVB laten weten het schikkingsvoorstel (drie duels waarvan één voorwaardelijk) voor Hirving Lozano niet te accepteren. De zaak wordt donderdag behandeld door de tuchtcommissie in Zeist.

:unsure:i.p.v. Europa League voetbal naar de tuchtcommissie in Zeist. :re: PSV moet de donderdag toch doorkomen. :shifty:

Tjoh. Kan me nog n zaak van Feyenoord herinneren vorig jaar waar het net ff langer duurde...
 
[h=1]PSV accepteert schorsing Lozano niet[/h] http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel/psv-accepteert-schorsing-lozano-niet.htm

PSV heeft de KNVB laten weten het schikkingsvoorstel (drie duels waarvan één voorwaardelijk) voor Hirving Lozano niet te accepteren. De zaak wordt donderdag behandeld door de tuchtcommissie in Zeist.

:unsure:i.p.v. Europa League voetbal naar de tuchtcommissie in Zeist. :re: PSV moet de donderdag toch doorkomen. :shifty:

Wie stopt er donderdag even wat laxeermiddel in het ontbijt van Lozano?
 
Tijdens de wedstrijd reageerde hij overdreven, maar dit vind ik toch wel netjes.

Het kwaad is reeds geschied, niet de 1e keer dat we n speler kwijtraken omdat de tegenstander voor de oscar gaat.
Daarbij, reken er maar niet op dat dit iets oplevert in Zeist.
 
Het kwaad is reeds geschied, niet de 1e keer dat we n speler kwijtraken omdat de tegenstander voor de oscar gaat.
Daarbij, reken er maar niet op dat dit iets oplevert in Zeist.

Precies, Lozano krijgt gewoon 3 volle wedstrijden ipv 1 voorwaardelijk. Enkel omdat PSV het in het hoofd haalde om in beroep te gaan.
 
Eigenlijk erger, want dan geef je het toneelspel ook nog toe. Ze moesten Dumfries gewoon de schorsing van Lozano geven.

Schwalbes moeten sowieso achteraf bestraft kunnen worden. En eventueel uit zo'n situatie voortgekomen (doel)punten dienen nietig verklaard te worden.
 
Kan me tijdens de wedstrijd best nog voorstellen voorstellen dat ie rood krijgt doordat het erger lijkt. Al mag je verwachten dat een 4e official en de grens het beste zicht hebben. Maar iedereen ziet toch dat zijn standbeen wegglijdt waardoor hij doorschiet.. als je beelden bestudeert. onbegrijpelijk.
 
Laatst bewerkt:
Kan me tijdens de wedstrijd best nog voorstellen voorstellen dat ie rood krijgt doordat het erger lijkt. Al mag je verwachten dat een 4e official en de grens het beste zicht hebben. Maar iedereen ziet toch dat zijn standbeeld wegglijdt waardoor hij doorschiet.. als je beelden bestudeert. onbegrijpelijk.

Wegglijdende standbeelden. Stalin had het er ook zo moeilijk mee...
Kwestie van de standbeelden goed bestuderen, zou ik zeggen.

:D
 
Is er al duidelijkheid mbt de mogelijke schorsing van Lozano? Speelt Lozano zondag wel mee tegen Feyenoord ?
 
Is er al duidelijkheid mbt de mogelijke schorsing van Lozano? Speelt Lozano zondag wel mee tegen Feyenoord ?

Vanavond is de zitting van de tuchtcommissie. Lozano kan alleen meespelen tegen Feyenoord als de tuchtcommissie besluit dat de rode kaart ten onrechte gegeven is. Die kans is echter zeer klein.
 
De aanklager betaald voetbal heeft de strafeis voor Hirving Lozano verhoogd naar 3 wedstrijden onvoorwaardelijk. :ai: :mad:

Denzel Dumfries heeft verklaard: "Graag mild zijn voor Hirving Lozano. Hij is een geweldige speler en heeft mij geschampt."

Arbiter Blom heeft in zijn rapport gesteld: "Lozano zette een buitensporige tackle met twee benen van voren op de opponent in."

Morgen is de uitslag door de tuchtcommissie.
 
Laatst bewerkt:
De aanklager betaald voetbal heeft de strafeis voor Hirving Lozano verhoogd naar 3 wedstrijden onvoorwaardelijk. :ai: :mad:

Denzel Dumfries heeft verklaard: "Graag mild zijn voor Hirving Lozano. Hij is een geweldige speler en heeft mij geschampt."

Arbiter Blom heeft in zijn rapport gesteld: "Lozano zette een buitensporige tackle met twee benen van voren op de opponent in."

Morgen is de uitslag door de tuchtcommissie.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...er-wil-n-g-hogere-straf-voor-psv-er-zien.html

Hier het artikel. De aanklager zal wel weer een week aan de ketting hebben gelegen bij het baasje. En dit dan ook:

Hij vindt de verklaring rommelig en wees op het feit dat de vierde man in zijn verklaring invulde dat PEC Zwolle en FC Groningen tegen elkaar speelden. Ook vindt hij het gek dat scheidsrechter Kevin Blom op het moment van de overtreding op ruime afstond stond en de grensrechter zijn vlag niet omhoog stak.
:FP:
 
De verklaring rammelt aan alle kanten

PSV-directeur Peter Fossen, die de verdediging deed, verbaasde zich over de verklaringen van de arbitrage, waarin staat dat Dumfries door deze actie het veld moest verlaten. Dit terwijl de verdediger pas later in de wedstrijd om andere redenen werd gewisseld
 
Terug
Bovenaan Onderaan