Hirving Lozano (A)

Bruma en Rekik hadden nooit veel gespeeld, en werden eigenlijk vanuit de jeugd tot basisspeler gebombardeerd. Uiteindelijk zijn beide spelers prima gaan presteren bij PSV.

Dus blijft de vraag staan of ze echt beter zijn gemaakt door de trainer of dat dit kwam door het regelmatig spelen
 
Dus blijft de vraag staan of ze echt beter zijn gemaakt door de trainer of dat dit kwam door het regelmatig spelen

Nou, in het eerste seizoen speelden ze ook regelmatig en toen was het bar en boos.
En dat is natuurlijk altijd de vraag he? Je kunt bij een speler als Narsingh ook denken dat hij simpelweg niet meer talent had. Of bij Maher dat het een eendagsvlieg was, een Drenthe.
 
Nou, in het eerste seizoen speelden ze ook regelmatig en toen was het bar en boos.
En dat is natuurlijk altijd de vraag he? Je kunt bij een speler als Narsingh ook denken dat hij simpelweg niet meer talent had. Of bij Maher dat het een eendagsvlieg was, een Drenthe.

Hmm, ja ik had 2013/2014 al uit mijn geheugen verdrongen. Wat dat betreft heb je zeker een punt, daarna hebben ze zeker verbetering getoond
 
Hmm, ja ik had 2013/2014 al uit mijn geheugen verdrongen. Wat dat betreft heb je zeker een punt, daarna hebben ze zeker verbetering getoond

Als je hebt over een nullijn, dan is 13/14 een mooie. En een mooi voorbeeld van hoe belanrijk een stukje ervaring in het team is.
 
Pröpper kon zich toch met name niet opladen onder Cocu?

Je speelt voor PSV, je kunt prijzen pakken als voetballer. Krijgt een vorstelijk salaris. Ook als staat Dries Roelvink of Patty Brard voor de groep, als jij je niet kunt opladen in die situatie moet je eens een maandje écht gaan werken. Of een sport gaan beoefenen waarin het wél normaal is dat je grenzen moet verzetten om iets te bereiken. Volledig gedaald in mijn achting.
 
Bruma, Rekik. Pröpper blijft afwachten tot volgend seizoen.

Als het gaat over spelers die beter zijn geworden, dan hoort Propper er wel degelijk bij. In zijn debuutseizoen meteen een klasse speler geworden. Dat hij dit seizoen weer terug is gevallen klopt, maar lijkt me een ander punt.
Met deze benadering zijn ook Willems, De Jong, zijn broer, Hendrix van Ginkel of zelfs spelers als Isimat beter geworden of in waarde gestegen t.o.v een eerder punt.
Ik denk wel dat er meer in had gezeten en dat Cocu en Brands meer solide spelers hadden moeten halen.

 
Ik kijk erg uit naar de eerste speelminuten van Lozano in het shirt van PSV! Hoop dat hij de sensatie van het jaar gaat worden.
 
Ik kijk erg uit naar de eerste speelminuten van Lozano in het shirt van PSV! Hoop dat hij de sensatie van het jaar gaat worden.

Hij heeft zijn eerste speelminuten al gemaakt. Bewees tegen NK Oliesjeik al dat hij helemaal niet voorzichtig gebracht hoeft te worden, hij is nu al beter dan de rest van de selectie. Dat gezegd, ik hoop dat Cocu heel snel gaat wieberen, zodat het virus dat de hele selectie al heeft aangetast niet ook vat gaat krijgen op deze nu nog enthousiaste en strijdlustige jongen.

 
Hij heeft zijn eerste speelminuten al gemaakt. Bewees tegen NK Oliesjeik al dat hij helemaal niet voorzichtig gebracht hoeft te worden, hij is nu al beter dan de rest van de selectie. Dat gezegd, ik hoop dat Cocu heel snel gaat wieberen, zodat het virus dat de hele selectie al heeft aangetast niet ook vat gaat krijgen op deze nu nog enthousiaste en strijdlustige jongen.

Lozano bracht inderdaad in een half uur meer dan de rest van het team het uur daarvoor. Donderdag gewoon in de basis! Samen op de flanken met Bergwijn of Pereiro en met Locadia in de spits.

Luuk de Jong zou voor mij op de bank mogen beginnen!
 
Lozano bracht inderdaad in een half uur meer dan de rest van het team het uur daarvoor. Donderdag gewoon in de basis! Samen op de flanken met Bergwijn of Pereiro en met Locadia in de spits.

Luuk de Jong zou voor mij op de bank mogen beginnen!

Ik denk dat iedereen behalve Cocu er inmiddels zo over denkt, en dat is het probleem.
 
Lozano bracht inderdaad in een half uur meer dan de rest van het team het uur daarvoor. Donderdag gewoon in de basis! Samen op de flanken met Bergwijn of Pereiro en met Locadia in de spits.

Luuk de Jong zou voor mij op de bank mogen beginnen!

Als je Lozano opstelt zou ik direct ruimte inruimen voor Pereiro, die hebben een klik en voelen elkaar aan qua loopacties e.d.

 
Lozano bracht inderdaad in een half uur meer dan de rest van het team het uur daarvoor. Donderdag gewoon in de basis! Samen op de flanken met Bergwijn of Pereiro en met Locadia in de spits.

Luuk de Jong zou voor mij op de bank mogen beginnen!

Het feit dat ik al enthousiast was toen hij in duels voor de man kwam en wel een keer van afstand op goal wilde schieten zonder eerst 3 man uit te kappen en zich dan vast te lopen zegt al genoeg over de rest van het team.
 
Ik heb echt medelijden met Lozano, kerel kon vast uit meerdere Europese opties kiezen maar koos voor PSV. En zie in welk soap en gepruts die beland is, Bad karma heeft hem gewoon enorm genomen van achteren.
 
Ik heb echt medelijden met Lozano, kerel kon vast uit meerdere Europese opties kiezen maar koos voor PSV. En zie in welk soap en gepruts die beland is, Bad karma heeft hem gewoon enorm genomen van achteren.

Een beetje fatsoenlijk taalgebruik zou je wel sieren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan