Hirving Lozano (A)

Dat is toch gewoon absurd. Hoe kan zo'n bond nog serieus genomen worden. En zo'n pipo langs de lijn ook trouwens

Dat PEC - Groningen gebeuren, vormfout? -> vrijspraak? Zal me niks verbazen als de KNVB zich moet laten gelden en nog n wedstrijdje bij de eis opgooit
 
Ik meen het serieus, stap maar uit de competitie. Na jarenlang deze shit neem je toch alleen maar jezelf in de maling? Willems na 20 seconden eraf. Matavz, Strootman, Van Bommel, Brenet... Rot toch op.

Ik doe m'n best om geen scheldwoorden te gebruiken, maar zolang die flikkers van de KNVB openlijk uitspreken dat Feyenoord kampioen moet worden, hoop ik dat PSV ook gewoon dan maar die titel geeft en zegt "Jongens, krijg de tering. Houdoe!". De KNVB wilde Feyenoord als kampioen? Ik hoop dat ze gisterenavond hebben genoten. Dat is wat je ervoor terug krijgt. Zo vernederd worden door City dat na 20 minuten al compleet gas terug nam... City! Niet eens Bayern, Barca, Juve of Real... Een schande. Heerlijk dat Vitesse ook heeft verloren (al gunde ik de club Vitesse en hun mooie team veel meer). Op naar de 0 punten dit seizoen. En die hele KNVB uitroeien. Walgelijke honden.
 
De aanklager betaald voetbal heeft de strafeis voor Hirving Lozano verhoogd naar 3 wedstrijden onvoorwaardelijk. :ai: :mad:

Denzel Dumfries heeft verklaard: "Graag mild zijn voor Hirving Lozano. Hij is een geweldige speler en heeft mij geschampt."

Arbiter Blom heeft in zijn rapport gesteld: "Lozano zette een buitensporige tackle met twee benen van voren op de opponent in."

Morgen is de uitslag door de tuchtcommissie.

Ja, dat krijg je ervan. Zodra je het niet eens bent, verhogen ze de eis.
 
Ik meen het serieus, stap maar uit de competitie. Na jarenlang deze shit neem je toch alleen maar jezelf in de maling? Willems na 20 seconden eraf. Matavz, Strootman, Van Bommel, Brenet... Rot toch op.

Ik doe m'n best om geen scheldwoorden te gebruiken, maar zolang die flikkers van de KNVB openlijk uitspreken dat Feyenoord kampioen moet worden, hoop ik dat PSV ook gewoon dan maar die titel geeft en zegt "Jongens, krijg de tering. Houdoe!". De KNVB wilde Feyenoord als kampioen? Ik hoop dat ze gisterenavond hebben genoten. Dat is wat je ervoor terug krijgt. Zo vernederd worden door City dat na 20 minuten al compleet gas terug nam... City! Niet eens Bayern, Barca, Juve of Real... Een schande. Heerlijk dat Vitesse ook heeft verloren (al gunde ik de club Vitesse en hun mooie team veel meer). Op naar de 0 punten dit seizoen. En die hele KNVB uitroeien. Walgelijke honden.

Ik zou het wel een mooi statement vinden. gewoon uit de competitie stappen.

Kan niet, ivm allerlei (sponsor)belangen etc. Maar het idee staat me zéér aan. Liever geen voetbal dan deze schertsvertoning.
 
Kunnen we die jurist van Feyenooit niet inhuren? Van onze kant verwacht ik namelijk geen deskundigheid op dat gebied aangezien we nog nooit iets voor elkaar hebben weten te krijgen.....
 
Kunnen we die jurist van Feyenooit niet inhuren? Van onze kant verwacht ik namelijk geen deskundigheid op dat gebied aangezien we nog nooit iets voor elkaar hebben kunnen krijgen.....

Heeft daar niks mee te maken. Het heeft te maken met de gunfactor vanuit Zeist.
 
Ik heb vertrouwen in Zeist noch in PSV.....

En daarmee geef je dus al aan dat die advocaat van Feyenoord ook afhankelijk is van de grillen in Zeist.
Als je die bij PSV neerzet, loopt hij tegen dezelfde Zeistse praktijken aan. Maakt allemaal niks uit...
 
Geschorste Lozano mist duels met Feyenoord en Putten

https://www.vi.nl/nieuws/geschorste-...oord-en-putten

PSV-aanvaller Hirving Lozano moet twee wedstrijden toekijken. De tuchtcommissie van de KNVB heeft hem naar aanleiding van zijn rode kaart van afgelopen weekend geschorst voor de duels met Feyenoord en SDC Putten.

:unsure:Het was te verwachten. :re:
 
PSV kan nog in beroep gaan, maar wat schiet je ermee op. De wedstrijd tegen Feyenoord is hij zeker geschorst. Straf maar accepteren, anders loop je het risico dat hij tegen Utrecht ook nog geschorst wordt.
 
Geschorste Lozano mist duels met Feyenoord en Putten

https://www.vi.nl/nieuws/geschorste-...oord-en-putten

PSV-aanvaller Hirving Lozano moet twee wedstrijden toekijken. De tuchtcommissie van de KNVB heeft hem naar aanleiding van zijn rode kaart van afgelopen weekend geschorst voor de duels met Feyenoord en SDC Putten.

:unsure:Het was te verwachten. :re:

Bijzonder eigenlijk, hoe lang frustratie kan blijven ophopen en men zich vervolgens toch steeds weer láát frustreren door in de buurt te blijven van hetgeen nou juist zo frustreert.
 
Geschorste Lozano mist duels met Feyenoord en Putten

https://www.vi.nl/nieuws/geschorste-...oord-en-putten

PSV-aanvaller Hirving Lozano moet twee wedstrijden toekijken. De tuchtcommissie van de KNVB heeft hem naar aanleiding van zijn rode kaart van afgelopen weekend geschorst voor de duels met Feyenoord en SDC Putten.

:unsure:Het was te verwachten. :re:

Tja nu zijn we kansloos, tegen Putten.
Maar ik snap het ook niet, als Dumfries al zegt de het onterecht is dat Lozano gestraft wordt, is dat toch zo? Ik bedoel als een slachtoffer normaal in een rechtszaak zegt dat de verdachte er niks mee te maken heeft ga je hem toch ook niet vervolgen?
 
Tja nu zijn we kansloos, tegen Putten.
Maar ik snap het ook niet, als Dumfries al zegt de het onterecht is dat Lozano gestraft wordt, is dat toch zo? Ik bedoel als een slachtoffer normaal in een rechtszaak zegt dat de verdachte er niks mee te maken heeft ga je hem toch ook niet vervolgen?

De KNVB heeft zijn eigen "wetten". :p
 
Tja nu zijn we kansloos, tegen Putten.
Maar ik snap het ook niet, als Dumfries al zegt de het onterecht is dat Lozano gestraft wordt, is dat toch zo? Ik bedoel als een slachtoffer normaal in een rechtszaak zegt dat de verdachte er niks mee te maken heeft ga je hem toch ook niet vervolgen?

Er niets mee te maken hebben is iets anders dan de straft te hoog vinden voor iets wat al heeft plaatsgevonden. De betrokkenheid van Lozano is onbetwist, de vraag is alleen of de mate van strafbepaling rijmt met die betrokkenheid.
 
[h=1]PSV accepteert uitspraak tuchtcommissie[/h] http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel/psv-accepteert-uitspraak-tuchtcommissie.htm

PSV gaat niet in beroep tegen de uitspraak van de tuchtcommissie om Hirving Lozano voor drie duels, waarvan één voorwaardelijk, te schorsen. Dat betekent dat de aanvaller de duels tegen Feyenoord en SDC Putten mist.

:unsure:Alsof ze een keus hebben. :re:

Waarschijnlijk zit er een delegatie aanklagers op de tribune in Utrecht, kunnen ze hem bij iedere scheet nog 3 wedstrijden geven
 
Terug
Bovenaan Onderaan