Hirving Lozano (A)

Volgens Corrierre dello sport wil Everton in de zomer Hirving Lozano kopen van Napoli.
Technisch directeur Marcel Brands haalde Lozano al naar PSV en Everton-trainer Ancelotti was in Napels een paar maanden de trainer/coach van Lozano. Napoli zou niet onwelwillend tegenover een deal staan.
 
Volgens Corrierre dello sport wil Everton in de zomer Hirving Lozano kopen van Napoli.
Technisch directeur Marcel Brands haalde Lozano al naar PSV en Everton-trainer Ancelotti was in Napels een paar maanden de trainer/coach van Lozano. Napoli zou niet onwelwillend tegenover een deal staan.
Brands vond Lozano toch niet meer dan 20M waard?
Ben benieuwd wat Napoli voor hem vraagt, en wat Brands uitendelijk biedt.
PSV trekt toch een lange neus naar hem door er 42M voor gebeurd te hebben...:D
 
Brands vond Lozano toch niet meer dan 20M waard?
Ben benieuwd wat Napoli voor hem vraagt, en wat Brands uitendelijk biedt.
PSV trekt toch een lange neus naar hem door er 42M voor gebeurd te hebben...:D
Zou PSV daar ook nog in meedelen?
 
Aha, JdJ stopt een flink percentage in eigen zak
(Of ze doelen op tekengeld wat er bovenop kwam. Of ze kunnen niet rekenen. Ik ben er nog niet over uit welke van deze 3 opties de meest geloofwaardige is :unsure:)
Of zijn zaakwaarnemer heeft er 8 in zijn zak gestoken.
 
Goed punt. 4 opties!

Zien ze Lozano als een miskoop bij Napoli? Weet iemand daar meer over te vertellen?
Hij komt gewoon niet uit de verf. Gattuzo gelooft niet in hem. En Lozano past gewoon niet zo goed in het tactische spel van de Serie A. Hij zal eerder slagen denk ik, in Engeland of Spanje. In Italië en ook Frankrijk is het spel erg tactisch en je moet erg geduldig zijn. Lozano mist ook nog het overzicht en speelt vaak puur op gevoel en passie. Je ziet ook dat een de Ligt daar niet goed kan aarden: bij Ajax hoefde hij niet zo geconcentreerd te zijn en echt schaakspel is het allemaal niet in de Eredivisie. In Italië is dat toch allemaal anders.
 
Hij komt gewoon niet uit de verf. Gattuzo gelooft niet in hem. En Lozano past gewoon niet zo goed in het tactische spel van de Serie A. Hij zal eerder slagen denk ik, in Engeland of Spanje. In Italië en ook Frankrijk is het spel erg tactisch en je moet erg geduldig zijn. Lozano mist ook nog het overzicht en speelt vaak puur op gevoel en passie. Je ziet ook dat een de Ligt daar niet goed kan aarden: bij Ajax hoefde hij niet zo geconcentreerd te zijn en echt schaakspel is het allemaal niet in de Eredivisie. In Italië is dat toch allemaal anders.

Ik denk inderdaad dat dit het geval is, Spanje was dan ook een veel betere plek geweest niveau Valencia ofzo.
 
Goed punt. 4 opties!

Zien ze Lozano als een miskoop bij Napoli? Weet iemand daar meer over te vertellen?
Lozano was een aankoop op aandringen van Ancelotti, Gattuso zegt dat hij meer goede aanvallers heeft.
Dat Lozano 50M heeft gekost zegt hem niets., en dus op de bank met hem.
PSV heeft goed gecasht voor een speler die louter nog voor zichzelf voetbalde in PSV 1.
 
Terug
Bovenaan Onderaan