Hirving Lozano (A)

Goede pittige speler, heel fanatiek en fysiek al heel goed voor een 21jarige. Zijn techniek is functioneel en niet echt exceptioneel maar hij compenseert dat met goals en felheid aan de bal. We gaan veel plezier bleven aan dit lefgozertje!

Ik heb de hoop, maar hij moet het natuurlijk wel eerst nog waarmaken bij PSV. Maar als dat lukt kunnen we er inderdaad veel plezier aan beleven.
 
Co Adriaanse tipt PSV over nog een Mexicaanse buitenspeler: Javier Aquino...hij vindt deze Aquino zelfs wel beter dan Lozano en aangezien deze Aquino bij een kleine club speelt, zou hij volgens Co voor een prikkie ( ca. 3 miljoen ?) op te halen zijn. Aquino heeft veel meer potentie dan Ramselaar en durft duels aan met de verdediging besluit Co ....nou, Brands en Superscouts, houd deze Aquino de komende dagen heel goed in de gaten als hij speeltijd krijgt op de Confederation Cup....en anders navraag doen bij Guardado en beelden van de afgelopen jaren analyseren. Goeie buitenspelers zijn meer dan welkom en het Mexicaanse temperament bevalt mij wel....
 
Goede pittige speler, heel fanatiek en fysiek al heel goed voor een 21jarige. Zijn techniek is functioneel en niet echt exceptioneel maar hij compenseert dat met goals en felheid aan de bal. We gaan veel plezier bleven aan dit lefgozertje!

Dachten we van Maher en Pereiro ook. Ik heb veel spelers leuk zien spelen. Ik begin me alleen af te vragen of onze trainer dat plezier en die vrijheid er niet veel te veel uitramt.
 
Dachten we van Maher en Pereiro ook. Ik heb veel spelers leuk zien spelen. Ik begin me alleen af te vragen of onze trainer dat plezier en die vrijheid er niet veel te veel uitramt.

Daar heb je ook weer gelijk in. Zoals eerder opgemerkt Cocu heeft Maher en Pereiro geprobeerd om te vormen. Nu afwachten wat hij met deze jongen weer van plan is.
 
Je leest ook dat het een badboy-light is, mondig ventje.
Dus pepernoot Cocu zal naar hem moeten luisteren ipv omgekeerd :)

 
Daar heb je ook weer gelijk in. Zoals eerder opgemerkt Cocu heeft Maher en Pereiro geprobeerd om te vormen. Nu afwachten wat hij met deze jongen weer van plan is.

We gaan het zien. Op zich geen verkeerde vraag overigens: Welke spelers zijn er met Cocu als trainer daadwerkelijk beter geworden?
 
Zoet, Brenet, Arias, Memphis, Wijnaldum? Te weinig wellicht.

De eerste 3 zijn te wiselvallig geweest, ja ook Arias ondanks de goede periodes, om te kunnen zeggen dat ze specifiek onder deze trainer beter zijn geworden. Bij Zoet en Brenet met name is het gewoon teleurstellend te noemen: net op het moment dat je denkt nou die gaan echt goed, maken ze weer enorme blunders. Beide nooit echt constant geweest.
Gini en Memphis: de eerste zat in zijn 3e jaar bij PSv en kreeg alle tijd om zich te ontwikkelen. Tot voor het WK 2014 was Wijnaldum erg wisselvallig en wist zelf niet welke rol er eigenlijk bij hem paste. Memphis was een exceptioneel talent voor de Eredivisie begrippen. Ik denk dat hij onder welke trainer dan ook beter was geworden in die flow aar hij toen in zat. Maar ik wil Cocu ook nog hiervoor de credits geven hoor. Hij deelt mee, in goede maar ook in slechte dingen.
 
Bruma en Rekik beter gemaakt? Lag dat niet aan het feit dat ze een stapje terug deden en weer aan spelen toekwamen?

Bruma en Rekik hadden nooit veel gespeeld, en werden eigenlijk vanuit de jeugd tot basisspeler gebombardeerd. Uiteindelijk zijn beide spelers prima gaan presteren bij PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan