Heracles Almelo - PSV | Zondag 18 augustus | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Misschien moeten we ons daar ook niet te blind op staren. Als er flink wordt gerouleerd, wat maakt het tegenwoordig nog uit...

Het blijft toch wel heel bijzonder, een complete aanvalslinie uit eigen kweek. Het is voor het moderne voetbal ook zeer aanvallend - gewoon een 4-2-4. Veel hangt af van Guti. Als hij met zijn passing geen druk weet te zetten, zal de kwaal van een geïsoleerde aanvals- en verdedigingslinie weer keihard opspelen. Dan gaan wij weer met z'n allen vitten op Rosario, maar het is voor een defensieve middenvelder ook wel heel moeilijk spelen op een onderbezet middenveld.

Het is voor Rosario al vanaf 1 januari heel moeilijk spelen. Of het nu op een middenveld met 2, 3 of 4 man is. Het ligt vrees ik vooral aan Rosario zelf dat het zo moeilijk is.
 
Misschien moeten we ons daar ook niet te blind op staren. Als er flink wordt gerouleerd, wat maakt het tegenwoordig nog uit...

Het blijft toch wel heel bijzonder, een complete aanvalslinie uit eigen kweek. Het is voor het moderne voetbal ook zeer aanvallend - gewoon een 4-2-4. Veel hangt af van Guti. Als hij met zijn passing geen druk weet te zetten, zal de kwaal van een geïsoleerde aanvals- en verdedigingslinie weer keihard opspelen. Dan gaan wij weer met z'n allen vitten op Rosario, maar het is voor een defensieve middenvelder ook wel heel moeilijk spelen op een onderbezet middenveld.
Malen eigen kweek.... Jij hebt te vaak de lucht in Amsterdam ingeademt.
 
Bruma niet eens bij de selectie? Blessure?

Inderdaad, daar lijkt het op...
68443980_10157579944123953_5260850628497768448_n.jpg
 
Zucht.

Weer die 3 lievelingetjes van Bommeltje erin. Ihattaran zal wel weer vanaf rechts beginnen, en Bergwijn op 10. Zo vermoeiend.
Wie zijn de 3 lievelingetjes? Bedoel je de onderste drie?

Zoet zie ik liever vervangen. Maar weet niet of Ruiter nu per se beter is. Denk dat iedere trainer nog Zoet zou laten staan. Wanneer Unnerstal topfit is. Dan zul je pas echt weten of de concurentie lukt.

Sadilek zie ik ook liever Boscali. Maar ik heb slechts 1 wedstrijd referentiekader van Boscali. Lato is helaas nog niet fit genoeg voor de basis. En Sadilek doet het opzich prima voor zijn kunnen. Wel te hopen dat hij snel vervangen word op een linksback.

Derde wellicht Rosario? Ik vind Rosario niet in vorm. Maar ik vrees dat Hendrix nauwelijks een verbetering is. Hoogstens als we een linksback hebben zou Sadilek er kunnen spelen om te kijken of dat beter is. Verder zie ik niet echt iemand in de selectie die daar beter kan spelen.
 
Misschien moeten we ons daar ook niet te blind op staren. Als er flink wordt gerouleerd, wat maakt het tegenwoordig nog uit...

Het blijft toch wel heel bijzonder, een complete aanvalslinie uit eigen kweek. Het is voor het moderne voetbal ook zeer aanvallend - gewoon een 4-2-4. Veel hangt af van Guti. Als hij met zijn passing geen druk weet te zetten, zal de kwaal van een geïsoleerde aanvals- en verdedigingslinie weer keihard opspelen. Dan gaan wij weer met z'n allen vitten op Rosario, maar het is voor een defensieve middenvelder ook wel heel moeilijk spelen op een onderbezet middenveld.

Malen is geen eigen kweek. Ajax, Arsenal en daarna heel even in jong gespeeld voordat hij al bij het eerste betrokken werd.
 
'Mo'tje is 17', aldus Bommel. Zo vanzelfsprekend is het allemaal niet. Hij heeft gelijk: het moet - en kan - een keer gaan ontploffen. En dat kan.
 
Maarliefst 11 spelers uit eigen jeugd die aan de wedstrijd zullen beginnen! Had niet gedacht dat ik dit ooit zou meemaken!! :xp:
 
Thijs die voor de wedstrijd onze spelers nog even aanmoedigt, wie had dat een paar jaar geleden kunnen bedenken. :ROFL:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan