Heracles Almelo - PSV | Zondag 18 augustus | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
-----------------Unnerstall-----------------
-Dumfries-Baumgartl-Viergever-Boscagli
------Rosario---Ihattaren---Guti----------
----Bergwijn-----Malen-------Bruma-----

Eindstand: 2-4/5
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
-----------------Unnerstall-----------------
-Dumfries-Baumgartl-Viergever-Boscagli
------Rosario---Ihattaren---Guti----------
----Bergwijn-----Malen-------Bruma-----

Eindstand: 2-4/5

Hier zou ik ook mee beginnen. Weet alleen niet of Bruma 100% fit is. Hopelijk zetten ze ook wat aanvallend ingestelde spelers op de bank. Desnoods Vertessen of zo.
 
Hier zou ik ook mee beginnen. Weet alleen niet of Bruma 100% fit is. Hopelijk zetten ze ook wat aanvallend ingestelde spelers op de bank. Desnoods Vertessen of zo.

Is Vertessen niet verkocht aan een of andere Belgische club?
 
ECPKR_BWwAIPTel.jpg


Vol op de aanval en schieten op goal. Oeverloos getik achterin en terugspeelballen op de keeper zijn verboden. :mad:
Verder geen gezeik en gaan met die banaan. :PSV:
 
Ik hoop op:

Unnerstall
Dumfries Schwaab Baumgartl Boscagli
Gutiérrez Sadilek
Ihattaren
Gakpo Malen Bergwijn​

Unnerstall voorkeur boven Zoet omdat Jeroen dit seizoen een erg onzekere factor is.
Ondanks dat Viergever een prima wedstrijd speelde ben ik benieuwd naar de Duitse combi Schwaab en Baumgartl, in mijn ogen de sterkst mogelijke verdedigende kern. Sadilek van linksback af en een echte back daar, liefst Boscagli omdat het gunstiger zou zijn dat hij zich ontwikkelt in vergelijking met Lato.
Sadilek schuift een linie op, mocht dit echter geen optie zijn omdat Lato en Boscagli niet fit (of goed) genoeg zijn, dan liever Hendrix hier dan Rosario. Keuze andere twee middenvelders spreekt voor zich denk ik.
Bergwijn, Bruma, Gakpo mogen strijden om de plekken op de vleugels. Malen als spits omdat er geen alternatieven hiervoor zijn, had het alternatief mogelijk wel graag gezien.

Gaat nooit gebeuren. Bommeltje heeft altijd 2 a 3 lievelingetjes die die nooit eruit haalt. Viergever, Sadilek en Rosario zijn er drie van. Ook ben ik van mening dat je Bruma nog het vertrouwen moet geven. Hij laat echt wel goede dingen zien, maar het is nog niet constant genoeg en ik heb het idee dat die na een uur al op is. Blijkbaar moet die nog fitter worden om iedere wedstrijd 90 minuten vol te maken. Heeft wel 15 miljoen gekost, dus men verwacht natuurlijk wel meer.

Gakpo in de basis, en de Gakpo als invaller vind ik nog altijd een groot verschil. Bergwijn moet inderdaad terug op linksbuiten, en Ihattaran op 10. Of Schwaab naast Baumgartl komt te staan, betwijfel ik ook. Dan zie ik Bommeltje meer kiezen voor Schwaab naast Viergever ( zucht ). Boscagli gebruikt die niet, die wordt ondertussen vierde keus achter Schwaab, Baumgartl en Viergever.

En vanavond? Tja, hopelijk eens een nette 0-3 overwinning ofzo. Zodat je met wat enigzins vertrouwen richting Limassol gaat, aangezien je volgende week geen competitiewedstrijd speelt. Mag wel hopen dat Dumfries fit is vanavond, want Teze vind ik absoluut geen PSV 1 - materiaal. Zal me verder niks verbazen, als het weer een moeilijke wedstrijd gaat worden tegen een slap Heracles. Puntverlies sluit ik ook niet uit.
 
We gaan er af vanavond...benieuwd naar verschil... Na ADO was ik wat positiever maar tegen Haugesund alle positiviteit weer omgeslagen. Dus verliezen bij Heracles ligt in mijn lijn der verwachtingen
 
-----------------Unnerstall-----------------
-Dumfries-Baumgartl-Viergever-Boscagli
------Rosario---Ihattaren---Guti----------
----Bergwijn-----Malen-------Bruma-----

Eindstand: 2-4/5
Is unnerstall al 100 procent fit?

Verder zou deze opstelling ook mijn voorkeur hebben. Hoewel ik eigenlijk Gakpo ook een basisplaats gun. Vind hem het momenteel (nog) meer verdienen dan Ihattaren.
 
Is unnerstall al 100 procent fit?

Verder zou deze opstelling ook mijn voorkeur hebben. Hoewel ik eigenlijk Gakpo ook een basisplaats gun. Vind hem het momenteel (nog) meer verdienen dan Ihattaren.
Dat is prima dat hij het op dit moment "nog meer verdiend" maar ik kijk vooralsnog liever naar wat het elftal nodig heeft. En wat ik zie is een PSV dat volledig uit balans is, simpelweg vanwege het feit dat we 4-2-4 spelen, door een aanvaller op 10 te zetten.

Hiervan afstappen en wederom met een 4-3-3 spelen lijkt mij een stuk beter voor het kijkplezier (en uiteindelijk de resultaten)
 
Gaat nooit gebeuren. Bommeltje heeft altijd 2 a 3 lievelingetjes die die nooit eruit haalt. Viergever, Sadilek en Rosario zijn er drie van. Ook ben ik van mening dat je Bruma nog het vertrouwen moet geven. Hij laat echt wel goede dingen zien, maar het is nog niet constant genoeg en ik heb het idee dat die na een uur al op is. Blijkbaar moet die nog fitter worden om iedere wedstrijd 90 minuten vol te maken. Heeft wel 15 miljoen gekost, dus men verwacht natuurlijk wel meer.

Gakpo in de basis, en de Gakpo als invaller vind ik nog altijd een groot verschil. Bergwijn moet inderdaad terug op linksbuiten, en Ihattaran op 10. Of Schwaab naast Baumgartl komt te staan, betwijfel ik ook. Dan zie ik Bommeltje meer kiezen voor Schwaab naast Viergever ( zucht ). Boscagli gebruikt die niet, die wordt ondertussen vierde keus achter Schwaab, Baumgartl en Viergever.

En vanavond? Tja, hopelijk eens een nette 0-3 overwinning ofzo. Zodat je met wat enigzins vertrouwen richting Limassol gaat, aangezien je volgende week geen competitiewedstrijd speelt. Mag wel hopen dat Dumfries fit is vanavond, want Teze vind ik absoluut geen PSV 1 - materiaal. Zal me verder niks verbazen, als het weer een moeilijke wedstrijd gaat worden tegen een slap Heracles. Puntverlies sluit ik ook niet uit.
Gaat inderdaad nooit gebeuren, maar het is wel wat ik hoop, tegen beter weten in.

Bruma op de vleugel zou ik ook goed vinden.
 
Unnerstall komt er natuurlijk never nooit in, tot hij 200% fit is + een kans krijgt bij Bommeltje is het al maart
 
ECPKR_BWwAIPTel.jpg


Vol op de aanval en schieten op goal. Oeverloos getik achterin en terugspeelballen op de keeper zijn verboden. :mad:
Verder geen gezeik en gaan met die banaan. :PSV:

Kan niet wachten tot we na 30 minuten (stand 0-0 of 1-0 achter) al weer aan het kreunen zijn over het zoveelste balletje breed, vastlopen van een aanvaller en gebrek aan kansen.

Als onze strateeg Mark met de ''gebruikelijke'' 4-2-4 speelt zal dat gewoon weer het geval zijn. Dan gaat hij niet met die banaan, maar glijdt hij er niet voor het eerst gewoon over uit.
 
Nu Lozano zo goed als verkocht is hoop ik dat Bergwijn terug keert op de flanken. Ik wil wel eens zien hoe Bruma speelt als rechtsbuiten en daarom gaat mijn voorkeur uit naar Bergwijn op links. Verder wil ik ook wel eens zien hoe Ihattaren het doet in 90 minuten op 10. Ik hoop ook dat achterin een plek is voor Boscagli als CV of LB.

Mijn voorkeurs 11 voor tegen Heracles zou zijn:

-----------------Zoet-----------------------
-Dumfries-Baumgartl-Viergever-Boscagli-
-----Rosario------------Guti------------
--------------Ihattaren---------------------
----Bruma-----Malen-------Bergwijn-----

Al verwacht ik dat er weinig veranderingen zullen komen en alleen Gakpo op de plek van Lozano komt te spelen. En Bergwijn dus gewoon op 10
 
Nu Lozano zo goed als verkocht is hoop ik dat Bergwijn terug keert op de flanken. Ik wil wel eens zien hoe Bruma speelt als rechtsbuiten en daarom gaat mijn voorkeur uit naar Bergwijn op links. Verder wil ik ook wel eens zien hoe Ihattaren het doet in 90 minuten op 10. Ik hoop ook dat achterin een plek is voor Boscagli als CV of LB.

Mijn voorkeurs 11 voor tegen Heracles zou zijn:

-----------------Zoet-----------------------
-Dumfries-Baumgartl-Viergever-Boscagli-
-----Rosario------------Guti------------
--------------Ihattaren---------------------
----Bruma-----Malen-------Bergwijn-----

Al verwacht ik dat er weinig veranderingen zullen komen en alleen Gakpo op de plek van Lozano komt te spelen. En Bergwijn dus gewoon op 10

Volgens Voetbalflitsen, wat op hun beurt het AD citeert, start Ihattaren op 10 en Bruma en Bergwijn op de flanken.
 
Volgens Voetbalflitsen, wat op hun beurt het AD citeert, start Ihattaren op 10 en Bruma en Bergwijn op de flanken.

Idd ik had dat ook al op psv netwerk gezien dat de vermoedelijke opstelling Ihattaren op 10 stond. Ik laat me verrassen vanavond
 
Mannen, ik heb jullie hulp nodig... Wat zal ik nou vanavond eens doen... Deze wedstrijd kijken, of het intellectuele programma Zomergasten, waar nota bene een filosoof (Maxim Februari) te gast is, die vooral gaat praten over een onderwerp (technologie) dat me zeer interesseert?

Ach, f@ck it, ik ga gewoon kijken of Ihattaren start op 10, en zo niet, dan ga ik voor de filosofie.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Mannen, ik heb jullie hulp nodig... Wat zal ik nou vanavond eens doen... Deze wedstrijd kijken, of het intellectuele programma Zomergasten, waar nota bene een filosoof (Maxim Februari) te gast is, die vooral gaat praten over een onderwerp (technologie) dat me zeer interesseert?

Ach, f@ck it, ik ga gewoon kijken of Ihattaren start op 10, en zo niet, dan ga ik voor de filosofie.

Zomergasten opnemen Psv kijken? Je kan het ook andersom doen alleen is die spanning er meestal wel vanaf dan (a)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan