Heracles Almelo - PSV | Zondag 18 augustus | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
yJDK6Pl.png


(Datum en tijd zijn verplaatst i.v.m. Europees voetbal)
 
Laatst bewerkt:
Eerst maar eens kijken hoe we het gaan doen tegen Haugesund morgen.
Daarna ga ik pas een voorspelling wagen.
 
Heel erg benieuwd hoe we het uit gaan doen. Dit zijn de eerste echte testjes voor onze 'nieuwe verdediging'. Na de wedstrijd tegen ADO zit mijn gevoel weer in een licht positieve flow omdat ik daar, voor het eerst dit seizoen (incl voorbereiding), wel wat goede dingen heb gezien. Ik ga voor 1-4 (incl geblunder Zoet).
 
Heracles is echt van schrikbarend niveau, aardig uitgekleed en het loopt nog niet lekker. Daarom houd ik het op 4-1 voor Heracles!
 
Ongeacht of Heracles wel of niet in goede doen is, deze wedstrijd begint om 8 uur 's avonds en is qua sfeer toch anders dan een middagwedstrijd. En wanneer wij achteruit gaan lopen en Heracles in hun spel laten komen wordt het weer een billenknijp wedstrijd. Wanneer we Heracles goed weten op te jagen voorzie ik een 2/3-0 overwinning.
 
Tja, na vanavond....Heracles....Haugesund....een ding weet ik zeker, het wordt wederom een ouderwetse billenknijp-avond met grote kans op puntenverlies....dit PSV is sinds de winterstop zooooo slecht....serieus, ik zeg het niet snel, maar ik schaam me sinds Basel voor de wanvertoningen van mijn cluppie...en de hoofdverantwoordelijken zijn de coach en de TD. De coach krijgt zijn selectie al maanden niet aan de praat. Noem mij 3 wedstrijden na de winterstop waar wij als supporters enorm gesmuld hebben van het spel, enthousiasme, passie, lef, creativiteit en samenspel van het basiselftal. En dan onze TD die blind is en niet ziet dat er flink geïnvesteerd moet worden in de verdediging en in het middenveld. De selectie is pure middelmaat en vertoont geen samenhang...nee, ik geloof niet in wonderen en dus ook niet dat onze TD met de miljoenen van Lozano ineens binnen 2 weken de juiste investeringen gaat doen....kortom: PSV gaat tot aan de winterstop flink wat punten verspelen in de competitie en zal in december reeds afgehaakt zijn voor de titel, en ook zal PSV voor de winterstop uitgespeeld zijn in Europa en in de Beker.
 
1-2 Natuurlijk met de hakken over de sloot, dat wel...:sad:
Mo maakt de winnende als hij tenminste speeltijd krijgt...:rolleyes:
 
Ik hoop op:

Unnerstall
Dumfries Schwaab Baumgartl Boscagli
Gutiérrez Sadilek
Ihattaren
Gakpo Malen Bergwijn​

Unnerstall voorkeur boven Zoet omdat Jeroen dit seizoen een erg onzekere factor is.
Ondanks dat Viergever een prima wedstrijd speelde ben ik benieuwd naar de Duitse combi Schwaab en Baumgartl, in mijn ogen de sterkst mogelijke verdedigende kern. Sadilek van linksback af en een echte back daar, liefst Boscagli omdat het gunstiger zou zijn dat hij zich ontwikkelt in vergelijking met Lato.
Sadilek schuift een linie op, mocht dit echter geen optie zijn omdat Lato en Boscagli niet fit (of goed) genoeg zijn, dan liever Hendrix hier dan Rosario. Keuze andere twee middenvelders spreekt voor zich denk ik.
Bergwijn, Bruma, Gakpo mogen strijden om de plekken op de vleugels. Malen als spits omdat er geen alternatieven hiervoor zijn, had het alternatief mogelijk wel graag gezien.
 
Ik verwacht weer een ramp wedstrijd. Als Mauro maar de sterren van de hemel speelt, dikke middelvinger naar MVB die hem liet wegrotten vorig seizoen.
 
Ik hoop op:

Unnerstall
Dumfries Schwaab Baumgartl Boscagli
Gutiérrez Sadilek
Ihattaren
Gakpo Malen Bergwijn​

Unnerstall voorkeur boven Zoet omdat Jeroen dit seizoen een erg onzekere factor is.
Ondanks dat Viergever een prima wedstrijd speelde ben ik benieuwd naar de Duitse combi Schwaab en Baumgartl, in mijn ogen de sterkst mogelijke verdedigende kern. Sadilek van linksback af en een echte back daar, liefst Boscagli omdat het gunstiger zou zijn dat hij zich ontwikkelt in vergelijking met Lato.
Sadilek schuift een linie op, mocht dit echter geen optie zijn omdat Lato en Boscagli niet fit (of goed) genoeg zijn, dan liever Hendrix hier dan Rosario. Keuze andere twee middenvelders spreekt voor zich denk ik.
Bergwijn, Bruma, Gakpo mogen strijden om de plekken op de vleugels. Malen als spits omdat er geen alternatieven hiervoor zijn, had het alternatief mogelijk wel graag gezien.
Zou een prima opstelling zijn. Ik denk alleen niet dat Sadilek van de LB af gaat. Om niet te spreken over een bankplaats voor Rosario. Ook al is hij niet in zijn beste vorm, hij heeft blijkbaar heel veel krediet bij van Bommel. Unnerstahl komt ook nog te vroeg denk ik. Ik denk indien Bruma niet fit genoeg is, MVB in deze opstelling begint:
Zoet
Drumfries-Baumgartl-Viergever-Sadilek
Rosario-Guti
Ihattaren
Bergwijn-Malen-Gakpo
 
Ik voorspel 1-1 of 2-1 nederlaag. Als we met dezelfde ruk opstelling spelen als inmiddels gebruikelijk komen we weer amper tot scoren en wordt je er wel een paar keer uit gecounterd.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan