Heracles Almelo - PSV | Zondag 18 augustus | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zomergasten kijken. Beter voor je humeur. Ben bang dat de wedstrijd je chagrijnig maakt. Dat is toch zonde. Beter toch weekend afsluiten met iets waar je lekker paar uur voor hebt gezeten.
 
Mannen, ik heb jullie hulp nodig... Wat zal ik nou vanavond eens doen... Deze wedstrijd kijken, of het intellectuele programma Zomergasten, waar nota bene een filosoof (Maxim Februari) te gast is, die vooral gaat praten over een onderwerp (technologie) dat me zeer interesseert?

Ach, f@ck it, ik ga gewoon kijken of Ihattaren start op 10, en zo niet, dan ga ik voor de filosofie.
Een welhaast kinderlijke naïviteit. Mooi.
Ik hoop dat PSV je niet teleurstelt.
 
Zomergasten opnemen Psv kijken? Je kan het ook andersom doen alleen is die spanning er meestal wel vanaf dan (a)

Mja, maar het is traditie dat Zomergasten in real time afgefikt wordt op twitter. En wie ben ik om dit stukje Nederlandse afzeikcultuur mis te lopen...

Nu is het evengoed traditie om op dit forum live het eigen team neer te sabelen, en dat wil ik ook niet mislopen... Kortom, ik ben er nog niet uit.
 
Mja, maar het is traditie dat Zomergasten in real time afgefikt wordt op twitter. En wie ben ik om dit stukje Nederlandse afzeikcultuur mis te lopen...

Nu is het evengoed traditie om op dit forum live het eigen team neer te sabelen, en dat wil ik ook niet mislopen... Kortom, ik ben er nog niet uit.

Zolang je PSV maar niet volgt via radio1. Dat plan had ik vorige week ik heb anderhalf uur geluisterd naar een verhaal wat mij vrijwel niet interesseerde en ze hebben het daarin 3/4 keer over PSV gehad.
 
Mja, maar het is traditie dat Zomergasten in real time afgefikt wordt op twitter. En wie ben ik om dit stukje Nederlandse afzeikcultuur mis te lopen...

Nu is het evengoed traditie om op dit forum live het eigen team neer te sabelen, en dat wil ik ook niet mislopen... Kortom, ik ben er nog niet uit.
Zomergasten kijken, twitter op de laptop en t forum via de telefoon. Geniet van de hedendaagse technologie... Tenzij de filosoof iets anders zegt bij #ZG2019
 
Zolang je PSV maar niet volgt via radio1. Dat plan had ik vorige week ik heb anderhalf uur geluisterd naar een verhaal wat mij vrijwel niet interesseerde en ze hebben het daarin 3/4 keer over PSV gehad.

Dan draai ik het om! Ik kijk naar het geluid van Zomergasten, en kijk naar de beelden van PSV.

Dat Zomergasten draait om televisiefragmenten negeer ik dan gewoon.

Dank!!!
 
Ja! Zo doe ik het altijd... Ondertussen net doen alsof ik de wedstrijd zie en verstand van zaken heb.

Precies net doen alsof je alles meekrijgt en 3 dingen vet geconcentreerd aan het volgen bent maar van alle 3 de dingen eigenlijk alles mist hahaha!
 
Ja! Zo doe ik het altijd... Ondertussen net doen alsof ik de wedstrijd zie en verstand van zaken heb.
Aantal wildcards die je kan inzetten
*Zoet, pak nou eens een afstandsschot
*Denzel, met zo'n voorzet kan je beter achterin blijven
*Guti speel eens sneller je hebt geen uren de tijd
*Rosario, waarom jij die band draagt snap ik echt niet
 
Aantal wildcards die je kan inzetten
*Zoet, pak nou eens een afstandsschot
*Denzel, met zo'n voorzet kan je beter achterin blijven
*Guti speel eens sneller je hebt geen uren de tijd
*Rosario, waarom jij die band draagt snap ik echt niet

haha! Dat komt akelig dicht bij de waarheid.
 
De gladiatoren van vanavond:

ECRB5SjXsAAzxUM.jpg
 
Zeg me alsjeblieft dat Mo ook gewoon AM speelt en niet Mo op de vleugels en Bergwijn AM... Dat zou in mooi Engels ''taking the piss'' zijn.

Bruma op de bank, op zich wel handig als er nog wat geforceerd moet worden. Tegen zijn snelheid en dribbels krijgt een vermoeide defensie het wel lastig.

En Tja, Sadilek op LB. Het blijft een pijnscheut elke keer als ik dat weer lees in een opstelling, wetende dat dit OF het beste is wat we op LB hebben OF dat van Bommel weigert een van onze daadwerkelijke LBs daar neer te zetten (Geef Boscagli nou een kans, please).
 
Zeg me alsjeblieft dat Mo ook gewoon AM speelt en niet Mo op de vleugels en Bergwijn AM... Dat zou in mooi Engels ''taking the piss'' zijn.

Misschien moeten we ons daar ook niet te blind op staren. Als er flink wordt gerouleerd, wat maakt het tegenwoordig nog uit...

Het blijft toch wel heel bijzonder, een complete aanvalslinie uit eigen kweek. Het is voor het moderne voetbal ook zeer aanvallend - gewoon een 4-2-4. Veel hangt af van Guti. Als hij met zijn passing geen druk weet te zetten, zal de kwaal van een geïsoleerde aanvals- en verdedigingslinie weer keihard opspelen. Dan gaan wij weer met z'n allen vitten op Rosario, maar het is voor een defensieve middenvelder ook wel heel moeilijk spelen op een onderbezet middenveld.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan