Heracles Almelo - PSV | Zondag 18 augustus | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zeker niet groots, zeker miet bedroevend. Eerste helft bij vlagen aardig. Rommelig in de tweede helft. Voorin met name erg slordig.
 
Nou, een overwinning met meer dan 1 doelpunt verschil en geen doelpunten tegen. Hoe is het mogelijk. Het blijft echter schrikbarend matig, met de bizarre posities van de spelers nog altijd voorop. Hoe kom je erbij Ihattaren op de vleugels te zetten en Bergwijn centraal... Tja. Positieve punten dan maar? -> Zoet speelde weer eens een aardige wedstrijd, mag gezegd worden. Ihattaren heeft het goed gedaan, mooie goal ook en hoop dat hij nu vaker mag starten. Bergwijn scoorde fraai. Baumgartl speelde sterk en viel bij mij vooral op met zijn goede timing en positionering en inspeelpass (strak en hard).

Dat was het wel weer. Het blijft een straf om hier naar te moeten kijken terwijl je zo graag dit team wil zien schitteren, wetende dat Van Bommel nu geen enkele reden ziet om dingen te veranderen (de keerzijde). Ach ja. 3 punten en door. :poop:
 
Het maakt niet uit hoe je ze wint, maar dit zijn belangrijke punten. De concurrent zou hier nog eens punten kunnen gaan verspelen.
Er is wel werk aan de winkel, alle looplijnen, passes en positionering is zo voorspelbaar. Mag wat meer variatie in, ofwel; meer voetbal.
 
Heracles uit, 3 punten, een goal van Ihattaren en van Bergwijn. Ramselaar was ook goed. Het was niet geweldig allemaal, maar we hebben drie punten. Nu nog beter voetbal
 
Nou. Win je met 2-0 en toch kijk ik dit seizoen met tegenzin naar PSV. Ik zie weinig plezier, veel egoisme en vooral een totaal incapabale/eigenwijze coach die volgens mij totaal geen idee heeft wat hij aan het doen is op het moment.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan