Heracles Almelo - PSV | Zondag 18 augustus | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Prima overwinning uit bij Heracles op het heerlijke kunstgras die thuis bijna nooit geklopt worden. Wederom de 0 gehouden. Door toeval gelukkig Bruma ernaast en krijgt Mo een basis plek.
Zie verbetering in de ploeg en veel werklust van Guti en Rosario die hebben keihard gewerkt.

Een handsbal is alleen bij 1 club gegarandeerd een pingel voor de andere clubs Heerst willekeur of voorkeur.

Kortom een belangrijke en goede overwinning.
 
Prima overwinning uit bij Heracles op het heerlijke kunstgras die thuis bijna nooit geklopt worden. Wederom de 0 gehouden. Door toeval gelukkig Bruma ernaast en krijgt Mo een basis plek.
Zie verbetering in de ploeg en veel werklust van Guti en Rosario die hebben keihard gewerkt.

Een handsbal is alleen bij 1 club gegarandeerd een pingel voor de andere clubs Heerst willekeur of voorkeur.

Kortom een belangrijke en goede overwinning.

4-8-2019 Heracles - Heerenveen 0-4. Binnen 28 minuten was het al 0-3.
Heracles is niet meer wat het geweest is. PSV helaas ook (nog lang) niet.
 
Percies zijn dus moeilijk te kloppen 2/3 winnen ze gewoon.

Dat was vorig seizoen. Als je zo redeneert is Ajax in september een makkie voor PSV, want vorig seizoen en het seizoen ervoor kreeg Ajax flink klop in Eindhoven.
Een nieuw seizoen nieuwe wetten. Dit seizoen heeft Heracles vooralsnog 100 % van de thuiswedstrijden verloren en nog geen thuisgoal gemaakt en speelt PSV vooralsnog erg moeizaam.
 
Dat was vorig seizoen. Als je zo redeneert is Ajax in september een makkie voor PSV, want vorig seizoen en het seizoen ervoor kreeg Ajax flink klop in Eindhoven.
Een nieuw seizoen nieuwe wetten. Dit seizoen heeft Heracles vooralsnog 100 % van de thuiswedstrijden verloren en nog geen thuisgoal gemaakt en speelt PSV vooralsnog erg moeizaam.

Spijker. Kop. Het enige wat zeker is is dat Heerenveen uit een verlies of gelijkspel wordt ;)
 
Dat was vorig seizoen. Als je zo redeneert is Ajax in september een makkie voor PSV, want vorig seizoen en het seizoen ervoor kreeg Ajax flink klop in Eindhoven.
Een nieuw seizoen nieuwe wetten. Dit seizoen heeft Heracles vooralsnog 100 % van de thuiswedstrijden verloren en nog geen thuisgoal gemaakt en speelt PSV vooralsnog erg moeizaam.

Hoe maken de bookmakers dan hun beslissing? Volgens mij doen prestaties in het verleden er toe en is een belangrijke factor voor de quotering. Daarnaast even het jongste team sind 2014 en siert Mo zijn debuut op met een goal als dit bij Ajax was gebeurt waren het headlines in alle voetbal programma’s. Koeman moet snel handelen.
 
Hoe maken de bookmakers dan hun beslissing? Volgens mij doen prestaties in het verleden er toe en is een belangrijke factor voor de quotering. Daarnaast even het jongste team sind 2014 en siert Mo zijn debuut op met een goal als dit bij Ajax was gebeurt waren het headlines in alle voetbal programma’s. Koeman moet snel handelen.

Ik verwacht dat bookmakers vooral naar de huidige vorm kijken en naar recente resultaten van wedstrijden, maar ik ben niet zo thuis in het gokwereldje.
 
Hoe maken de bookmakers dan hun beslissing? Volgens mij doen prestaties in het verleden er toe en is een belangrijke factor voor de quotering. Daarnaast even het jongste team sind 2014 en siert Mo zijn debuut op met een goal als dit bij Ajax was gebeurt waren het headlines in alle voetbal programma’s. Koeman moet snel handelen.
Koeman moet Mo aan de lijst van voorlopig geselecteerden toevoegen.
 
Koeman moet Mo aan de lijst van voorlopig geselecteerden toevoegen.

Ihattaren heeft in een interview gezegd dat de oproep door Marokko hem geen keuze zal doen maken. Hij wil die keuze nog niet maken. Oproepen voor Oranje heeft dus geen zin, want hij zal er niet op ingaan. Je kunt het hooguit doen als een berichtje van ''we willen je in de toekomst ook bij ons hebben spelen''.
 
Gisteren nogmaals de bevestiging dat Malen in de spits, je niks gaat brengen. Je mist daar gewoon een spits die een balletje bij zich kan houden. Het is jammer voor Malen, maar je ziet duidelijk dat die jongen zich niet goed voelt in de spits.

Verder kan je ook onmogelijk tevreden zijn. Tuurlijk, je wint hier en houdt de nul dus dat is lekker. Maar verder was het wederom dramatisch. Sadilek bijvoorbeeld werd aan alle kanten overlopen door een simpele buitenspeler. Boscagli viel helaas ook niet zo sterk is. Wanneer is die Lato nou weer fit? Duurt wel heel erg lang. Guti wordt beter en beter. Mooie pass bij de 0-2 op Gakpo zoals we van hem kennen. Rosario, tja. Wederom weer veel balverlies, herpakte zich enigzins in de tweede helft, dat dan weer wel. Blijf het een speler van niks vinden.

Een type Van Ginkel op het middenveld, en een balvaste / afmaker spits, en het niveau gaat omhoog. Daarom begrijp ik niet waarom Doan gehaald moet worden? Althans, het lijkt erop.
 
Gisteren nogmaals de bevestiging dat Malen in de spits, je niks gaat brengen. Je mist daar gewoon een spits die een balletje bij zich kan houden. Het is jammer voor Malen, maar je ziet duidelijk dat die jongen zich niet goed voelt in de spits.

Verder kan je ook onmogelijk tevreden zijn. Tuurlijk, je wint hier en houdt de nul dus dat is lekker. Maar verder was het wederom dramatisch. Sadilek bijvoorbeeld werd aan alle kanten overlopen door een simpele buitenspeler. Boscagli viel helaas ook niet zo sterk is. Wanneer is die Lato nou weer fit? Duurt wel heel erg lang. Guti wordt beter en beter. Mooie pass bij de 0-2 op Gakpo zoals we van hem kennen. Rosario, tja. Wederom weer veel balverlies, herpakte zich enigzins in de tweede helft, dat dan weer wel. Blijf het een speler van niks vinden.

Een type Van Ginkel op het middenveld, en een balvaste / afmaker spits, en het niveau gaat omhoog. Daarom begrijp ik niet waarom Doan gehaald moet worden? Althans, het lijkt erop.
Thuis voor eigen publiek is sprankelend voetbal belangrijk en uit moet je gewoon winnen. Met een goede middenvelder er bij, zodat Rosario een stapje terug kan doen zijn we al veel verder. Daarnaast moet er gewoon een breekijzer bij die het verschil kan maken als het niet loopt. Malen kan echt wel een briljante spits worden als zijn rendement omhoog gaat. Maar je moet er ook iets achter hebben.
 
Nul gehouden, punten in de tas en geen blessures op dat kloteveld. Vrij zakelijke overwinning, tempo erg laag maar komt mogelijk ook door de drukke weken.
Elftal duidelijk nog niet op elkaar ingespeeld maar af en toe zag ik schitteringen alsof er zich toch wel iets mooi kan gaan ontwikkelen in de komende weken.
Kortom, komende weken vooral op karakter spelen en winnen en de automatismen inslijpen dan wordt t nog wel wat.
 
Een erg wisselvallig pot zonder uitblinker bij PSV. Heracles volop kansen en maar liefst elke verdediger een gele kaart. Linksback is duidelijk een probleem. Sadileks slechtste wedstrijd tot nu toe en Boscagli deed het niet beter. Waarom mocht Lato niet meedoen?

Jammer tussen inschakeling (had ik blijkbaar de slechte eerste minuten gemist) en de 0-1 speelde PSV zeer behoorlijk.
 
Ik had trouwens erg veel moeite met de beelden. De groene shirts van PSV waren op mijn laptop lastig te zien op dat rare kunstgrasveld van Heracles. Hadden meer mensen daar last van? Voor mij niet logisch dat PSV niet voor de thuisshirts gekozen had?
 
Ik had trouwens erg veel moeite met de beelden. De groene shirts van PSV waren op mijn laptop lastig te zien op dat rare kunstgrasveld van Heracles. Hadden meer mensen daar last van? Voor mij niet logisch dat PSV niet voor de thuisshirts gekozen had?
Op Jeroen Zoet na vond ik PSV behoorlijk onzichtbaar gisteren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan