Heracles Almelo - PSV | Zondag 18 augustus | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Om Luuks interviews hebben we net zo hard gelachen. Originaliteit is tegenwoordig ver te zoeken bij voetballers. Niks aan. Doe dan gewoon iedere week het bordje met dezelfde tekst in beeld :lol:

images


FRONT.jpg


:oops: ;)
 
Dat was ook gewoon lachwekkend. Zo eerlijk moeten we zijn en ik denk dat dat toen ook wel gezegd is.
Nou, bij elke verkeerde bal, slecht interview of andere scheet moet er iets over gezegd worden. Alle captains van elk team roepen maar wat door dat media gelul.

Gaat niet persé om dit interview. Maar Rosario mag ook wel iets milder behandeld worden door eigen aanhang. Maar dat is mijn bescheiden mening?
 
Haal
Nou, bij elke verkeerde bal, slecht interview of andere scheet moet er iets over gezegd worden. Alle captains van elk team roepen maar wat door dat media gelul.

Gaat niet persé om dit interview. Maar Rosario mag ook wel iets milder behandeld worden door eigen aanhang. Maar dat is mijn bescheiden mening?

Ik vond Rosario vorig seizoen de 1e seizoenshelft super. Daarna is het nooit meer iets geweest. Totaal geen vertrouwen. Alles tikkie breed of naar achter. Doordat er niks meer door de diepte ging, was/is het spel van PSV dramatisch en voorspelbaar geworden. Ze hebben op dit moment echt een selectie waar je genoeg mogelijkheden mee hebt, maar als MvB gewoon eens een goeie coach wordt, kan het ook met het team wat worden. Rosario kan het echt wel, maar op dit moment is hij gewoon zwak.
 
[...]

Gaat niet persé om dit interview. Maar Rosario mag ook wel iets milder behandeld worden door eigen aanhang. Maar dat is mijn bescheiden mening?
Daar refereerde je in mijn beleving wel aan, dus daar reageerde ik dan ook op. :)
Jouw bescheiden mening is uiteraard valide! (Y)
 
Sadilek werd echt alle kanten voorbij gelopen door van der Water. Boscagli viel ook niet echt heel sterk in, wel weer 2x een goede lange bal. Benieuwd of Sadilek aankomende wedstrijd weer speelt..
 
Zag vorige week meerdere uithalen op twitter nav het interview van Rosario. Waren gericht aan Slegers mbt mediatraining. Deze gaf aan dat de spelers deze niet krijgen..

Dit louter ter info.
 
Laat ik het eens van de zonnige kant bekijken.
Na 3 wedstrijden zijn we gedeeld koploper samen met o.a. mede-kampioenskandidaten Sparta en FC Twente en maar liefst 4 punten voorsprong op concurrent Feyenoord.
 
Momahed Ihattaren voor de microfoon.
Hij dacht na zijn goal direct aan zijn moeder. :D Die zei:"Het komt vanzelf wel."
 
Met een volledig fitte selectie had Heracles ons vandaag helemaal van de mat gespeeld ...en hadden we vandaag zeker puntenverlies geleden....komop JDJ, je hebt nog 12 dagen om echte kwaliteit te halen in de verdediging en middenveld...

Tuurlijk, en met Sam, Bruma, Pereiro en - toch nog -Lozano in de ziekenboeg was PSV topfit.
 
Sadilek werd echt alle kanten voorbij gelopen door van der Water. Boscagli viel ook niet echt heel sterk in, wel weer 2x een goede lange bal. Benieuwd of Sadilek aankomende wedstrijd weer speelt..

Ik weet zeker dat Sadilek aankomende wedstrijd niet speelt.
Hij is de eerstvolgende wedstrijd n.l. geschorst. ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan